Heb me dr ook eentje goedkoop kunnen aanschaffen en ingeplaatst op het dashboard in de linkse hoek, met vaste kabel. Heb wel meteen alle toeters en bellen bij vaste flitscamera's uitgezet, want blijkbaar begint hij bij elke paal (ook 50km/u) al vanaf 650 meter op voorhand te toeteren, ookal zit je dan mogelijk nog in zone 70. Het had beter geweest als hij enkel tuutte als je vb 10% te snel reed, of vanaf 50 meter voor de paal, maar hij doet het zowieso vanaf 1km/u al en 650m op voorhand, deze instelling veranderen kan blijkbaar niet, danmaar enkel leds. Het leuke eraan is wel dat je ziet hoeveel er voor je rijden en hoever, alsof je hun moet inhalen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Is er iets gewijzigd aan de www.coyotesystems.com website ? Als ik inlog kan ik mijn factuurgegevens en dergelijke wel nog zien, maar ik vind de pagina om de settings aan te passen niet meer. Is die weg, of kijk ik erover.....?
Comment
-
Dit heeft probably te maken met de gebrekkige html van hun website. Maak hun site kleiner door op control toetst te blijven drukken en terzelfdertijd het wieltje van uw muis naar boven of beneden te scrollen en kijk es opnieuw dan of je het niet ziet. Het zit normaal onder die vierkante banner (video demonstration) en door de website kleiner te maken wordt hij weer plots zichtbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenDit heeft probably te maken met de gebrekkige html van hun website. Maak hun site kleiner door op control toetst te blijven drukken en terzelfdertijd het wieltje van uw muis naar boven of beneden te scrollen en kijk es opnieuw dan of je het niet ziet. Het zit normaal onder die vierkante banner (video demonstration) en door de website kleiner te maken wordt hij weer plots zichtbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenJe mag de Coyote geen drinken geven, en zeker niet met alcohol erin.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
blijkbaar hier toch ene die ze hebben afgepakt...
Comment
-
Als ze u gaan tegenhouden dan zou ik dat ding toch snel wegsteken. Ja oke het is 100% legaal en ja zij moeten dat weten, maar er zijn altijd wel van die venten met ne slechte dag die u gewoon willen kloten en desnoods doen alsof ze van niks weten terwijl ze heel goed weten wat het is.
EDIT zie dan wel dat ge het niet vlak voor hunne neus begint te verstoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffelarus Bekijk Berichtenblijkbaar hier toch ene die ze hebben afgepakt...
http://www.porscheforum.nl/viewtopic...2990&start=125
Comment
-
Sinds vandaag staat er enkel op mijn coyote V2 mijn snelheid en de toegelaten snelheid, en niet meer hoeveel gebruikers en de dichtsbijzijnde gebruiker. Iemand hier ervaring mee?
Wel bleef de coyote de flitspalen aangeven, dus dit lijkt geen probleem. Alhoewel, ik een mobiele radar heb gemeld en 20 min. later toen ik er terug langskwam heb ik geen melding gekregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sepp Bekijk BerichtenSinds vandaag staat er enkel op mijn coyote V2 mijn snelheid en de toegelaten snelheid, en niet meer hoeveel gebruikers en de dichtsbijzijnde gebruiker. Iemand hier ervaring mee?
Wel bleef de coyote de flitspalen aangeven, dus dit lijkt geen probleem. Alhoewel, ik een mobiele radar heb gemeld en 20 min. later toen ik er terug langskwam heb ik geen melding gekregen.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sepp Bekijk BerichtenSinds vandaag staat er enkel op mijn coyote V2 mijn snelheid en de toegelaten snelheid, en niet meer hoeveel gebruikers en de dichtsbijzijnde gebruiker. Iemand hier ervaring mee?
Wel bleef de coyote de flitspalen aangeven, dus dit lijkt geen probleem. Alhoewel, ik een mobiele radar heb gemeld en 20 min. later toen ik er terug langskwam heb ik geen melding gekregen.
Comment
-
Abo kan niet want dit is nog 71 dagen geldig.
Kan ik gprs signaal ergens zien op de coyote?
EDIT: juist de coyote nog eens opgezet hier in huis en nu staat er wel terug het aantal gebruikers op. Geen idee waarom het de hele dag in de auto niet werkte.
Comment
-
batterij volledig leeg laten komen, hoop dat het morgen terug werkt...4 rings driver
Comment
Comment