Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand hier die toevallig zijn Coyote kan missen van 13-22Aug? Thx alvast..
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Begin ook het nut te betwijfelen...

Heb ze nu al tig keren zien flitsen op een locatie op de E313, en nog altijd wordt die plek niet aanzien als 'risicozone'... En zit nog altijd op één sterretje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
        dat moet je helemaal niet online veranderen maar bij je instellingen op je mini coyote zelf
        die kan je trouwens enkel veranderen als je stil staat

Maar je kunt alleen maar veranderen van scherm+biep naar scherm en dat wil ik niet!
        Ik wil gewoon dat hij 1x biept en dat moet je toch instellen via de website?

Is volgens mij al tijdje dat die tekst daar staat op de site...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Begin ook het nut te betwijfelen...

Heb ze nu al tig keren zien flitsen op een locatie op de E313, en nog altijd wordt die plek niet aanzien als 'risicozone'... En zit nog altijd op één sterretje...
          Als je het toestel gebruikt zoals het hoort, dan klopt het dat je slechts 1 sterretje hebt
          Als je daarentegen alle meldingen bevestigd, inclusief een dame met autopech, of een man die een plasje moet maken, dan zal je gauw 3 sterren hebben, en ben je uiterst betrouwbaar!

Anyway, ik blijf tegen de stroom ingaan, en 'correct' melden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
            Als je het toestel gebruikt zoals het hoort, dan klopt het dat je slechts 1 sterretje hebt
            Als je daarentegen alle meldingen bevestigd, inclusief een dame met autopech, of een man die een plasje moet maken, dan zal je gauw 3 sterren hebben, en ben je uiterst betrouwbaar!

Anyway, ik blijf tegen de stroom ingaan, en 'correct' melden
            inderdaad, ik had 2 sterren, ik duw een paar keer NEE waar er niets te zien is en hop nog 1 ster over?

Comment

• ivm coyote v2:

Kan het zijn dat je niet in de menu geraakt terwijl je rijdt? Aangezien dat knopje dan "obstakel melden" tot gevolg heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                ivm coyote v2:

Kan het zijn dat je niet in de menu geraakt terwijl je rijdt? Aangezien dat knopje dan "obstakel melden" tot gevolg heeft.
                Ja.(bij de V1 toch)

Comment

• Suckt wel...ik ga niet op de pechstrook staan om m'n volume lager te zetten

Af en toe had ik gisteren ook zwart scherm vlak voor een "risico zone" melding, leek me ook niet echt normaal. Verder geen klagen voorlopig, prima ding.

Comment

Suckt wel...ik ga niet op de pechstrook staan om m'n volume lager te zetten

Af en toe had ik gisteren ook zwart scherm vlak voor een "risico zone" melding, leek me ook niet echt normaal. Verder geen klagen voorlopig, prima ding.

ik heb het net hierboven gepost... middelste knop ffkes BLIJVEN induwen en je krijgt je menu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Datake Bekijk Berichten
                      ik heb het net hierboven gepost... middelste knop ffkes BLIJVEN induwen en je krijgt je menu...

w00ps, sorry and thanks tegelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
                        Ter info:

Rechts knopje = Radar in jouw rij-richting (er van uitgaande dat men in België rechts rijdt)
                        Links knopje = Radar in TEGENrij-richting

Ik schiet op niemand, maar heb al x'tig meldingen gehad van radars, zogezegd in mijn richting, terwijl ze de andere kant staan...
                        (en settings staan nog steeds op 'enkel mijn rijrichting' afaik)
                        Op de V1 staat dat nogal slecht aangeduid. De golfjes vanuit de flitscamera staan getekend alsof je langs voren geflitst zou worden, terwijl de 'modale' mens toch meent dat ge steeds vanachter geflitst wordt, in de rijrichting mee. Daarom hebt ge eerder de neiging om op het linkse knopje te drukken. Ze hadden beter gewoon pijltjes als symbool gezet.

Last edited by ; 12/08/2010, 01:17.

Comment

w00ps, sorry and thanks tegelijk!
                          ge kunt hem trouwens uitschakelen al rijdend door de linkse knop te blijven induwen (v2)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Datake Bekijk Berichten
                            ge kunt hem trouwens uitschakelen al rijdend door de linkse knop te blijven induwen (v2)

Jup, thx - dat had ik in het boekje al gelezen.

Daarnet had ik weer iets raars: op de autostrade gaf hij vrijwel constant het "beeld bij stilstand", terwijl hij toch aangaf dat ik 120 ( ) reed..vreemd!

En als die gps klopt dan dien ik een klacht in bij bmw want dat wil zeggen dat m'n kist begrensd is op 243 ipv 250! Tested in Germany!

Comment

En als die gps klopt dan dien ik een klacht in bij bmw want dat wil zeggen dat m'n kist begrensd is op 243 ipv 250! Tested in Germany!
                              Ach, bezoekje bij PPE en 't is opgelost
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                              Pictures here: BMW 7 Series
                              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                              It might need half a starsystem to turn around,
                              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                Ach, bezoekje bij PPE en 't is opgelost

Betalen om geregeld te krijgen waar ik den beginne al voor gedokt heb? I don't think so lol

Comment

Betalen om geregeld te krijgen waar ik den beginne al voor gedokt heb? I don't think so lol
                                  LOL, maar dan gaat 'm NOG harder dan 250 hè
                                  ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                    LOL, maar dan gaat 'm NOG harder dan 250 hè
                                    Lijkt me de uitgelezen manier om m'n diesel naar de kut te rijden

250 will do, ook ik word een dagje ouder

Comment

Lijkt me de uitgelezen manier om m'n diesel naar de kut te rijden

243 will do, ook ik word een dagje ouder
                                      Even aangepast!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik twijfel om een v2 te kopen.
                                        Ik rij veel in Nederland en is daar de community groot genoeg?
                                        Zijn er mensen die ervaring hebben met de Coyote in Nederland?

Weet er iemand of de GPRS verbinding ook werkt in het buitenland? Ik veronderstel dat er een Belgische SIM kaart in het toestel zit en als je in het buitenland zit zullen de kosten dan wel hoger zijn voor Coyote om info door te sturen?

Bedankt voor de reacties,

Dino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
                                          Ik twijfel om een v2 te kopen.
                                          Ik rij veel in Nederland en is daar de community groot genoeg?
                                          Zijn er mensen die ervaring hebben met de Coyote in Nederland?

Weet er iemand of de GPRS verbinding ook werkt in het buitenland? Ik veronderstel dat er een Belgische SIM kaart in het toestel zit en als je in het buitenland zit zullen de kosten dan wel hoger zijn voor Coyote om info door te sturen?

Bedankt voor de reacties,

Dino
                                          In NL is de coyote nog niet lang verkrijgbaar, maar de dekking zal snel verbeteren...
                                          GPRS werkt in heel europa, dit zit mee verwerkt in je abonnementsprijs.

Comment

Working...
                                          X