Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit "blauw" is de infraroodbelichting van de nummerplaatlezers. Er zijn er die permanent branden, geven een blauw/paarse schijn, maar de meeste zijn geven een korte puls als je in beam terechtkomt.

Comment

• Iemand een idee hoe het met het aantal wikango (one) gebruikers zit in belgie?

Comment

• Op de grote assen , in de spits , 3 - 15 , soms eens 20, op N-wegen zeer beperkt.

Comment

• Ben net terug van het Gardameer en het was supper plezierig met die V2 aan boord. Geen problemen gehad met ontvangst van satellieten en geen probleem met de gprs verbinding, net zoals in Belgie.We hebben wel s' nachts gereden, dus in Frankrijk niet veel meer dan 10 coys voor mij maar het dingetje werkt uit de kunst .

In Zwitserland heb ik hem voor alle veiligheid maar van de ruit gehaald en in Italie is het wel goed dat hij daar je gemiddelde snelheid begint te meten op de punten waar ze het in italie ook doen. Op de gewone wegen daar, weinig beweging van coys maar hij zegt toch mooi braafjes waar de vaste palen staan. Ik heb er zelfs een mobiele gemeld maar ik kreeg geen respons van de coy met bedankt voor het melden dus denk niet dat hij die doorgegeven heeft.

Mijn coy heeft zeker op onze reis zijn geld opgebracht want in Frankrijk ging ik een paar keer tegen de lamp gelopen hebben als die niet aan boord as geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
            Dit "blauw" is de infraroodbelichting van de nummerplaatlezers. Er zijn er die permanent branden, geven een blauw/paarse schijn, maar de meeste zijn geven een korte puls als je in beam terechtkomt.

als er een nummerplaatlezer is, staat er dus ook een flitser? Handig om weten voor de toekomst.

bij gebreke aan 'normale' flits zal ik dan wel niet geflitst zijn.

@ jerry: chronisch vermoeid omdat het nogal druk was op het werk, en voor een week gemiddeld een uurtje of 4 per nacht slapen of zo is nu niet meteen ideaal (ik rijd nl. niet voor mijn plezier op werkdagen tussen 2 en 3 AM naar huis); halfblind omdat ik mijn bril niet bijhad (halfblind is wel dichterlijk overdreven, als u dat kan geruststellen) - dank voor de interesse.
            bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
              De coyote is een prachtig toestelletje. Al veel plezier en geluk mee gehad. Alleen beginnen ze er mee te smijten. Mijn vriendin had die van mij in een winkel gekocht, kostrijs 199 euro. Nu heeft mijn (toekomstig) schoonvader één gekocht voor 179 euro met gratis verzending. Vrijdag besteld en gisteren al met de post thuis geleverd. En deze morgen zag ik de v2 op een website aan 169 euro staan? Als het toch zo een topper in verkoop is waarom beginnen ze dan al het toestel zo in prijs te laten zakken? Toch geen wet in de maak om dat te verbieden of zo
              Een handelaar beslist nog steeds zelf aan welke prijs deze een product verkoopt. Enkel niet onder de inkoop prijs.

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
              Op welke websites vind je die "soldenprijsjes" voor de V2?
              Momenteel staat deze bij ons aan 189€. Hebben deze nog aan 179 verkocht, 2 weken terug incl. gratis verzending.

Comment

• Heb er ook eentje aangeschaft. Werkt perfect en de community wordt herdoor om langs om groter.
                BMW M2 Coupé
                Audi S5
                Nobody is Perfect!

Comment

• Iemand misschien een coyote te verhuren voor de eerste 2 weken van september?
                  Gaan naar zuiden van frankrijk, en zou graag coyote als gezelschap hebben, maar ik kan er nadien niets meer mee doen, doe veel te weinig snelwegkilometer.

Of is er bij aankoop van mijzelf iemand geïnteresseerd een 2 weken oude coyote over te nemen? Ik zal er al een prijs opzetten: 135 EUR voor de V2 of 95 EUR voor de V, met nog een gratis abonnement van ongeveer 3,5 maanden.

Comment

• Coyote v2 up and running! Benieuwdheid!

Comment

• Gisteren 131 bevestigingen van de flitser op de E17 in Waasmunster. Veel mensen gebruiken het toestel correct, top!

Comment

• Ik heb alleen de indruk dat ze in Limburg wat achterblijven
                        We hebben dat toestel toch al bijna 2 maanden, maar wel nog maar 1 melding gekregen van een mobiele flitser
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Kan het zijn dat je aantal sterren soms aangepast wordt?
                          Laatst keek ik en had twee sterren, een week later plots 1 ster en nu terug twee.

Comment

• Heb een vraag ivm ovekopen van een reeds geregistreerde coyote.

Ik kan van een kennis een coyote overkopen maar die is reeds geregistreerd, nu is mijn vraag kan ik na afloop abonnement die coyote onder mijn naam registreren en een abo nemen ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stingraymax Bekijk Berichten
                              Heb een vraag ivm ovekopen van een reeds geregistreerde coyote.

Ik kan van een kennis een coyote overkopen maar die is reeds geregistreerd, nu is mijn vraag kan ik na afloop abonnement die coyote onder mijn naam registreren en een abo nemen ??
                              Ja.

Verkoopsovereenkomst opstellen met het serienummer erin.
                              Dat doorfaxen of mailen met copie van identiteitskaart van beide personen naar Coyote Belgium.

Marjan koppelt dan de Coyote los van de login van jouw kennis, en koppelt 'm aan die van jou.
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                              Pictures here: BMW 7 Series
                              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                              It might need half a starsystem to turn around,
                              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Hallo,

Ik heb al een tijdje mijn Coyote V2 en ik wil de 'settings' veranderen op de website maar daar staat nu al geruime tijd:
                                "The user manual will be put shortly online"

Komt dit bij anderen ook voor? Wel ambetant want ik wil dat dringend veranderen dat hij maar 1x meer biept bij vaste radars...

Comment

• dat moet je helemaal niet online veranderen maar bij je instellingen op je mini coyote zelf
                                  die kan je trouwens enkel veranderen als je stil staat

Comment

• Dat Nederlands of wat er voor moet doorgaan op die coyote site is wel om te huilen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Dat Nederlands of wat er voor moet doorgaan op die coyote site is wel om te huilen
                                      't Is Vlaams, zeker?
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                        dat moet je helemaal niet online veranderen maar bij je instellingen op je mini coyote zelf
                                        die kan je trouwens enkel veranderen als je stil staat

dat klopt niet 100%... als je de middelste knop eventjes blijft induwen terwijl je rijd kom je ook in de settings menu terecht...

Comment

• Ter info:

Rechts knopje = Radar in jouw rij-richting (er van uitgaande dat men in België rechts rijdt)
                                          Links knopje = Radar in TEGENrij-richting

Ik schiet op niemand, maar heb al x'tig meldingen gehad van radars, zogezegd in mijn richting, terwijl ze de andere kant staan...
                                          (en settings staan nog steeds op 'enkel mijn rijrichting' afaik)

Comment

Working...
                                          X