Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien best hé.

Comment

• Even op je dak leggen, heads up. Natuurlijk niet rijdend, je wil je speeltje niet verliezen natuurlijk. Een fix maken terwijl je rijdt, is voor een gps-toestel nog moeilijker dan opstarten stilstaand op de plaats waar je uitgeschakelt hebt.

Comment

• Nope lukt niet.

edit: 't is eindelijk gelukt werk perfect nu
        Last edited by ; 10/09/2010, 17:33.

Comment

• Ok op mijn dashboard vindt hij meteen gps signalen maar als ik hem aan de zonneklep hang nauwelijks nog.. is dat echt zo gevoelig

Comment

• Begin me af te vragen hoe betrouwbaar de Coyote is? Ik kwam vandaag van Beringen richting Lummen autostrade + - 15,00 uur , controle 500 meter voor autostrade aan rechterkant, niet aangegeven. Zelf doorgegeven en rechtsomkeer gemaakt om nog eens te melden in andere richting,

Eigenaardig is dat ik op mijn Coyote 2 37 verkenners voor mij heb en de laatste op 3 km? Idem nadat ik terug rechtsomkeer gemaakt heb.
            Ong. 10 ' blijven staan en dan nog maar eens langs gereden, 32 verkenners op 5 km ????? aangegeven: 1 keer 11' geleden :-(( dit was ikzelf dus geweest.

Comment

• mijn "gratis" 4maand abb = bijna ten einde
              & heb zojuist 1 jaar bijgenomen

ben het toestel al meer dan ééns dankbaar geweest
              dat ik nu nog met rijbewijs rondrijd ...
              danku Coyote
              ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Ok op mijn dashboard vindt hij meteen gps signalen maar als ik hem aan de zonneklep hang nauwelijks nog.. is dat echt zo gevoelig
                Dat hebben wij ook duurt dan gewoon wat langer, maar eens als hem verbonden is werkt hem even goed.
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Heeft iemand nog ne V1 liggen voor een schappelijk prijsje aub? Een V2 kan er momenteel ni af... Heb die van Wannes kunnen gebruiken toen we vrijdag naar de Ring reden, en da's echt wel iets knap! Maar, persoonlijk vind ik het ook niet nodig dat het in kleur is en met stem, vind het de meerprijs niet waard. Een collega van mij heeft er ene liggen, en vraagt er nog 100 euro voor. Gratis abo is al opgebruikt, dus ik doe er in feite geen winst mee. Stuur maar pm hè

Comment

• even belangrijk: is dat fiscaal aftrekbaar? zoniet is dat misschien een ideetje voor de V3: gewoon een of ander nutteloze functie toevoegen om ook de kleine zelfstandigen onder ons een aankoopreden te geven...
                    bmw 116d sportshatch

Comment

• Got one! Beetje onderhandeld, prijs gezakt, ikke akkoord.

Comment

• hoe kan je te weten komen hoeveel coyote gebruikers er in andere landen zoals frankrijk of italie zijn?
                        Vind je die gegevens ergens terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                          hoe kan je te weten komen hoeveel coyote gebruikers er in andere landen zoals frankrijk of italie zijn?
                          Vind je die gegevens ergens terug
                          Ruwe schatting tov de Belgische situatie :
                          Frankrijk : x3 op de snelwegen , X 2 op de secundaire wegen.
                          Italië : /5 snelwegen , /10 secundaire wegen. ( 7 dagen rondrit in Italië , 2000 km in Italië gereden).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                            Ruwe schatting tov de Belgische situatie :
                            Frankrijk : x3 op de snelwegen , X 2 op de secundaire wegen.
                            Italië : /5 snelwegen , /10 secundaire wegen. ( 7 dagen rondrit in Italië , 2000 km in Italië gereden).
                            italie zo slecht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                              even belangrijk: is dat fiscaal aftrekbaar? zoniet is dat misschien een ideetje voor de V3: gewoon een of ander nutteloze functie toevoegen om ook de kleine zelfstandigen onder ons een aankoopreden te geven...

kheb er geen idee van maar heb hem toch op de zaak genomen, kzal wel zien wat wordt

Comment

• 'k heb de indruk dat de politie meer en meer rekening begint te houden met het feit van de melding mobiele radar bevestigen/ontkennen die snel overschakelt naar vaste flitspaal iets verderop...

Is er al een oplossing in't verschiet om die heel kortstondige bevestiging langer op scherm te kunnen houden, vooraleer ie overgaat naar vaste radar?
                                Zowel naar ontkenning als bevestiging ware dat wel interessanter dat je het opnieuw krijgt nadat je de flitspaal effectief gepasseerd bent
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
                                  kheb er geen idee van maar heb hem toch op de zaak genomen, kzal wel zien wat wordt
                                  Mijne Pa ook was toevallig in een winkel gekocht waar je allerlei burauaccesoires en schoolspulletjes kon kopen dus het was geen probleem
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• We hebben een 20 tal Coyotes v2 aangekocht om te testen (bedrijf) maar ik moet zeggen dat ik erg ontgoocheld ben... na enkele dagen gebruik slechts 2 keer een fix kunnen krijgen en sinds toen niet meer (zelfs niet bij de GPS gewoon buiten de wagen te leggen).

Na een half uur gewoon te laten liggen vindt hij 2 sattelieten... Maar dus te weinig voor een fix... Iemand een tip? Of zit ik gewoon met een defect?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                      italie zo slecht?
                                      Ik heb een roadtrip Italië gedaan, naar Rome,Pisa, Turijn, westkust, oostkust, zowel via snelweg als N-wegen, aantal verkenners bedroevend laag ten opzichte van hier in B. De Wikangoo gaf op de snelweg altijd méér verkenners en meldingen dan de Coyote. De week ervoor zat ik in Frankrijk en toen was de verhouding net omgekeerd natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexieke Bekijk Berichten
                                        We hebben een 20 tal Coyotes v2 aangekocht om te testen (bedrijf) maar ik moet zeggen dat ik erg ontgoocheld ben... na enkele dagen gebruik slechts 2 keer een fix kunnen krijgen en sinds toen niet meer (zelfs niet bij de GPS gewoon buiten de wagen te leggen).

Na een half uur gewoon te laten liggen vindt hij 2 sattelieten... Maar dus te weinig voor een fix... Iemand een tip? Of zit ik gewoon met een defect?
                                        Volgens mij hebben jouw auto's een warmtewerende voorruit. Normaal moet je de Coyote 1x met het scherm naar beneden in open lucht (dus buiten de auto) laten liggen tot hij verbinding heeft (kan de eerste keer echt lang duren), dan terug afzetten, en terug aanzetten. Vanaf dan zou het sneller moeten gaan.

Indien je wagens een speciale voorruit hebben, zoek je best op waar een strook "vrij" is. Meestal is dat rond de achteruitkijkspiegel, en soms ook een strook linksvoor, onderaan. Je moet daar dan de Coyote installeren...
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                          'k heb de indruk dat de politie meer en meer rekening begint te houden met het feit van de melding mobiele radar bevestigen/ontkennen die snel overschakelt naar vaste flitspaal iets verderop...

In welk opzicht zouden ze daar gebruik van maken? Als ze bij een vaste flitspaal gaan staan flitsen, dan heeft dat toch weinig nut want daar zal de meerderheid toch al remmen denk ik.
                                          Of denk ik aan iets niet?
                                          2012 Renault Megane RS

Comment

Working...
                                          X