Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben maar klein manneke.

Comment

• Ik zet 'm ook pas aan als ik de garage uit ben. Ik merk dat als een GPS-toestel moet zoeken zonder enige ontvangst, het toestel er ook langer over doet om eens er ontvangst is, een fix te vinden. Als ik 'm aanzet als ik al buiten rij, gaat dat sneller.

Comment

• Vandaag weer hetzelfde, deze morgen had ik vrij snel fix op men V2, maar deze avond toen ik vertrok om 17u in Boortmeerbeek, kreeg ik de ganse weg tot in Bierbeek weer geen fix. Herhaaldelijk uit gezet en aangezet, verplaatst van middenste luchtrooster naar daschboard tegen voorruit... niks resultaat. Later op de avond had hij dan weer wel fix, maar viel die soms uit tijdens rijden. En dit waar ik met men V1 geen problemen had, hiervoor betaal ik geen lidgeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
          Vandaag weer hetzelfde, deze morgen had ik vrij snel fix op men V2, maar deze avond toen ik vertrok om 17u in Boortmeerbeek, kreeg ik de ganse weg tot in Bierbeek weer geen fix. Herhaaldelijk uit gezet en aangezet, verplaatst van middenste luchtrooster naar daschboard tegen voorruit... niks resultaat. Later op de avond had hij dan weer wel fix, maar viel die soms uit tijdens rijden. En dit waar ik met men V1 geen problemen had, hiervoor betaal ik geen lidgeld
          Leg 'm eens op het dashboard met het frontje naar beneden.

En heb je een gewone voorruit, of zo een van die warmtewerende ruiten?

Comment

• hallo naish, die 2e melding 500m verder is van medegebruikers die iets te laat reageerden en zo een nieuwe tweede flitser meldden. de eerste bevestigen en de tweede ontkennen is de enige juiste oplossing, wil je niet dat je achterliggers ook 2x opgepiept worden.

Comment

• sorry voor mijn misschien reeds eerder voorgevallen vraag

wordt de coyote ook door de nederlanders gebruikt?
              of heb je daar alleen melding van vaste flitspalen?

in duitsland mag je hem niet hebben. Maar als je daar nu een melding maakt van een mobiele controle. Wordt die dan toch verstuurd naar mijn achterligger of wordt het signaal niet gebruikt in duitsland?

Comment

• En heeft iemand al gemerkt dat we nu ineens allemaal 3 sterren verkenners zijn?

Wat een betrouwbaar systeem.. Van 2 naar 1 naar 3 in mijn geval...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                  sorry voor mijn misschien reeds eerder voorgevallen vraag

wordt de coyote ook door de nederlanders gebruikt?
                  of heb je daar alleen melding van vaste flitspalen?

in duitsland mag je hem niet hebben. Maar als je daar nu een melding maakt van een mobiele controle. Wordt die dan toch verstuurd naar mijn achterligger of wordt het signaal niet gebruikt in duitsland?
                  In Nederland wordt het gebruikt en krijg je meldingen door ( momenteel wel minder in gebruik dan in BE).

In Duitsland heb ik tot nu toe alleen maar vaste doorgekregen, ik zie er ook niet het aantal verkenners op de baan, dus ik vermoed dat het signaal daar gewoon niet gebruikt wordt.
                  2012 Renault Megane RS

Comment

• In nederland buiten de gewone radars worden er ook meldingen geven van traject radars die opgesteld staan ,op de wegen .

Groetjes

mazdapickupdriver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                      Situatie:

Rij op de E40 richting Gent en ze staan zoals veel tussen Beernem en Aalter te flitsen...

Ik krijg een melding die al een paar keer bevestigd is en zeer recent. Zo'n 100m a 200m voor de flitswagen is de melding gemaakt en krijg ik de vraag om te bevestigen wat ik doe. Echter direct daarna als ik de flitser gepasseerd ben krijg ik een nieuwe melding met veel meer bevestigingen en de vraag om die ook te bevestigen.

Wat doen jullie in het geval van 2 meldingen op 500m voor 1 flitser?

En kan die Coyote dat niet veronderstellen dat 2 meldinge op dezelfde weg binnen de 1km (zeker snelweg of 500m) in dezelfde richting over één flitser gaat en die niet apart melden, maar samen nemen?
                      die 2de melding na de flitser is vermoedelijk afgeduwd door de coyote's uit de andere rijrichting...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Leg 'm eens op het dashboard met het frontje naar beneden.

En heb je een gewone voorruit, of zo een van die warmtewerende ruiten?
                        Heb een gewone voorruit, vandaag wel eens in de instellingen de callibratie/zelftest gedaan. Heet leek nu inorde te zijn toen ik naar huis reed, al was het dan wel met een andere wagen want had vandaag eens de nieuwe Audi A1 meegekregen om eens aan de tand te voelen.

Comment

• merci voor de bevindingen over nl en duitsland

Comment

• Mijn V2 begint ook 'rare' kuren te verkopen. Sinds mei eigenlijk geen probs gehad, maar sinds half augustus ook 2x per week problemen met een fix te vinden. Ik heb hem bovenaan de spiegel rechts gemonteerd, en bovenaan de spiegel links zit nog een V1, en die doet het wel zonder mopperen. Software-update geweest van V2 ?

Comment

• Vandaag eens gebeld naar Coyote. Ik moest het ID nr geven en het type GSM netwerk en dan via het menu de reset doen, dan een half uurtje wachten tot de persoon van de technische dienst alles verwerkt had en dan het toestel aanzetten, wachten tot ik fix had, uitschakelen en dit 3x herhalen. Toen ik naar huis reed bleek hij het al beter te doen, al verloor hij toch nog enkele malen kort zijn fix. Ben nu benieuwd de komende dagen of het werkelijk beter gaat zijn.

Greetzzzzz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Voor degenen die een manier zoeken om dat ding in de auto op te hangen zonder gerief te plakken is dit misschien een oplossing. Ik ga zo eentje bestellen:

Je pakt dan gewoon de baseplate, zonder een clip te pakken van een specifiek model, en dan plak je de coyote op die baseplate. Zo kan je die hangen aan een ventilatierooster en hangt hij in het zicht zonder voor je voorruit te staan.
                                Bij deze:

Comment

• Geen koel briesje meer!

Comment

• heb de indruk dat die V2 meer vodde is dan de V1
                                    nog niets als problemen mee gehad, nu is de speaker weer stuk

Comment

• Ik heb voor mijn verjaardag een V2 gekregen maar ik krijg hem niet aan de praat

Op de website heb ik hem geregistreerd maar hij vindt onmogelijk een satelliet, zelfs niet na lang wachten.

Doe ik iets verkeerd? Ik hang hem aan mijn zonneklepje in de MINI, die volgens mij geen warmtewerende voorruit heeft.

Als ik naar het infomenu ga dan zie ik bij GPS/satelliet een '0' staan.

Merci!

Comment

• Probeer eens verbinding te krijgen wanneer je hem buiten de auto houdt, de eerste keer doet dat altijd wat moeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                          Probeer eens verbinding te krijgen wanneer je hem buiten de auto houdt, de eerste keer doet dat altijd wat moeilijk.
                                          Uiteraard niet al rijdend?

Comment

Working...
                                          X