Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flasing Bekijk Berichten

Zou graag eens naar de helpdesk van Coyote eens willen bellen, heeft iemand misschien het telefoonnummer ?

Alvast bedankt
    Mss eerst eens zoeken in dit forum?
    Na toch wel 2 sec had je op de vorige pagina de gegevens van Coyote Benelux gevonden + een procedure om het toestel te resetten.

Comment

• v2

heb zonet ook een coyote aangeschaft, de v2 versie
      op dit ogenblik is ie aan t opladen.
      bij opstart een 2-tal min in open lucht gehouden te hebben, was ie actief, met 9 à 11 GPS sat

Enkele vraagjes :

- heeft het belang wanneer er geregistreerd wordt? Gaat gratis abo in bij registratie of een eerste contact?
      - ik heb een code gekregen voor de 4e maand gratis. Moet ik deze onmiddellijk ingeven of wachten tot na de eerste 3 maanden verlopen zijn

thx voor de feedback
      2007 Audi A4 Avant 2.0 TDI
      1997 Audi A6 Avant 1.9 TDI
      1992 Audi 80 2.3 E
      1986 Audi 80 1.8 S
      1982 VW Golf 1.6 D
      1980 Renault R5

Comment

• Inderdaad, heb de nodige telefoonnummers gevonden, helaas is de helpdesk pas maandag open.

Een reset heeft geen nut, de problemen blijven bestaan.

Comment

• Ik heb over twee dagen ook mijn nieuwe mini coyote V2 gekocht en heb direct geregistreerd en heb de code voor de 4 de maand gratis abo direct ingevuld .

Denk dat je dat het beste direct alles invult bij aankoop.

Groetjes

Mazdapickupdriver

Oorspronkelijk geplaatst door agly Bekijk Berichten
          heb zonet ook een coyote aangeschaft, de v2 versie
          op dit ogenblik is ie aan t opladen.
          bij opstart een 2-tal min in open lucht gehouden te hebben, was ie actief, met 9 à 11 GPS sat

Enkele vraagjes :

- heeft het belang wanneer er geregistreerd wordt? Gaat gratis abo in bij registratie of een eerste contact?
          - ik heb een code gekregen voor de 4e maand gratis. Moet ik deze onmiddellijk ingeven of wachten tot na de eerste 3 maanden verlopen zijn

thx voor de feedback

Comment

Ik heb de mijne ook direct geregistreerd, maar na iets meer dan een dag staat er nog steeds '---' in het rood als ik naar 'info abonnement' ga.
            Wordt dit normaal correct ingevuld?

Ik heb de coyoteID nog eens nagekeken en die klopt.

Comment

• Ik heb sinds een tweetal weken mijn V1 ... tevreden van, maar satellieten vinden is toch wel niet zo makkelijk blijkbaar

Welke zijn de verschillende meldingen die je kunt krijgen? Ik heb nu de meldingen voor de vaste flitspalen (LIGHT) en een paar keer heb ik al 'LIVE' gekregen ook, waarna-ie vraagt om te bevestigen of er een camera stond. Eigenlijk telkens op bizarre plaatsen ...

Wat nemen jullie als betrouwbaar interval? Als bv de dichtstbijzijnde gebruiker op 10km zit op de autostrade, is dit te vertrouwen of pas vanaf een bepaalde afstand?

Anders nog tips? Deze thread helemaal lezen gaat me net iets te ver
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Fuk. Na een jaar trouwe dienst is plots mijn MC1 dood. Misschien batterij helemaal plat, maar 'm aansluiten aan USB doet niks.

Positief is wel dat ie in GB netjes overschakelde op de andere tijdszone, en de snelheden aangaf in MPH. Handig! En al die flitspalen op de snelweg en gewone wegen netjes aageven

Maar nu maar een mailtje naar Marjan. Eens zien of die aftersales service echt zo goed werkt .

Comment

• Zijn er hier die goede ervaringen hebben met trajectmeting? Hier in Oud-Turnhout klopt het langs geen kanten. Vaste camera's worden aanzien als trajectmetingpunten en de snelheden kloppen ook niet altijd.

Voor de rest mag ik niet klagen, fix heb ik meestal direct, op pakweg 100m van mlijn deur. Nu vraag ik me wel af of de afstand tot de vorige wel klopt. Ik zie de laatste tijd nogal veel 5km staan, ook bij veel verkenners.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BartVO Bekijk Berichten
                    Zijn er hier die goede ervaringen hebben met trajectmeting? Hier in Oud-Turnhout klopt het langs geen kanten. Vaste camera's worden aanzien als trajectmetingpunten en de snelheden kloppen ook niet altijd.

Voor de rest mag ik niet klagen, fix heb ik meestal direct, op pakweg 100m van mlijn deur. Nu vraag ik me wel af of de afstand tot de vorige wel klopt. Ik zie de laatste tijd nogal veel 5km staan, ook bij veel verkenners.
                    Trajectmeeting bij Coyote zuigt. In Turnhout is het id een ramp, in de éne richting houdt hij de volledige afstand aan, in de andere richting houdt hij er halverwege mee op, terwijl de camera toch nog 1.8 km verder staat. Al gemeld aan de helpdesk, maar verticaal geklasseerd zeker, want recent nog gereden en nog altijd hetzelfde probleem. Dat de nieuwe stukken er nog niet helemaal opstaan kan ik begrijpen, maar als ze in de db zitten, laat ze dan aub correct zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                      die van ons is 1 week oud vandaag
                      en sinds gisteren werkt die van geen kloten meer.
                      Die vind nergens een fix.
                      Reset helpt niet.
                      Hij werkt in geen enkele auto dus van de ruit kan het niet afhangen.

Als je naar die 0800 nummer belt van coyote kan je 10 minuten wachten?
                      Kan je nergens anders terecht?
                      Misschien rechtstreeks bij die Marianne van hier op het forum?
                      ga toch gewoon langs bij uw verkoper?

Comment

• ik had beetje later geschreven dat ik de helpdesk en de nummer heb gehad
                        heb dan ook de resetprocedure neergeschreven die ze hebben gemaild.
                        dit heeft 2 dagen gewerkt.

Hij vind via de testprocedure altijd minstens 10 satellieten maar die staan in het rood waardoor hij geen fix kan vinden.
                        Indien het probleem aanhield mocht ik hem opsturen van coyote.
                        Dit ga ik ook doen.
                        Probleem is datmijn baas van wie hij is in buitenland is en ik nietover factuur beschik.
                        Zouden ze da ni kunnen zien dat die juist nieuw is.
                        Ik wilde er ook voor mij eentje aankopen maar als ik zie hoe slecht die werkt vind ik da 200 euro weggegooid.

Comment

Ik wilde er ook voor mij eentje aankopen maar als ik zie hoe slecht die werkt vind ik da 200 euro weggegooid.
                          Zolang ze deze service aanhouden bij Coyote, is dat zeker geen weggegooid geld.
                          De 99 % van de prairiehonden die perfect werken zul je niet horen, maar het internet staat volgeschreven door die 1% waarbij het niet probleemloos werkt.

Comment

ik had beetje later geschreven dat ik de helpdesk en de nummer heb gehad
                            heb dan ook de resetprocedure neergeschreven die ze hebben gemaild.
                            dit heeft 2 dagen gewerkt.

Hij vind via de testprocedure altijd minstens 10 satellieten maar die staan in het rood waardoor hij geen fix kan vinden.
                            Indien het probleem aanhield mocht ik hem opsturen van coyote.
                            Dit ga ik ook doen.
                            Probleem is datmijn baas van wie hij is in buitenland is en ik nietover factuur beschik.
                            Zouden ze da ni kunnen zien dat die juist nieuw is.
                            Das altijd weggegooid geld!
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Bij mijn coyote V1 blijft hij soms lang de vorige snelweg vermelden bv E19 terwijl ik al de ring in Antwerpen gepasseerd ben en al op de E34 rijd...
                              Hij vindt wel steeds satelieten maar vaak heb ik precies toch geen contact met de server want dan krijg ik geen vermelding van de snelweg waarop ik rij. Heb dit vooral wanneer de batterij minder opgeladen is, ff rebooten helpt dan vaak wel.

Comment

• Abonnement coyote

Hallo

Ik heb net een coyoye V2 gekocht.
                                Maar hoe weet ik dat mijn abonnement actief is ?
                                Ik heb de promocode via internet ingevuld.
                                Maar als ik op het toestel zelf kijk dan staat er bij abbo 3 rode streepjes
                                en kan ik niet zien hoe lang dit nog actief is .
                                Is dit normaaal ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorn0507 Bekijk Berichten
                                  Hallo

Ik heb net een coyoye V2 gekocht.
                                  Maar hoe weet ik dat mijn abonnement actief is ?
                                  Ik heb de promocode via internet ingevuld.
                                  Maar als ik op het toestel zelf kijk dan staat er bij abbo 3 rode streepjes
                                  en kan ik niet zien hoe lang dit nog actief is .
                                  Is dit normaaal ?
                                  duurt een dag of 2 grtjs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                    Zolang ze deze service aanhouden bij Coyote, is dat zeker geen weggegooid geld.
                                    De 99 % van de prairiehonden die perfect werken zul je niet horen, maar het internet staat volgeschreven door die 1% waarbij het niet probleemloos werkt.
                                    Bij deze 98.9% die je niet hoort:

Ik heb mijn V1 6 maand.
                                    Ik heb 150 euro aankoop en 144 euro abonnement betaald.
                                    Ik heb minstens 400 euro aan boetes voorkomen.
                                    Ik heb het zalige gevoel gehad te kunnen wuiven naar mijn vrienden. (de politie uw vriend)

Aan iedereen die twijfelt en zo nu en dan een boete meeneemt:
                                    KOPEN!!

en btw, ik heb nooit problemen gehad met slechte verbindingen en/of een slechte werking van het toestel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                      duurt een dag of 2 grtjs
                                      krijg ik hier een melding van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Fuk. Na een jaar trouwe dienst is plots mijn MC1 dood. Misschien batterij helemaal plat, maar 'm aansluiten aan USB doet niks.

Positief is wel dat ie in GB netjes overschakelde op de andere tijdszone, en de snelheden aangaf in MPH. Handig! En al die flitspalen op de snelweg en gewone wegen netjes aageven

Maar nu maar een mailtje naar Marjan. Eens zien of die aftersales service echt zo goed werkt .
                                        Mailtje werd beantwoord met "ruil in bij de dealer of stuur deze op naar ons voor een vervanging", maar net toen ik de verzending wou klaarmaken viel me op dat het groene LEDje terug blinkt als ie ingestoken is. Blijkbaar was ie vergeten hoe ie de batterij moest laden? Beetje vreemd. Morgen dus weer met de Coyote op stap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Ik heb sinds een tweetal weken mijn V1 ... tevreden van, maar satellieten vinden is toch wel niet zo makkelijk blijkbaar

Welke zijn de verschillende meldingen die je kunt krijgen? Ik heb nu de meldingen voor de vaste flitspalen (LIGHT) en een paar keer heb ik al 'LIVE' gekregen ook, waarna-ie vraagt om te bevestigen of er een camera stond. Eigenlijk telkens op bizarre plaatsen ...

Wat nemen jullie als betrouwbaar interval? Als bv de dichtstbijzijnde gebruiker op 10km zit op de autostrade, is dit te vertrouwen of pas vanaf een bepaalde afstand?

Anders nog tips? Deze thread helemaal lezen gaat me net iets te ver
                                          LIGHT staat voor een roodlichtcamera aan de lichten
                                          LIVE is voor een mobiele flitser

Regio WVL heeft inderdaad onmogelijk veel valse meldingen. Bovendien heb ik ook sterke twijfels over het aantal gebruikers voor je. Volgens mij staat dat technisch niet op punt. Bovendien zijn er ook veel gebruikers die profiteren van het systeem en zelf niks doorgeven!

Vandaar dat ik maar sneller durf rijden als het aantal coyotes in dezelfde richting meer dan 15 is! Zelfs met 15 zogezegd voor me was ik vaak de eerste om een flitser door te geven wat volgens mij veel zegt over de betrouwbaarheid ...

Nu ja, het blijft een leuke gadget. Beter dan Q Music, maar zeker nog voor verbetering vatbaar.

Nog een editje: Ik heb al eens beroep moeten doen op de klantenservice en kan niet anders dan héél positief zijn!
                                          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Working...
                                          X