Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
    Hallo,

Ben nu ongeveer een jaar tevreden gebruiker van de V1, heeft me al vaak "gered"
    Maar ga nu toch overschakelen naar de V2. Kan er mij iemand is correct uitleggen wat er eigenlijk moet gedaan worden voor het overzetten van het abbon. enzo, bij een collega is dit na 2 maand nog steeds niet in orde. Het kan zijn dat het hier mss al ergens beschreven staat, maar ik heb geen zin en tijd om +/- 150 pagina's te doorzoeken.

Mvg

Geert
    Fax opmaken naar Coyote met oud ID nummer en nieuw ID nummer.

Bij verkoop van jouw V1, gegevens van jou, gegevens van de nieuwe eigenaar, en copy van beide identiteitskaarten naar Coyote faxen.

Of mailen natuurlijk

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Voor degenen die een manier zoeken om dat ding in de auto op te hangen zonder gerief te plakken is dit misschien een oplossing. Ik ga zo eentje bestellen:

Je pakt dan gewoon de baseplate, zonder een clip te pakken van een specifiek model, en dan plak je de coyote op die baseplate. Zo kan je die hangen aan een ventilatierooster en hangt hij in het zicht zonder voor je voorruit te staan.
    Hier in Europa is dat Brodit (http://www.brodit.com/)
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten

Hier in Europa is dat Brodit (http://www.brodit.com/)
      Met dat verschil dat die niks hebben voor de Porsche 997 op hun site.

en je kan niet online bestellen zie ik. Bij proclip wel en de shipping valt nog mee.

Comment

• Heeft er iemand hier meer concrete informatie over een Stinger ?

Hoe zit 't met de legaliteit hier ? En (mits de juiste - al dan niet legale ? - software) detecteert dat ding dus echt mobiele flitsers enz. ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

en je kan niet online bestellen zie ik. Bij proclip wel en de shipping valt nog mee.
          Strange...

Ik heb mijn Brodits vroeger altijd via gpsshop.be besteld. Die zoeken alles voor je op en dan kan je't afhalen of laten opsturen
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

Comment

• Bij auto5 hebben ze nog een (relatief mooie) ronde zwarte magneet, die een beetje minder shabby oogt dan deze geleverd bij de coyote. Hij trekt ook steviger.

Ik heb deze strategisch op het dash gekleefd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
              Nuttig ding!

miereneuker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Heeft er iemand hier meer concrete informatie over een Stinger ?

Hoe zit 't met de legaliteit hier ? En (mits de juiste - al dan niet legale ? - software) detecteert dat ding dus echt mobiele flitsers enz. ?
                niet toegelaten

ja
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Dat is wel toegelaten, alleen de software die je er via de pc kan opzetten(en dan mobieleradars detecteert) niet. Er zit een knopje op dat toestel waarmee je die software kan verwijderen(uiteraard voor wanneer je van een land komt waar die software wel is toegelaten en je de grens met een land waar dat illegaal is gaat overrijden)

Comment

Voor degenen die een manier zoeken om dat ding in de auto op te hangen zonder gerief te plakken is dit misschien een oplossing. Ik ga zo eentje bestellen:

Je pakt dan gewoon de baseplate, zonder een clip te pakken van een specifiek model, en dan plak je de coyote op die baseplate. Zo kan je die hangen aan een ventilatierooster en hangt hij in het zicht zonder voor je voorruit te staan.
                    Ik heb mijn Coyote ook met zo'n clip gemonteerd over middenste luchtmond,staat perfect zo vind. Clip is van het merk Brodit

Comment

• Merci, maar k had al ene besteld ondertussen

Comment

• Eindelijk gelukt om ingelogd te geraken op dit forum. Ik heb niet echt zin om de 150 pagina's 1 voor 1 te gaan lezen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over mijn V2, maar toch enkele bemerkingen:

- in de regio Turnhout plaatsen ze enorm veel trajectcontrolesystemen. Die in Oud-Turnhout centrum was tot vorige week de enige die werd weergegeven, maar niet echt juist. Vaste camera's worden aanzien als trajectsystemen en de meting die wordt gedaan gebeurt tussen de verschillende palen niet juist. Heb ik al gemeld aan Coyote (Marjan of zo, maar gebeurt niet veel mee)

- Vaste radarcamera's worden zelden weergegeven in de tegenrichting (zonder lussen in de grond). Ik ben zo toch al geflitst geweest en ben van enkele palen redelijk overtuigd dat ze ook langs voor flitsen). Als ik meldingen in beide richtingen kan krijgen of instellen, ben ik tevreden, maar dat doet het dus niet.

- Ik heb de trajectcontrole tussen Lichtaart en Herentals gemeld als mobiele en via mail uitgelegd. 2 dagen nadien stonden ze in het systeem, maar in 1 richting en zonder meting snelheid. De posities zijn juist, maar dat is dan ook het enige.

- Het aantal verkenners op mijn weg die het aangeeft is me niet altijd duidelijk. Soms is er 10 man voor mij, maar de dichtsbijzijnde is leeg (wat betekent dat in niet-stadsmodus).

- Wanneer krijg je 3 sterren? Ik zie het weinig, zelf heb ik er 2.

Comment

• Sinds ik men V2 op men binnenspiegel heb gemonteerd, heb ik altijd binnen de 10sec fix. Vroeger op dashboard soms minutenlang niets... Nu staat ie nog lekker uit het zicht ook
                          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

brodit (proclip) wordt in België door A&C-systems verdeeld. Zowat elke gsm-verkoper kan daar dus aangeraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              Dat is wel toegelaten, alleen de software die je er via de pc kan opzetten(en dan mobieleradars detecteert) niet. Er zit een knopje op dat toestel waarmee je die software kan verwijderen(uiteraard voor wanneer je van een land komt waar die software wel is toegelaten en je de grens met een land waar dat illegaal is gaat overrijden)
                              Graag een link die uw stelling bevestigd.
                              Laatste wat ik las, was dat het in BE verboden is om apparatuur in bezit te hebben die het mogelijk maakt om radars te detecteren.
                              Een Stinger voldoet dus nog steeds aan deze vereiste....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
                                Graag een link die uw stelling bevestigd.
                                Laatste wat ik las, was dat het in BE verboden is om apparatuur in bezit te hebben die het mogelijk maakt om radars te detecteren.
                                Een Stinger voldoet dus nog steeds aan deze vereiste....
                                Als de software er niet op staat is dat toch geen apparaat waarmee je radars kan detecteren?

Comment

Als de software er niet op staat is dat toch geen apparaat waarmee je radars kan detecteren?
                                  en wat doe je met de antenne die je vooraan moet inbouwen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                    miereneuker
                                    mierenneuker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                      en wat doe je met de antenne die je vooraan moet inbouwen ?
                                      t'Is voor signalen uit de ruimte te ontvangen, schrijft dat maar op.
                                      Marsjeert da ?
                                      k'Heb nog nix ontvangen.

On-topic : de Coyote is GEEN radar-detector !
                                      Last edited by ; 30/08/2010, 13:17.

Comment

• De stinger ook niet nadat je de software verwijderd hebt.

Comment

• Eigenlijk maakt dat voor de Stinger niet uit of die tijdens inbeslagname nu wel of niet die software heeft.

In eerste instantie wordt dat ding in beslag genomen omdat er een vermoeden bestaat. Als het ding in de wagen gemonteerd is, wordt de wagen in beslag genomen.

Vervolgens zal de technische sectie het toestel, en indien nodig de wagen waarin het toestel zit, demonteren met het oog op forensisch onderzoek. In tussentijd zal het parket je een minnelijke schikking doen op basis van een niet echt relevant artikel, en het vrijwillig afstaan van je Stinger. Ga je hierop in, dan is de kous af. De meesten trekken hier hun kak in.

Ga je het uitleggen aan een politierechter, lult de parketmagistraat een hoop af dat zo een Stinger echt wel een verboden toestel is. Tot nog toe zijn er geen rechtzaken geweest waaruit de rechter besliste dat de Stinger geen radardetector was - maar er zijn ook maar bitter weinig zaken geweest waar men een Stinger aantrof en de verdachte het lef had om het voor de politierechter uit te leggen .

En als je betrapt werd toen men een goedgekeurde radardetectordetector gebruikte, ben je er helemaal gloeiend bij.

Comment

Working...
                                          X