Misschien best hé.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Begin me af te vragen hoe betrouwbaar de Coyote is? Ik kwam vandaag van Beringen richting Lummen autostrade + - 15,00 uur , controle 500 meter voor autostrade aan rechterkant, niet aangegeven. Zelf doorgegeven en rechtsomkeer gemaakt om nog eens te melden in andere richting,
Eigenaardig is dat ik op mijn Coyote 2 37 verkenners voor mij heb en de laatste op 3 km? Idem nadat ik terug rechtsomkeer gemaakt heb.
Ong. 10 ' blijven staan en dan nog maar eens langs gereden, 32 verkenners op 5 km ????? aangegeven: 1 keer 11' geleden :-(( dit was ikzelf dus geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOk op mijn dashboard vindt hij meteen gps signalen maar als ik hem aan de zonneklep hang nauwelijks nog.. is dat echt zo gevoelig2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Heeft iemand nog ne V1 liggen voor een schappelijk prijsje aub? Een V2 kan er momenteel ni af... Heb die van Wannes kunnen gebruiken toen we vrijdag naar de Ring reden, en da's echt wel iets knap! Maar, persoonlijk vind ik het ook niet nodig dat het in kleur is en met stem, vind het de meerprijs niet waard. Een collega van mij heeft er ene liggen, en vraagt er nog 100 euro voor. Gratis abo is al opgebruikt, dus ik doe er in feite geen winst mee. Stuur maar pm hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenhoe kan je te weten komen hoeveel coyote gebruikers er in andere landen zoals frankrijk of italie zijn?
Vind je die gegevens ergens terug
Frankrijk : x3 op de snelwegen , X 2 op de secundaire wegen.
Italië : /5 snelwegen , /10 secundaire wegen. ( 7 dagen rondrit in Italië , 2000 km in Italië gereden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenRuwe schatting tov de Belgische situatie :
Frankrijk : x3 op de snelwegen , X 2 op de secundaire wegen.
Italië : /5 snelwegen , /10 secundaire wegen. ( 7 dagen rondrit in Italië , 2000 km in Italië gereden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichteneven belangrijk: is dat fiscaal aftrekbaar? zoniet is dat misschien een ideetje voor de V3: gewoon een of ander nutteloze functie toevoegen om ook de kleine zelfstandigen onder ons een aankoopreden te geven...
kheb er geen idee van maar heb hem toch op de zaak genomen, kzal wel zien wat wordt
Comment
-
'k heb de indruk dat de politie meer en meer rekening begint te houden met het feit van de melding mobiele radar bevestigen/ontkennen die snel overschakelt naar vaste flitspaal iets verderop...
Is er al een oplossing in't verschiet om die heel kortstondige bevestiging langer op scherm te kunnen houden, vooraleer ie overgaat naar vaste radar?
Zowel naar ontkenning als bevestiging ware dat wel interessanter dat je het opnieuw krijgt nadat je de flitspaal effectief gepasseerd bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichtenkheb er geen idee van maar heb hem toch op de zaak genomen, kzal wel zien wat wordt2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
We hebben een 20 tal Coyotes v2 aangekocht om te testen (bedrijf) maar ik moet zeggen dat ik erg ontgoocheld ben... na enkele dagen gebruik slechts 2 keer een fix kunnen krijgen en sinds toen niet meer (zelfs niet bij de GPS gewoon buiten de wagen te leggen).
Na een half uur gewoon te laten liggen vindt hij 2 sattelieten... Maar dus te weinig voor een fix... Iemand een tip? Of zit ik gewoon met een defect?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenitalie zo slecht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexieke Bekijk BerichtenWe hebben een 20 tal Coyotes v2 aangekocht om te testen (bedrijf) maar ik moet zeggen dat ik erg ontgoocheld ben... na enkele dagen gebruik slechts 2 keer een fix kunnen krijgen en sinds toen niet meer (zelfs niet bij de GPS gewoon buiten de wagen te leggen).
Na een half uur gewoon te laten liggen vindt hij 2 sattelieten... Maar dus te weinig voor een fix... Iemand een tip? Of zit ik gewoon met een defect?
Indien je wagens een speciale voorruit hebben, zoek je best op waar een strook "vrij" is. Meestal is dat rond de achteruitkijkspiegel, en soms ook een strook linksvoor, onderaan. Je moet daar dan de Coyote installeren...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten'k heb de indruk dat de politie meer en meer rekening begint te houden met het feit van de melding mobiele radar bevestigen/ontkennen die snel overschakelt naar vaste flitspaal iets verderop...
In welk opzicht zouden ze daar gebruik van maken? Als ze bij een vaste flitspaal gaan staan flitsen, dan heeft dat toch weinig nut want daar zal de meerderheid toch al remmen denk ik.
Of denk ik aan iets niet?
Comment
Comment