Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanmorgen sloeg m'n coyote (v2) er op geen enkele manier in om satellieten te vinden.

Hij blijft een paar minuten zoeken en sluit dan automatisch af.

Nog iemand die problemen had vanochtend? Of is het enkel die van mij die kuren heeft?

Comment

• hier ging het prima, zelfs na 6 dagen niet gebruikt te hebben, na ongeveer 400m al 15 satellieten
      4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
        Maar tot mijn verbazing geen melding van de 2 vaste flitspalen op de E40 thv Gent Settings nochtans ok, nog dubbel checked...
        Opmerkelijk, want ze zitten wel degelijk in de databank. Vorige vrijdag daar nog gepasseerd onder luid gebiep.

Comment

• goed nieuws btw, groot was mijn verbazing toen ik deze morgen op de e17 richting antwerpen gewaarschuwd werd voor de flitspalen op het viaduct !

E I N D E L I J K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Opmerkelijk, want ze zitten wel degelijk in de databank. Vorige vrijdag daar nog gepasseerd onder luid gebiep.
            Vanmorgen ding opgestart en melding gekregen dat mijn abonnement actief was..
            Tot mijn grote verbazing/opluchting deze keer wel melding gekregen van de palen op de E40...
            Gisteren wel degelijk melding gekregen op de ring van Bxl thv Wemmel, dus settings stonden wel in orde... Hopelijk een éénmalig iets..
            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
              Ter info:

Rechts knopje = Radar in jouw rij-richting (er van uitgaande dat men in België rechts rijdt)
              Links knopje = Radar in TEGENrij-richting

Ik schiet op niemand, maar heb al x'tig meldingen gehad van radars, zogezegd in mijn richting, terwijl ze de andere kant staan...
              (en settings staan nog steeds op 'enkel mijn rijrichting' afaik)
              Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
              Op de V1 staat dat nogal slecht aangeduid. De golfjes vanuit de flitscamera staan getekend alsof je langs voren geflitst zou worden, terwijl de 'modale' mens toch meent dat ge steeds vanachter geflitst wordt, in de rijrichting mee. Daarom hebt ge eerder de neiging om op het linkse knopje te drukken. Ze hadden beter gewoon pijltjes als symbool gezet.
              Komt natuurlijk omdat Coyote een Franse firma is en in Frankrijk flitsen ze langs voor...

Comment

• Ja ze hebben er redelijk met hun klak naar gegooid die fransen ik bevind mij ook constant op 'autosnelwegen' terwijl dat gewone gewestwegen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                  Ja ze hebben er redelijk met hun klak naar gegooid die fransen ik bevind mij ook constant op 'autosnelwegen' terwijl dat gewone gewestwegen zijn.
                  Zou dat een geldig argument zijn voor de rechtbank?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                    Iemand?
                    Ik ontdek echter soms een paar fouten in de databank en vroeg me af hoe je dat kan doorgeven?

* Trajectcontrole op zeelandbrug in NL zit er niet in
                    * Flitspaal wordt gemeld in 2 richtingen en is maar voor 1 richting (Handzame)
                    * Flitspaal staat in zone 50 en coyote zegt dat 70 toegelaten is (Pervijze)
                    * ...
                    Allemaal doormailen naar Marjan, liefst met detailbeschrijving.

Flitspalen in 2 richtingen, zijn vaak flitspalen die gedraaid kunnen worden. Als in beide richtingen van die streepjes op de weg geschilderd zijn, is dat 't geval.
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                      Ok en haar mailadres?

Is zeker gene die kan gedraaid worden... Vaste paal die werkt met lussen in het wegdek
                      m.decoster@coyotesystems.be
                      ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten

Flitspalen in 2 richtingen, zijn vaak flitspalen die gedraaid kunnen worden. Als in beide richtingen van die streepjes op de weg geschilderd zijn, is dat 't geval.
                        Een analoge GATSO-paal met radarbalk kan altijd in 2 richtingen flitsen, ongeacht hoe de kop gedraaid staat, zelfs als het geen draaibare kop is. De apparatuur die erinzit is identiek dezelfde als in de meeste Lokale flitswagens, en die maken daar geen probleem rond om in 2 richtingen te flitsen. Wanneer men de radarbalk , het fototoestel en de verwerkingsunit in zo'n lege paal plaats, kiest men dmv keuzeknop voor afgaand, opgaand, of beide richtingen. Ik wil de mensen de kost niet geven die door een paal aan de overkant geflitst zijn geweest. Idem voor de Lokale flitsers.

Comment

• Ik zie per week het aantal coyote gebruikers stijgen. Gisteren omstreeks 18h30 rond het station in Brugge had ik plots 120 verkenners . Terwijl ik er een maand of 2 geleden maar rond de 60 had.
                          Hoe meer zielen hoe minder flitsboetes ;o)))

Comment

• Ik stel me ernstig vragen bij de betrouwbaarheid van het aantal verkenners...
                            Op 1 week tijd van 2 verkenners naar 128 gaan, vind ik wat bizar...
                            (zelfde weg, zelfde tijdstip)

Comment

Ik stel me ernstig vragen bij de betrouwbaarheid van het aantal verkenners...
                              Op 1 week tijd van 2 verkenners naar 128 gaan, vind ik wat bizar...
                              (zelfde weg, zelfde tijdstip)

Is hij niet even omgeschakeld naar stadsmodus, waarbij dat ding (dacht ik) het aantal verkenners binnen een straal van 5km geeft in het laatste half uur?

Comment

Ik stel me ernstig vragen bij de betrouwbaarheid van het aantal verkenners...
                                Is me ook opgevallen, ik hou al een tijdje telkens bij hoeveel verkenners op mijn vaste traject, maar ik schrijf het maar toe aan 'vakantieverkeer' .... Toch even de wenkbrauwen gefronst, afgelopen zondag op de E19 te Halle, met 32 verkenners voor mij, en werkelijk niemand, maar dan ook niemand heeft het opvallende statief op de parking met de Avensis zien staan. Volgens de agent stond hij er al ruim anderhalf uur, en toch was ik de eerste om hem te melden, met 32 verkenners op de teller stel ik, mij daar toch vragen bij. Overigens had de Wikangoo deze snodaard wel gespot met slechts 8 verkenners voor mij.

Comment

• Werkt Wikango een beetje goed?

Heb het zelf nog maar een paar keer geprobeerd, maar gaf soms melding van rode licht camera's op de autostrade (wrs van 1 of andere zijweg?)

Comment

• Federale meldingen : komen allemaal binnen, zij het met minder 'hits'. Who cares of die flitser 8x gemeld is, of 25x ? Lokale meldingen vrij pover, maar daar schieten zowat alle ge-automatiseerde systemen tekort. Snelwegmeldingen in het buitenland : goed. In Italië zelfs overduidelijk meer Wiki's dan Coyote's op de baan, idem in Nederland, maar ik heb eigenlijk te weinig ervaring om te zeggen of de meldingen correct en to the point zijn, voor deze bewering ga ik enkel voort op de het aantal gebruikers.

Comment

• mbt het aantal verkenners:

al een paar keer dat bij het binnenrijden van België, grensovergang met Frankrijk het aantal verkenners wonderbaarlijk vermenigvuldigd wordt... pakweg van 10 naar plots 20

Comment

• De verwerking gebeurt in real time, maar de mobiele melding kan pas verschijnen op uw display als de Coyote zelf verbinding heeft gemaakt met de server via GPRS. Dan pas wordt die info binnengehaald. Theoretisch om de 5 minuten, maar als ik soms de GPRS-activiteit van mijn toestel bekijk, is die wel 3x per minuut aan't updaten.
                                        Tussen Aalter en Nevele schrijf je, was dat in jou rijrichting, of in tegenovergestelde richting ? Als dat voor het andere rijvak was, dat heb ik ook dat die niet gemeld worden. Da's dikke shit als je op een N-baan een Lokale flitser tegenkomt, en je op de kop wordt geflitst vanuit de overkant.
                                        Last edited by ; 23/08/2010, 13:45.

Comment

• Wel het is push-notificatie voor flitsers, en pull voor verkenners.
                                          Maar het duurt wel 10-20 sec eer alles verwerkt is en uitgestuurd naar de andere coyotes

Comment

Working...
                                          X