Alé op de radio vanmorgen zeiden ze dat die meer doden rechtstreeks te wijten waren aan het aantal wegenwerken, niet aan de verhoogde snelheid.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Weet niet wat er scheelt maar mijne V2 wil al ganse dag geen GPS signaal ontvangen, deze morgen kon ik dit nog aannemen door dikke mist rond het Leuvense. Maar deze middag was die toch weg. Heb met moeite slechts enkele malen genoeg ontvangst gehad. Zijn er nog die vandaag problemen hebben ondervonden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichtenin dat geval moet je het even omhoog houden of uit de auto zetten, meestal is het dan snel opgelost
Vandaag deed hij het precies terug beter.
Comment
-
Ik kreeg van de week telefoon van een jongedame van Coyote
Ik was al een half jaar m'n coyote kwijten ze vroeg of ik hem niet meer wou gebruiken en waarom enzo. Ze zei dat ik mocht bellen of via de site m'n abo kon verlengen. ik zei: ja, das handig als je je coyote niet meer hebt hé?
En toevallig heb ik hem gisteren teruggevonden
Direct in de auto gehangen! Zal een van de dagen is terug een nieuw abo nemen
Die griet was wel lachen: Ge rijdt nu toch nie meer te rap hé???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenBestaan er geen straffere houdertjes voor de coyote, de mijne vliegt regelmatig door de lucht bij een actieve rijstijl
Heb al gehoord en ook gezien bij iemand die hem vast zet met van die velcro.
Blijkt goed te werken zo. Bij mij hangt hij tegen de vooruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenBestaan er geen straffere houdertjes voor de coyote, de mijne vliegt regelmatig door de lucht bij een actieve rijstijl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDe houder plakken op de voorruit, net naast de spiegel. Nooit last van slechte ontvangst, of rondvliegende Coyote.
Binnen de kortse keren hoor ik hem al fluiten dat hij klaar is met het zoeken naar sats.
Comment
-
Maar als hij daar langs de spiegel hangt, kan je'm toch niet meer aflezen? Da's toch veel te schuin ?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenMaar als hij daar langs de spiegel hangt, kan je'm toch niet meer aflezen? Da's toch veel te schuin ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKheb nu ff stiekem fotoke gepakt van op Bimmerboard. Mijne hangt links van de spiegel. Is perfect leesbaar
Maar ik heb de mijne ook links van de spiegel hangen, en ik vind dat ook de perfecte plek. Heel subtiel, bijna niet zichtbaar, maar voor de chauffeur toch nog zichtbaar genoeg om alles erop te kunnen lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKheb nu ff stiekem fotoke gepakt van op Bimmerboard. Mijne hangt links van de spiegel. Is perfect leesbaar
----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djn Bekijk Berichtenmiddelste toets blijven indrukken. Na een seconde of 3 kom je zo in een speciaal menu waar je dit kan instellen (en ook nieuwe vaste flitspalen kan aangeven)
Groeten!
Comment
-
Ik zit blijkbaar veel hoger, want voor mij is het dan veel te schuin, kan er niets van lezen dan...----------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment