Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb al gemerkt dat de Coyote 1000 keer beter werkt als ie gewoon in de sigarettenaansteker
    aan het opladen is. Vanaf dat er 1 blokje van de batterij leeg is, verlies ik al heel snel het gprs-signaal,
    maar vanaf dat ik die laat laden is alles er direct terug. Fractie van een seconde bij het wisselen van
    weg enzo...

Comment

• Vorig weekend 1200 km franse wegen gedaan en dat bakske is werkelijk heerlijk!

Werkt super in frankrijk met in de 50 verkenners in mijn rijrichting.

Comment

• Saturn wilrijk, ongeveer een 50-tal in de rekken à 199 euro.

Comment

• abonnement verlopen? blijkbaar heb je geen gprs verbinding (datalink naar coyoteserver), de vaste palen staan in het geheugen van het toestel.
          kijk op de website of in het toestel zelf even na of je abonnement nog loopt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            coyote *knal* *knal*
            Bobo toch.....
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
              Vorig weekend 1200 km franse wegen gedaan en dat bakske is werkelijk heerlijk!

Werkt super in frankrijk met in de 50 verkenners in mijn rijrichting.

Ben nog aan het twijfelen er zelf een aan te kopen, gaan binnenkort immers naar zuiden van frankrijk met wagen.
              Heeft de coyote je werkelijk boetes bespaard, en staan ze in frankrijk veel te controleren of was het meer dat je met een gerust hart je cc een beetje de hoogte in kon jagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
                Ben nog aan het twijfelen er zelf een aan te kopen, gaan binnenkort immers naar zuiden van frankrijk met wagen.
                Heeft de coyote je werkelijk boetes bespaard, en staan ze in frankrijk veel te controleren of was het meer dat je met een gerust hart je cc een beetje de hoogte in kon jagen?
                begin deze vakantie naar het zuiden gereden op een zaterdag, heb minstens 4 flitsers gezien, ze staan er dus meer als genoeg
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Niet twijfelen !
                  Juist terug van het zuiden van Frankrijk. Het systeem (V1) werkt 100% en je hebt permanent tientallen verkenners voor u rijden. Drie maal gewaarschuwd voor mobiele radars, tweemaal correct en de derde heb ik niet zien staan. Beter één teveel dan één te weinig !. Ik heb zelf een mobiele doorgegeven die in de tegenovergestelde richting opgesteld stond.
                  Ik zou mijn Coyote niet meer willen missen !
                  Goede reis naar Frankrijk !

Comment

• Hoe waarborgt Coyote de betrouwbaarheid van meldingen?
                    Om te beginnen gaan de servers van Coyote na of meldingen rekenkundig kloppen. De afstanden tussen meldingen worden vergeleken met de tijdstippen om te controleren of de meldingen betrouwbaar kunnen zijn. Is dat niet het geval, dan worden meldingen van deze verkenner voor 24 uur geblokkeerd.
                    Daarnaast worden meldingen continu bevestigd door achtereenvolgende verkenners. Na een mobiele melding zal de Coyote u vragen of deze radar nog steeds aanwezig is. Bij het annuleren van een melding wordt rekening gehouden met de betrouwbaarheid van de gebruikers. Zo zijn tenminste twee meldingen van verkenners met drie Coyote-sterren of drie van verkenners met één of twee Coyote-sterren nodig voor een melding wordt verwijderd. Zo wordt sabotage door bijvoorbeeld de politie voorkomen.

Comment

• Toont de coyote nog iets als je abo vervallen is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door calculon Bekijk Berichten
                        Toont de coyote nog iets als je abo vervallen is?
                        Hij geeft dan alleen de vaste radars aan. Verder niets.

Comment

• zaterdag

Normandie (contentin) via Amiens -> Brussel

Niet veel verkenners... 4 - 5 - 6

Het is dan ook een beetje het equivalent van de westhoek bij ons pakweg...

Meeste verkenners verschenen pas op het scherm in België E19 - stuk of 20

Merkwaardig, meer verkenners in België dan in Frankrijk

Geen enkele melding mobiele flitser in Frankrijk. Ik zag nochtans blauwe camionetten met een paar rood-witte strepen staan aan de overkant in onzichtbare inhammen (2x gemeld)
                          Last edited by newlook; 26/07/2010, 23:08.

Comment

• Ik ben al een hele tijd ingeschreven op dit forum, ik lees voornamelijk wat er wordt gepost, maar post zelf niet zo veel.. ("lurker" zoals dat in mooi Engels heet )
                            Nu ja, ik heb een vraagje. Dit topic heeft mij, net zoals vele andere, aangespoord om een mini coyote V2 te kopen.
                            Best wel een leuk toestel, dat redelijk (verliest te vaak GPS signaal) goed werkt. Maar sinds vanavond toont ie een blauwe vertikale lijn over het scherm. Het normale beeld is er nog wel, maar er op loopt dus een blauwe lijn door. Bij mijn vertrek naar huis, was het beeld perfect, en toen ik arriveerde was die lijn er dus.
                            Ik heb reeds een reset geprobeerd maar zonder resultaat.
                            Ik ben nu de batterij aan het laten leeglopen, in de hoop dat dit helpt
                            Heeft nog iemand dit meegemaakt? En wat is de herstelprocedure, op de coyote website vind ik niet zo gauw wat terug..
                            Het spul is nog geen maand uit, dus ik zit er wat verveeld me..
                            Alvast bedankt&groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Busso Bekijk Berichten
                              Ik ben al een hele tijd ingeschreven op dit forum, ik lees voornamelijk wat er wordt gepost, maar post zelf niet zo veel.. ("lurker" zoals dat in mooi Engels heet )
                              Nu ja, ik heb een vraagje. Dit topic heeft mij, net zoals vele andere, aangespoord om een mini coyote V2 te kopen.
                              Best wel een leuk toestel, dat redelijk (verliest te vaak GPS signaal) goed werkt. Maar sinds vanavond toont ie een blauwe vertikale lijn over het scherm. Het normale beeld is er nog wel, maar er op loopt dus een blauwe lijn door. Bij mijn vertrek naar huis, was het beeld perfect, en toen ik arriveerde was die lijn er dus.
                              Ik heb reeds een reset geprobeerd maar zonder resultaat.
                              Ik ben nu de batterij aan het laten leeglopen, in de hoop dat dit helpt
                              Heeft nog iemand dit meegemaakt? En wat is de herstelprocedure, op de coyote website vind ik niet zo gauw wat terug..
                              Het spul is nog geen maand uit, dus ik zit er wat verveeld me..
                              Alvast bedankt&groetjes
                              Ik heb ook een probleem gehad met mijn eerste toestel.
                              Nadat ik Coyote System had opgebeld mocht ik bij de verkoper langs om mijn toestel
                              om te wisselen. Was zo geregeld.
                              Na de omruiling moet je er wel opletten dat de abonnement gegevens van het oude toestel overgedragen worden naar het nieuw toestel.
                              Mijn ervaring met de technische dienst van Coyote is zeer positief, ze doen er alles aan om
                              zo spoedig mogelijk te helpen.
                              Veel succes en groetjes,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
                                Ik heb ook een probleem gehad met mijn eerste toestel.
                                Nadat ik Coyote System had opgebeld mocht ik bij de verkoper langs om mijn toestel
                                om te wisselen. Was zo geregeld.
                                Na de omruiling moet je er wel opletten dat de abonnement gegevens van het oude toestel overgedragen worden naar het nieuw toestel.
                                Mijn ervaring met de technische dienst van Coyote is zeer positief, ze doen er alles aan om
                                zo spoedig mogelijk te helpen.
                                Veel succes en groetjes,
                                Net contact gehad met Coyote, en ik kan de positieve ervaring alleen maar bevestigen. Vanavond krijg ik een nieuwe. Bedankt voor de tip ivm het abonnement, ik zou het vergeten zijn. Vanavond even vragen wat ik moet doen.

Comment

• Waar kun je dat ding kopen als je d'r zo snel als mogelijk eentje wil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Waar kun je dat ding kopen als je d'r zo snel als mogelijk eentje wil?
                                    Auto5!

WagenFunf in der Schweiss!

Comment

• daarjuist plots impulsief wat gaan zoeken:

alleen v1 bij vandenborre en krefel kut bij auto 5 V2 meestal op stock?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                        daarjuist plots impulsief wat gaan zoeken:

Dat weet ik je morgen evtl te zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                          daarjuist plots impulsief wat gaan zoeken:

auto 5 st denijs had er de keer dat ik er was op stock
                                          bmw 116d sportshatch

Comment

Working...
                                          X