Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Mailtje werd beantwoord met "ruil in bij de dealer of stuur deze op naar ons voor een vervanging", maar net toen ik de verzending wou klaarmaken viel me op dat het groene LEDje terug blinkt als ie ingestoken is. Blijkbaar was ie vergeten hoe ie de batterij moest laden? Beetje vreemd. Morgen dus weer met de Coyote op stap.
    Tijdje terug net hetzelfde voorgehad, daags na het "omruilmailtje" willen vertrekken om hem te ruilen en vanaf toen is die blijven werken. Raar ding soms...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
      LIGHT staat voor een roodlichtcamera aan de lichten
      LIVE is voor een mobiele flitser

Regio WVL heeft inderdaad onmogelijk veel valse meldingen. Bovendien heb ik ook sterke twijfels over het aantal gebruikers voor je. Volgens mij staat dat technisch niet op punt. Bovendien zijn er ook veel gebruikers die profiteren van het systeem en zelf niks doorgeven!

Vandaar dat ik maar sneller durf rijden als het aantal coyotes in dezelfde richting meer dan 15 is! Zelfs met 15 zogezegd voor me was ik vaak de eerste om een flitser door te geven wat volgens mij veel zegt over de betrouwbaarheid ...

Nu ja, het blijft een leuke gadget. Beter dan Q Music, maar zeker nog voor verbetering vatbaar.

Nog een editje: Ik heb al eens beroep moeten doen op de klantenservice en kan niet anders dan héél positief zijn!
      Ikzelf al 3 keer voorgehad dat flitser al gemeld was op radio maar niet door mijne v2 . Gaf wel elke keer risicozone aan. Ik was dus de eerste om flitser door te geven, wat wel betekent dat alle andere gebruikers er daarna een melding van kregen .
      Ik denk idd dat veel gebruikers zelf niet altijd flitsers zien of doorgeven.
      Ook wel belangrijk juiste richtng aangeven!
      Ik kijk altijd naar aantal verkenners maar vooral naar aantal sterren van beste verkenner!

Uiteindelijk ben ik toch wel heel tevreden van mijne v2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mazdapickupdriver Bekijk Berichten
        Verschil tussen V1 en V2 zijn de volgende ,V2 nederlandstalige menu ,kleurenscherm ,ook het aangeven van autosnelwegen en kleinere N wegen op het scherm .

V1 coyote , geen kleurenscherm - geen nederlandstalige menu -geen autosenlwegen of N wegen aangeven op het scherm .

Voor zover ik weet zal hij ook de mobiele flitsers op de kleine wegen melden ,als het iemand vermeld heeft aan het systeem .

Groetjes

mazdapickupdriver
        v2 geeft ook melding van obstakels doorgegeven door andere gebruikers.
        Ook krijg je melding van bv file, ongeval, werken, ... Dit is i.s.m. touring mobilis dacht ik.

Comment

• Garmin heeft nu blijkbaar ook een GPS uit in samenwerking met coyote, zelfde werking en er staat duidelijk coyote bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danyboy Bekijk Berichten
            Garmin heeft nu blijkbaar ook een GPS uit in samenwerking met coyote, zelfde werking en er staat duidelijk coyote bij.

WAAR????

Comment

• Het type 1695, ga maar eens kijken op Garmin.be. Verkrijgbaar vanaf oktober.

Comment

• Idd, weinig gebruikers met een toegevoegde waarde... Een hoog aantal verkenners is geen garantie voor een 'verkende' route. Laatst nog op E40 tussen Beernem en Aalter. Ik kijk daar altijd uit. Geen melding op de Coyote, wel een flitser die zich goe had achteruit gezet. Verkenners : 18 waaronder 1 of meer met 3 sterretjes...Hoe geraak je in godsnaam aan 3 sterretjes als je niet eens een flitser op een bekende plaats opmerkt/doorgeeft ?
                Ik ben wel blij met de updates van vaste camera's die je, zonder een computer te gebruiken, automatisch doorkrijgt.. De mobiele meldingen vind ik daarentegen erg zwak..
                Ondanks de Coyote is mijn standaard kruissnelheid gezakt naar 137 op de autosnelweg, om met 50 euro toe te komen bij een eventuele flits..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danyboy Bekijk Berichten
                  Het type 1695, ga maar eens kijken op Garmin.be. Verkrijgbaar vanaf oktober.
                  Garmin délivre une technologie GPS innovante dans divers marchés tels que l'aviation, la marine, le fitness, le plein air récréatif, le suivi d'activités et les applis mobiles.
                  Database error.
                  The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                    LIGHT staat voor een roodlichtcamera aan de lichten
                    LIVE is voor een mobiele flitser

Regio WVL heeft inderdaad onmogelijk veel valse meldingen. Bovendien heb ik ook sterke twijfels over het aantal gebruikers voor je. Volgens mij staat dat technisch niet op punt. Bovendien zijn er ook veel gebruikers die profiteren van het systeem en zelf niks doorgeven!

Vandaar dat ik maar sneller durf rijden als het aantal coyotes in dezelfde richting meer dan 15 is! Zelfs met 15 zogezegd voor me was ik vaak de eerste om een flitser door te geven wat volgens mij veel zegt over de betrouwbaarheid ...

Nu ja, het blijft een leuke gadget. Beter dan Q Music, maar zeker nog voor verbetering vatbaar.

Nog een editje: Ik heb al eens beroep moeten doen op de klantenservice en kan niet anders dan héél positief zijn!

OK, merci om dat even mee te geven.

Als het effectief zo is dat je nog de eerste bent als er 15 voor je zijn, vind ik het wel behoorlijk flauw waarvoor heb je dan zo'n ding?

Vandaag voor de eerste keer echt een flitser tegengekomen, op de E17 in Waasmunster, richting Gent (ik reed richting A'pen) en natuurlijk begon hij te tuuten toen ik op 1800 meter zat ... hield plots op, dus allicht had een voorligger de melding gecounterd

Ik heb wel nog melding gemaakt van flitser in de tegengestelde richting.

Mijn bedoeling is om er toch enkele boetes mee uit te kunnen sparen, hopelijk blijkt het ook een efficient toestel ... we'll see
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                      Laatst nog op E40 tussen Beernem en Aalter. Ik kijk daar altijd uit. Geen melding op de Coyote, wel een flitser die zich goe had achteruit gezet.
                      Hier dan wel melding van risicozone neem ik aan?
                      In het begin dat ik mijne v2 had ging ik er van uit de bij melding van risicozone er geen flitser zou staan, ben van die gedachte afgestapt.

Comment

• Deze morgen stond de Coyote al hevig te biepen terwijl het smurfje nog niet eens klaar was zijne nest uit te laden .

Ik merk wel dat die risicozones niet automatisch werken... Een plek waar ik de dag ervoor een flitser bevestigde of meldde wilt niet zeggen dat dat de volgende dag dan een risicozone is...

Comment

• Het zal hier ongetwijfeld al wel meerdere keren gepost zijn, but still this question:

Ik wil mijn abo verlengen, maar via de website van Coyote kan ik dit enkel dmv een creditcard/visa. Kan ik dit niet gewoon per overschrijving doen?

Ik zou graag terug mijn medemens wat willen helpen
                          nls2000

Comment

• Stuur die Marjan eens een mail...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Deze morgen stond de Coyote al hevig te biepen terwijl het smurfje nog niet eens klaar was zijne nest uit te laden .
                              Waar stonden ze?
                              Gisteren rond de middag stonden ze achter het mobiel signalisatiebord in Haasrode -> BXL, t viel niet op.
                              Database error.
                              The database has encountered a problem.

Comment

• Tussen Lummen en Halen in de middenberm .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                  Het zal hier ongetwijfeld al wel meerdere keren gepost zijn, but still this question:

Ik wil mijn abo verlengen, maar via de website van Coyote kan ik dit enkel dmv een creditcard/visa. Kan ik dit niet gewoon per overschrijving doen?

Ik zou graag terug mijn medemens wat willen helpen
                                  Dit gaat perfect op de site hoor .
                                  kijk nogmaals bij de betalingsmogelijkheden .
                                  ik heb mijn abo zo verlengd een tijdje terug ( via overschrijving)

Comment

• Deze ochtend Op de E40 WPR luik op de pechstrook .
                                    Coyote gaf het volgende 2 min geleden gespot en 30 maal bevestigd
                                    Update op FS;be

Comment

• Vandaag op de E34, tussen Knokke en Zelzate VIER verkeerde meldingen van mobiele flitsers !
                                      Telkens vlak voor de verkeerslichten waar ook een vaste flitser staat. Hierdoor is het onmogelijk de melding van de mobiele flitser te melden als onjuist, omdat de Coyote overspringt op de melding van de
                                      vaste fltspaal.
                                      Jammer dat er blijkbaar een paar verkenners zijn die er maar een spelletje van maken !

Op de terugweg melding van een mobiele, op de middenberm juist voor de tunnel van Zelzate, en die stond er wel !!

Buiten de soms onjuiste meldingen ben ik echt tevreden van mijn Coyote. En nog altijd beter een melding te veel als een te weinig.

Comment

• Maandag tussen Zeebrugge en Heist kreeg ik een melding van een vaste flitpaal op 500m en dan direct melding mobiele flitser op 400m. Heb dan goed gekeken en inderdaad een mobiele maar geen vaste flitspaal. Best dat ik een coyote heb want ik ging hem niet gezien hebben. Het was een licht bruine jeep die er stond.

Dus deze keer een boete bespaard dankzij m'n coyote en natuurlijk mede dankzij de persoon die hem gemeld heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk Berichten
                                          Maandag tussen Zeebrugge en Heist kreeg ik een melding van een vaste flitpaal op 500m en dan direct melding mobiele flitser op 400m. Heb dan goed gekeken en inderdaad een mobiele maar geen vaste flitspaal. Best dat ik een coyote heb want ik ging hem niet gezien hebben. Het was een licht bruine jeep die er stond.

Dus deze keer een boete bespaard dankzij m'n coyote en natuurlijk mede dankzij de persoon die hem gemeld heeft.
                                          Die beige X-trail is inderdaad van regio Knokke ... Altijd als ik zo'n ketel zie rijden ga ik van de gas
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X