Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    De stinger ook niet nadat je de software verwijderd hebt.
    Again, heb je hiervan een betrouwbare bron?

(heb ook al x'tig fora gelezen waar bevestigd wordt dat het mag, maar ik lees evenveel (objectieve) redeneringen waarbij politierechters wel degelijk inbeslagname van wagen + RD zullen uitspreken)

Ik zou dan ook eindelijk uitstluitsel hierover willen, op basis van een wettekst of uitspraak (schriftelijk) van een betrokken partij (stinger/belgische gerecht/...) zodat je een poot hebt om op te staan achteraf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
      Again, heb je hiervan een betrouwbare bron?

(heb ook al x'tig fora gelezen waar bevestigd wordt dat het mag, maar ik lees evenveel (objectieve) redeneringen waarbij politierechters wel degelijk inbeslagname van wagen + RD zullen uitspreken)

Ik zou dan ook eindelijk uitstluitsel hierover willen, op basis van een wettekst of uitspraak (schriftelijk) van een betrokken partij (stinger/belgische gerecht/...) zodat je een poot hebt om op te staan achteraf
      KLIK
      Het is natuurlijk allemaal maar vaag, maar zolang de software er niet (meer) opstaat kunnen ze je echt niks maken denk ik.

Comment

• Alleen jammer dat dat ding belachelijk duur is, daarvoor moet ge al een paar keer geflitst zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          En als je betrapt werd toen men een goedgekeurde radardetectordetector gebruikte, ben je er helemaal gloeiend bij.
          Dat is nog zo'n lachertje , ze zijn niet goedgekeurd toch halen ze er mensen mee aan de kant .
          maar gewoon onder het mom vermoedelijk radardetector aan boord en ze blijven zoeken tot ze hem vinden .

Comment

• is er ergens een lijst met al de mogelijke iconen die op het scherm komen van de v2 en hun uitleg?

Comment

• Onze promocode (ingegaan op 20 augustus) loopt verder tot 18 september.

Maar vandaag (1 sept) geeft ie geen verkenners ed. meer door, aan wat ligt het?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Onze promocode (ingegaan op 20 augustus) loopt verder tot 18 september.

Maar vandaag (1 sept) geeft ie geen verkenners ed. meer door, aan wat ligt het?
                Is uw batterij misschien bijna op ?
                Als wij nog maar 1 streepke hebben geeft hem ook geen verkenners meer door is mij opgevallen.
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
                  is er ergens een lijst met al de mogelijke iconen die op het scherm komen van de v2 en hun uitleg?
                  Ik heb vandaag ook men V1 ingeruild voor een V2. Eerste bevindingen zijn zeer positief, start sneller op, aangenamer in zen waarschuwingen, duidelijke display...

Wat de uitleg van die icoontjes betreft, bij mij zat er toch een beknopte handlijding bij waar er uitleg instaat voor wat die icoontjes staan.

Greetzz

Comment

• Vandaag een V2 in mijn bazin haar auto gezet.
                    Heb em eerst getest op weg naar zaventem.

Heb toch mijn twijfels aangaande de snelheid die hij zegt die toegelaten zou zijn.

In Schoten op de horstebaan mag je maar 50 en daar geeft hij 90 aan?
                    Op de antwerpse ring zegt hij 120 terwijl je heel de ring maar 100 mag.

Vaste palen geeft hij correct weer.
                    Maar had 1 mobiele melding welke vals bleek te zijn.

Comment

• Vandaag op het nieuws gezien dat de dodelijke ongevallen op de autosnelwegen met 5% toegenomen zijn, dit zou te wijten zijn aan de hogere snelheden die werden vastgesteld. Zou het een (hogere snelheden) met het ander (meer en meer Coyotes) met elkaar in verband gebracht kunnen worden ??

Comment

• Komaan gast

Comment

• Correctie voor mijn bovenstaande post. Dit kan niet met elkaar in verband gebracht worden want de enige (?) reden voor aankoop van zo'n apparaat is om "met gerust gemoed te kunnen rijden" naar het schijnt ??

Comment

• Dat is ook zo, ik ken redelijk wat mensen met een coyote. Geen één van hen hun rijstijl is daardoor veranderd.

Het is gewoon kortzichtig om te zeggen dat er door zo'n toestel dat nog maar zeer recent op de markt is een stuk meer ongevallen gebeuren.
                            Last edited by ; 02/09/2010, 21:53.

Comment

• En hoe was/is die rijstijl dan van uw kennissen ? En wie zegt dat de oorzaak inderdaad de Coyote is ?? Bij mijn weten heb ik dat toch totaal anders geformuleerd ?? Ik heb beleefd geopperd of het "Zou kunnen ??", maar geen nood, er is een nieuw product beschikbaar tegen dyslexie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                In Schoten op de horstebaan mag je maar 50 en daar geeft hij 90 aan?
                                Ja, klopt, maar de coyote geeft die 90 wel in lichtgrijs aan, waarmee aangeduid wordt dat het een niet geverifieerde snelheid is (normaal is zwart). Best effe aangeven dat de snelheid daar maar 50 is (via snelheid corrigeren in het menu)

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                Op de antwerpse ring zegt hij 120 terwijl je heel de ring maar 100 mag.
                                Grootste misverstand dat er bestaat! Waar staat dat je maar 100 mag? Was voor de heraanleg van de ring zo, maar nu niet meer (hoewel de snelheid meestal wel beperkt wordt tot 100 - of minder - door de variabele borden)

Comment

• hoe doe je dit snelheid coorigeren

tijdens het rijden kan ik toch niet in het menu?
                                  linker en rechter toets is voor meldingen te maken en de middelste voor obstakels te melden.

Graag hulp dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                    hoe doe je dit snelheid coorigerenn
                                    middelste toets blijven indrukken. Na een seconde of 3 kom je zo in een speciaal menu waar je dit kan instellen (en ook nieuwe vaste flitspalen kan aangeven)

Groeten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                      Vandaag op het nieuws gezien dat de dodelijke ongevallen op de autosnelwegen met 5% toegenomen zijn, dit zou te wijten zijn aan de hogere snelheden die werden vastgesteld. Zou het een (hogere snelheden) met het ander (meer en meer Coyotes) met elkaar in verband gebracht kunnen worden ??
                                      Eh?

Het eerste nieuws was een verhoging van 4% op snelwegen. Het probleem van dat aantal is dat dat op het totale aantal doden op snelwegen insignificant is: als er in die periode een auto met vijf inzittenden van een brug rijdt en alle inzittenden sterven, schieten de statistieken voor doden op de snelweg met 10% omhoog. En dan heeft er nog niemand te hard gereden.

Nog gekker wordt het als bij een busongeval 30 doden vallen. Dan schiet het aantal verkeersdoden op de snelweg omhoog met 1/3e. En dan heeft niemand harder dan 100 km/u gereden.

Nu, deze statistiek zal natuurlijk misbruikt worden om lagere snelheidslimieten uit te vaardigen, hoewel niemand vaststelt dat na het plaatsen van flitspalen op snelwegen er absoluut geen effect te meten valt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djn Bekijk Berichten
                                        middelste toets blijven indrukken. Na een seconde of 3 kom je zo in een speciaal menu waar je dit kan instellen (en ook nieuwe vaste flitspalen kan aangeven)

Groeten!
                                        Bedankt voor de tip!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Eh?

Het eerste nieuws was een verhoging van 4% op snelwegen. Het probleem van dat aantal is dat dat op het totale aantal doden op snelwegen insignificant is: als er in die periode een auto met vijf inzittenden van een brug rijdt en alle inzittenden sterven, schieten de statistieken voor doden op de snelweg met 10% omhoog. En dan heeft er nog niemand te hard gereden.

Nog gekker wordt het als bij een busongeval 30 doden vallen. Dan schiet het aantal verkeersdoden op de snelweg omhoog met 1/3e. En dan heeft niemand harder dan 100 km/u gereden.

Nu, deze statistiek zal natuurlijk misbruikt worden om lagere snelheidslimieten uit te vaardigen, hoewel niemand vaststelt dat na het plaatsen van flitspalen op snelwegen er absoluut geen effect te meten valt.
                                          Idd, met statistieken kan je alles bewijzen.
                                          Dit slaat weer op niets. Het is gemakkelijk om na een ongeval als oorzaak te geven dat het te maken had met overdreven snelheid.
                                          Mss eens kijken naar de toestand van onze wegen, de inrichting van sommige kruispunten, de onbekwaamheid van sommige chauffeurs, ...

Maar dit is een andere discussie, laten we het gezellig houden en over de Coyote praten :-)

Comment

Working...
                                          X