Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb me dr ook eentje goedkoop kunnen aanschaffen en ingeplaatst op het dashboard in de linkse hoek, met vaste kabel. Heb wel meteen alle toeters en bellen bij vaste flitscamera's uitgezet, want blijkbaar begint hij bij elke paal (ook 50km/u) al vanaf 650 meter op voorhand te toeteren, ookal zit je dan mogelijk nog in zone 70. Het had beter geweest als hij enkel tuutte als je vb 10% te snel reed, of vanaf 50 meter voor de paal, maar hij doet het zowieso vanaf 1km/u al en 650m op voorhand, deze instelling veranderen kan blijkbaar niet, danmaar enkel leds. Het leuke eraan is wel dat je ziet hoeveel er voor je rijden en hoever, alsof je hun moet inhalen.
    Last edited by ; 20/07/2010, 01:41.

Comment

• Is er iets gewijzigd aan de www.coyotesystems.com website ? Als ik inlog kan ik mijn factuurgegevens en dergelijke wel nog zien, maar ik vind de pagina om de settings aan te passen niet meer. Is die weg, of kijk ik erover.....?
      2012 Renault Megane RS

Comment

• Dit heeft probably te maken met de gebrekkige html van hun website. Maak hun site kleiner door op control toetst te blijven drukken en terzelfdertijd het wieltje van uw muis naar boven of beneden te scrollen en kijk es opnieuw dan of je het niet ziet. Het zit normaal onder die vierkante banner (video demonstration) en door de website kleiner te maken wordt hij weer plots zichtbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          Dit heeft probably te maken met de gebrekkige html van hun website. Maak hun site kleiner door op control toetst te blijven drukken en terzelfdertijd het wieltje van uw muis naar boven of beneden te scrollen en kijk es opnieuw dan of je het niet ziet. Het zit normaal onder die vierkante banner (video demonstration) en door de website kleiner te maken wordt hij weer plots zichtbaar
          Ahja thanks, ik had hier op men werk men browser in een klein venstertje gestopt van 800*600 en daar valt het idd achter die vierkante banner.
          2012 Renault Megane RS

Comment

• Heeft er iemand ervaring bij alcohol of andere controles? Hoe reageert de politie als ze zo een apparaatje zien?

Comment

• Wat maakt het uit hoe ze reageren? Het ding is legaal en dat weten ze goed genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                Je mag de Coyote geen drinken geven, en zeker niet met alcohol erin.
                Toch niet voor hij 16 is
                ----------------------------------------------------------------------------------
                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                Pictures here: BMW 7 Series
                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                It might need half a starsystem to turn around,
                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• blijkbaar hier toch ene die ze hebben afgepakt...

Comment

• Als je al begint met niet te liegen voor wat het dient en gewoon het bewijs afdrukt van hun site dat het een legaal toestel is, dat zal al veel helpen.

Comment

• Als ze u gaan tegenhouden dan zou ik dat ding toch snel wegsteken. Ja oke het is 100% legaal en ja zij moeten dat weten, maar er zijn altijd wel van die venten met ne slechte dag die u gewoon willen kloten en desnoods doen alsof ze van niks weten terwijl ze heel goed weten wat het is.

EDIT zie dan wel dat ge het niet vlak voor hunne neus begint te verstoppen.
                      Last edited by ; 21/07/2010, 01:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffelarus Bekijk Berichten
                        blijkbaar hier toch ene die ze hebben afgepakt...

http://www.porscheforum.nl/viewtopic...2990&start=125
                        Das een thread van in juni 2009... ondertussen heeft Schouppe al aangekondigd dat dit perfect legaal is, hoewel hij er geen voorstander van is.
                        2012 Renault Megane RS

Comment

• ge hebt gelijk, had datum niet gezien, was er gewoon via google opgekomen.
                          denk dat ik toch enkel van die artikels mee in mijnen otto ga leggen :-)

Comment

• Sinds vandaag staat er enkel op mijn coyote V2 mijn snelheid en de toegelaten snelheid, en niet meer hoeveel gebruikers en de dichtsbijzijnde gebruiker. Iemand hier ervaring mee?
                            Wel bleef de coyote de flitspalen aangeven, dus dit lijkt geen probleem. Alhoewel, ik een mobiele radar heb gemeld en 20 min. later toen ik er terug langskwam heb ik geen melding gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sepp Bekijk Berichten
                              Sinds vandaag staat er enkel op mijn coyote V2 mijn snelheid en de toegelaten snelheid, en niet meer hoeveel gebruikers en de dichtsbijzijnde gebruiker. Iemand hier ervaring mee?
                              Wel bleef de coyote de flitspalen aangeven, dus dit lijkt geen probleem. Alhoewel, ik een mobiele radar heb gemeld en 20 min. later toen ik er terug langskwam heb ik geen melding gekregen.
                              Abonnement verlopen lijkt me?
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                              Pictures here: BMW 7 Series
                              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                              Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                              It might need half a starsystem to turn around,
                              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                              Cylons have respect for it...

Comment

Sinds vandaag staat er enkel op mijn coyote V2 mijn snelheid en de toegelaten snelheid, en niet meer hoeveel gebruikers en de dichtsbijzijnde gebruiker. Iemand hier ervaring mee?
                                Je GPS werkt, maar je GPRS niet?
                                1991 BMW E30 318is

Comment

• Abo kan niet want dit is nog 71 dagen geldig.
                                  Kan ik gprs signaal ergens zien op de coyote?

EDIT: juist de coyote nog eens opgezet hier in huis en nu staat er wel terug het aantal gebruikers op. Geen idee waarom het de hele dag in de auto niet werkte.
                                  Last edited by ; 22/07/2010, 18:23. Reden: probleem lijkt opgelost.

Comment

zelfde probleem hier, het toestel vandaag al voor 5 ritten gebruikt met telkens dezelfde beperkte info.
                                    batterij volledig leeg laten komen, hoop dat het morgen terug werkt...
                                    4 rings driver

Comment

• Ik denk dat er vandaag een algemeen probleem was bij Coyote.

Vandaag naar Antwerpen geweest en tijdens de rit kreeg ik geen verkenners te zien.
                                      Hopelijk morgen in orde.

Comment

• coyote *knal* *knal*

Comment

• V1 geen probleem , mobiele meldingen gemeld en ontvangen,
                                          V2 stom en doof, eerste keer in de problemen vandaag.

Comment

Working...
                                          X