Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
    Tussen Aalter en Nevele schrijf je, was dat in jou rijrichting, of in tegenovergestelde richting ? Als dat voor het andere rijvak was, dat heb ik ook dat die niet gemeld worden. Da's dikke shit als je op een N-baan een Lokale flitser tegenkomt, en je op de kop wordt geflitst vanuit de overkant.
    Inderdaad... Ik ben toch liever een keer teveel gewaarschuwd dan te weinig... Voor mij mogen flitsers ook gerust gemeld worden met een oranje lichtje ipv rode lichtje ofzo voor flitsers in tegenovergestelde richting.
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
      Hoe lang duurt het tussen het moment dat iemand als eerste een melder afdrukt en ik voor die een verwittiging krijg?

Deze morgen stonden ze tussen Aalter en Nevele... Ik had 40 verkenners ongeveer en de dichtste zat op 1km (of minder zeker), maar kreeg geen melding ervan.

Het was gelukkig ietwat druk en reed ik maar een goeie 130 waardoor lichtjes bijremmen als ik ernaast zat voldoende was.

Maar dan iets voorbij Nevele haalde ik een auto die daar schat ik 5 auto's voor mij zat in met ook een Coyote en dus voor die stond hij er ook al.
      Nuttig ding!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
        mbt het aantal verkenners:

al een paar keer dat bij het binnenrijden van België, grensovergang met Frankrijk het aantal verkenners wonderbaarlijk vermenigvuldigd wordt... pakweg van 10 naar plots 20
        Ik stel me toch ook soms vragen bij het aantal verkenners...
        Gisteren "eerste Coyote op 0km" - was serieus aan het doorgeven en niemand reed voor me buiten een bejaarde die 110 deed op de autosnelweg... Die had m.i. nog nooit een coyote van dicht gezien... Gisteren nr Parijs gebold en het aantal coyotes op de A1 zat tussen de 10 en 30. In België (E40 Kust - Brussel) is dat altijd tss 40 en 60 (opvallend stabiel)...
        Verder heel tevreden van de "Nav v2", maar:
        • Het is niet mogelijk om bestaande mobiele meldingen te bevestigen/ontkennen. Zou met één van de volgende softwareupdates wel mogelijk moeten worden.
        • Registreren op de belgische site lukt ook al niet (de Nav V2 heeft geen Coyote ID), al gebeld met hun klantendienst en dat werd daar bevestigd... Op de Franse site lukt het wel maar met die login kan ik niet op het belgische forum. Crap!
        • Van het systeem van de sterretjes ook nog niets gezien...
        • Zoom in/out in navigatiescherm werkt simpelweg niet (ook niet bij anderen)
        Er is dus nog wat werk voor de programmeurs... Ik wil minstens alle functies die op de "mini v2" zitten
        Maar verder heel tevreden en geen seconde spijt van de aankoop!
        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
          Is me ook opgevallen, ik hou al een tijdje telkens bij hoeveel verkenners op mijn vaste traject, maar ik schrijf het maar toe aan 'vakantieverkeer' .... Toch even de wenkbrauwen gefronst, afgelopen zondag op de E19 te Halle, met 32 verkenners voor mij, en werkelijk niemand, maar dan ook niemand heeft het opvallende statief op de parking met de Avensis zien staan. Volgens de agent stond hij er al ruim anderhalf uur, en toch was ik de eerste om hem te melden, met 32 verkenners op de teller stel ik, mij daar toch vragen bij. Overigens had de Wikangoo deze snodaard wel gespot met slechts 8 verkenners voor mij.
          stond er zaterdag ook
          wel niet super opvallend
          had het bijna zitten

Comment

Trouwens, op de E429 ter hoogte van Ath ongeveer, bestaat daar een trajectcontrole?
            Das toch gewoon een teller-systeem?

Comment

• Eergisteren was de coyote een beetje op hol geslagen
              De auto had in volle zon gestaan en de coyote bleef maar piepen en op de display stond +50°
              Na een minuutje was het wel voorbij .

Soms komen er ook 2 sterren te staan bij bepaalde wegen.
              Wat betekenen die ?
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• dat is de hoogste status van één van de verkenners voor je
                de eerste ster krijg je na 30 uren met de coyote rond te hebben gereden
                de 2e en 3e zijn afhanklijk van hoeveel obstakels/flitsers/... je bevestigde of fout meldde of het is totaal willekeurig

Comment

• Wegens dubbel gebruik doe ik mijn Coyote V1 van de hand... Abonnement loopt nog tot 19/03/2011.

Stuur maar een PM if interested

Comment

Trouwens, op de E429 ter hoogte van Ath ongeveer, bestaat daar een trajectcontrole?

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Das toch gewoon een teller-systeem?
                    Inderdaad, tel-systeem
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Staat zelfs een bord "site de comptage" bij
                      Maar voor ik dat bord zag was ik ook niet gerust
                      Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                      BMW E90 320d:

Comment

• Is er al sprake van een opvolger voor de V2? Heeft er soms al eens iemand zijn coyote laten inbouwen, of zelf ingebouwd (hardwired)?
                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Ben ermee naar zuid Frankrijk gereden, en moet zeggen dat hij heeel accuraat gewerkt heeft. Ik geloof dat em enkele valse meldingen heeft gegeven, maar ik hou liever een keer teveel gas in dan een keer te weinig!
                          Ben er tot op heden zeer tevreden van. Enkel de GPS fix duurt soms lang. (met dan even buiten te gaan staan lukt het meestal sneller)

Comment

• sterren

Wat is de functie van de sterren op de coyote v1?
                            Bij het oprijden van de de E40 bijvoorbeeld krijg ik de melding van bijvoorbeeld 30 verkenners en vervolgens twee sterren. Soms is het één ster en een andere keer drie sterren.
                            Heeft dit te maken met de flitsfrequentie op de weg, of wil het iets anders zeggen?
                            Ik vind niets terug in de handleiding hierover.
                            De sterren komen op terug in het balkje onder de snelheid, naast het aantal gebruikers.
                            Bedankt voor een verklaring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lowe0675 Bekijk Berichten
                              Wat is de functie van de sterren op de coyote v1?
                              Bij het oprijden van de de E40 bijvoorbeeld krijg ik de melding van bijvoorbeeld 30 verkenners en vervolgens twee sterren. Soms is het één ster en een andere keer drie sterren.
                              Heeft dit te maken met de flitsfrequentie op de weg, of wil het iets anders zeggen?
                              Ik vind niets terug in de handleiding hierover.
                              De sterren komen op terug in het balkje onder de snelheid, naast het aantal gebruikers.
                              Bedankt voor een verklaring.
                              Kwaliteit van de dichtstbijzijnde verkenner
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                              Pictures here: BMW 7 Series
                              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                              Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                              It might need half a starsystem to turn around,
                              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                              Cylons have respect for it...

Comment

• bedankt

Comment

• Hallo,

Ben nu ongeveer een jaar tevreden gebruiker van de V1, heeft me al vaak "gered"
                                  Maar ga nu toch overschakelen naar de V2. Kan er mij iemand is correct uitleggen wat er eigenlijk moet gedaan worden voor het overzetten van het abbon. enzo, bij een collega is dit na 2 maand nog steeds niet in orde. Het kan zijn dat het hier mss al ergens beschreven staat, maar ik heb geen zin en tijd om +/- 150 pagina's te doorzoeken.

Mvg

Geert

Comment

• Ben sinds gisteren ook toegetreden tot de Coyote familie

Geeft hij ook de mobiele controles aan op niet-N-wegen, of werkt deze service enkel bij autostrades en N-wegen?
                                    Kwestie van een beetje zeker te zijn he!

Comment

Laden jullie in de auto of nemen jullie hem eruit om te laden?
                                      Ik laad da spel op aan mijne laptop.

Nuja, ik gebruik dan ook niet elke dag mijn coyote.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                        Ik heb ook het gevoel dat de ontvangst beter is aan de stroom.
                                        Qua gsm signaal is dat zeker het geval.

Comment

• Voor degenen die een manier zoeken om dat ding in de auto op te hangen zonder gerief te plakken is dit misschien een oplossing. Ik ga zo eentje bestellen:

Je pakt dan gewoon de baseplate, zonder een clip te pakken van een specifiek model, en dan plak je de coyote op die baseplate. Zo kan je die hangen aan een ventilatierooster en hangt hij in het zicht zonder voor je voorruit te staan.

Comment

Working...
                                          X