Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    Even aangepast!

hrmz grmbl!!!

Comment

• is de coyote dan toch toegelaten in NL?

Comment

• Deze week de "Coyote Nav V2" besteld, zou vandaag op stock zijn bij Pixmania...
        Gekozen voor deze omwille van het grotere scherm en de up-to-date POI's..
        Hopelijk wordt deze morgen nog geleverd, dan kan 'm gestest worden richting Mas du Clos...
        Bijgevoegde Bestanden
        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
          Deze week de "Coyote Nav V2" besteld, zou vandaag op stock zijn bij Pixmania...
          Gekozen voor deze omwille van het grotere scherm en de up-to-date POI's..
          Hopelijk wordt deze morgen nog geleverd, dan kan 'm gestest worden richting Mas du Clos...
          Hier ben ik wel benieuwd naar !

Wie zorgt er voor de nav soft ? tomtom ?

Comment

• Ben juist mijn Coyotta V2 aan het instellen.

Bij het menu "Snelheidsbeperking" staat de keuze "Overgang".
            Wat moet is me daarbij voorstellen?

Dank bij voorbaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Hier ben ik wel benieuwd naar !

Wie zorgt er voor de nav soft ? tomtom ?
              Navteq (kaartversie 3de kwartaal 2009)
              Is dus nog niet geleverd, is altijd 't zelfde met Pixmania...
              Heb er nu voor de 3de keer besteld, en opnieuw is hun spelleke begonnen: eerst voorradig op 12/08 - nu staat er al 16/08. Dit is op 3 bestellingen al de 8ste keer dat ze die datum verschuiven... Betrouwbaarheid = nul. Deftig antwoorden op je mails of annulatie van bestelling = ook nul. Het is dan ook de laatste keer dat ik er bestel! Voila, da's er uit

Comment

• Dat heb je lang volgehouden

Ooit eens anderhalve maand gewacht op een printer. Nooit meer besteld sindsdien.

Comment

• Heb je een warmtewerende voorruit?

Comment

• Verbinding maken gaat wel beter als hij aangesloten is op de lader heb ik al regelmatig gehoord.

Comment

• Is den allereerste keer he, dan kan dat best lang duren.

Comment

• Eerste keer kan het gebeuren dat het wat langer duurt.
                        Gewoon eens proberen om hem buiten te zetten ergens onder de vlakke hemel en daarna in de wagen te zetten. Zou dan normaal moeten werken
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Staat hier eerder ook al ergens, maar in't kort: Eerst opladen, dan in open lucht (op 't dak van je wagen, of op een tuintafel of zo) laten liggen tot hij verbinding heeft. Daarna zou 't veel sneller moeten gaan.
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Bij mij vindt ie nu echt vrij snel gps..ik moet nog geen 500meter rijden.

In NL wel zo goed als geen verkenners, is dat daar eigenlijk toegelaten?

Comment

• Leg 'm eens neer met de display naar beneden. Ik merk dat ie dan heel snel ontvangst heeft.

Comment

• NL is toegestaan , en idd. heel weinig verkenners. In NL werken de commerciële radio-stations samen met flitsservice.nl , die hebben op elk uur van de dag de meest actuele stand van de meldingen. Gratis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                  NL is toegestaan , en idd. heel weinig verkenners. In NL werken de commerciële radio-stations samen met flitsservice.nl , die hebben op elk uur van de dag de meest actuele stand van de meldingen. Gratis.
                                  Via het BB-forum kwam ik op het volgende terecht: http://world.waze.com/
                                  Blijkbaar een open-source project waar nog hééél veel werk aan is hier in België. Ga toch lid van de community worden alleen al om mijn steentje te kunnen bijdragen en hopen dat het filemelden een prioriteit word bij de leden. Als de club hier in België (en de rest v/d wereld) snel kan aangroeien kan dat natuurlijk wel eens voor de mini-Coyotte het begin van het einde zijn op termijn....
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Via het BB-forum kwam ik op het volgende terecht: http://world.waze.com/
                                    Blijkbaar een open-source project waar nog hééél veel werk aan is hier in België. Ga toch lid van de community worden alleen al om mijn steentje te kunnen bijdragen en hopen dat het filemelden een prioriteit word bij de leden. Als de club hier in België (en de rest v/d wereld) snel kan aangroeien kan dat natuurlijk wel eens voor de mini-Coyotte het begin van het einde zijn op termijn....
                                    Heb Waze een paar keer gebruikt, maar stelt niet veel voor... Je kan 't echt niet gebruiken voor te navigeren, en er zit niet genoeg volk op voor meldingen te doen...
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                      Heb Waze een paar keer gebruikt, maar stelt niet veel voor... Je kan 't echt niet gebruiken voor te navigeren, en er zit niet genoeg volk op voor meldingen te doen...
                                      Inderdaad, ik heb het hier ook al enkele dagen uit getest en staat hier nog echt in de kinderschoenen (wordt ook gemeld op hun website) In Nederland kom je ze al wel meer tegen heb ik gemerkt. Nu ja mini Coyote en dit is feitelijk niet echt iets voor mij als er niet veelvuldige meldingen worden doorgegeven van files. Samen met de TMC-meldingen zou dit natuurlijk wel een succes kunnen worden.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Daarstraks gemerkt dat de Coyote ook vrolijk in Nederland nu de snelwegen aangeeft en ik een aantal verkenners mocht begroeten .

Comment

• Vandaag een nieuwe Coyote Nav V2 toegestuurd gekregen..

Connectie maken en satellieten vinden geen probleem, tijd werd direct automatisch goed gezet en bij een shutdown/restart heeft ie een softwareupdate geïnstalleerd. Vanavond was het dan tijd om te testen: Zaventem -> Brugge.

Het aantal coyote scouts varieerde tss 40 en 100, dus dat was dik in orde.
                                          Maar tot mijn verbazing geen melding van de 2 vaste flitspalen op de E40 thv Gent Settings nochtans ok, nog dubbel checked...
                                          Verder is "Nederlands" vervangen door "Hollandsk", maar erger is de franstalige voice i.p.v. nederlands.... Dat zal wel met een volgende update op te lossen zijn

Comment

Working...
                                          X