Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Even op je dak leggen, heads up. Natuurlijk niet rijdend, je wil je speeltje niet verliezen natuurlijk. Een fix maken terwijl je rijdt, is voor een gps-toestel nog moeilijker dan opstarten stilstaand op de plaats waar je uitgeschakelt hebt.
Begin me af te vragen hoe betrouwbaar de Coyote is? Ik kwam vandaag van Beringen richting Lummen autostrade + - 15,00 uur , controle 500 meter voor autostrade aan rechterkant, niet aangegeven. Zelf doorgegeven en rechtsomkeer gemaakt om nog eens te melden in andere richting,
Eigenaardig is dat ik op mijn Coyote 2 37 verkenners voor mij heb en de laatste op 3 km? Idem nadat ik terug rechtsomkeer gemaakt heb.
Ong. 10 ' blijven staan en dan nog maar eens langs gereden, 32 verkenners op 5 km ????? aangegeven: 1 keer 11' geleden :-(( dit was ikzelf dus geweest.
Heeft iemand nog ne V1 liggen voor een schappelijk prijsje aub? Een V2 kan er momenteel ni af... Heb die van Wannes kunnen gebruiken toen we vrijdag naar de Ring reden, en da's echt wel iets knap! Maar, persoonlijk vind ik het ook niet nodig dat het in kleur is en met stem, vind het de meerprijs niet waard. Een collega van mij heeft er ene liggen, en vraagt er nog 100 euro voor. Gratis abo is al opgebruikt, dus ik doe er in feite geen winst mee. Stuur maar pm hè
even belangrijk: is dat fiscaal aftrekbaar? zoniet is dat misschien een ideetje voor de V3: gewoon een of ander nutteloze functie toevoegen om ook de kleine zelfstandigen onder ons een aankoopreden te geven...
hoe kan je te weten komen hoeveel coyote gebruikers er in andere landen zoals frankrijk of italie zijn?
Vind je die gegevens ergens terug
Ruwe schatting tov de Belgische situatie :
Frankrijk : x3 op de snelwegen , X 2 op de secundaire wegen.
Italië : /5 snelwegen , /10 secundaire wegen. ( 7 dagen rondrit in Italië , 2000 km in Italië gereden).
Ruwe schatting tov de Belgische situatie :
Frankrijk : x3 op de snelwegen , X 2 op de secundaire wegen.
Italië : /5 snelwegen , /10 secundaire wegen. ( 7 dagen rondrit in Italië , 2000 km in Italië gereden).
even belangrijk: is dat fiscaal aftrekbaar? zoniet is dat misschien een ideetje voor de V3: gewoon een of ander nutteloze functie toevoegen om ook de kleine zelfstandigen onder ons een aankoopreden te geven...
kheb er geen idee van maar heb hem toch op de zaak genomen, kzal wel zien wat wordt
'k heb de indruk dat de politie meer en meer rekening begint te houden met het feit van de melding mobiele radar bevestigen/ontkennen die snel overschakelt naar vaste flitspaal iets verderop...
Is er al een oplossing in't verschiet om die heel kortstondige bevestiging langer op scherm te kunnen houden, vooraleer ie overgaat naar vaste radar?
Zowel naar ontkenning als bevestiging ware dat wel interessanter dat je het opnieuw krijgt nadat je de flitspaal effectief gepasseerd bent
We hebben een 20 tal Coyotes v2 aangekocht om te testen (bedrijf) maar ik moet zeggen dat ik erg ontgoocheld ben... na enkele dagen gebruik slechts 2 keer een fix kunnen krijgen en sinds toen niet meer (zelfs niet bij de GPS gewoon buiten de wagen te leggen).
Na een half uur gewoon te laten liggen vindt hij 2 sattelieten... Maar dus te weinig voor een fix... Iemand een tip? Of zit ik gewoon met een defect?
Ik heb een roadtrip Italië gedaan, naar Rome,Pisa, Turijn, westkust, oostkust, zowel via snelweg als N-wegen, aantal verkenners bedroevend laag ten opzichte van hier in B. De Wikangoo gaf op de snelweg altijd méér verkenners en meldingen dan de Coyote. De week ervoor zat ik in Frankrijk en toen was de verhouding net omgekeerd natuurlijk.
We hebben een 20 tal Coyotes v2 aangekocht om te testen (bedrijf) maar ik moet zeggen dat ik erg ontgoocheld ben... na enkele dagen gebruik slechts 2 keer een fix kunnen krijgen en sinds toen niet meer (zelfs niet bij de GPS gewoon buiten de wagen te leggen).
Na een half uur gewoon te laten liggen vindt hij 2 sattelieten... Maar dus te weinig voor een fix... Iemand een tip? Of zit ik gewoon met een defect?
Volgens mij hebben jouw auto's een warmtewerende voorruit. Normaal moet je de Coyote 1x met het scherm naar beneden in open lucht (dus buiten de auto) laten liggen tot hij verbinding heeft (kan de eerste keer echt lang duren), dan terug afzetten, en terug aanzetten. Vanaf dan zou het sneller moeten gaan.
Indien je wagens een speciale voorruit hebben, zoek je best op waar een strook "vrij" is. Meestal is dat rond de achteruitkijkspiegel, en soms ook een strook linksvoor, onderaan. Je moet daar dan de Coyote installeren...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
'k heb de indruk dat de politie meer en meer rekening begint te houden met het feit van de melding mobiele radar bevestigen/ontkennen die snel overschakelt naar vaste flitspaal iets verderop...
In welk opzicht zouden ze daar gebruik van maken? Als ze bij een vaste flitspaal gaan staan flitsen, dan heeft dat toch weinig nut want daar zal de meerderheid toch al remmen denk ik.
Of denk ik aan iets niet?
Comment