Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb de laatste tijd nogal last van de melding: "no micro sd card". Dit gebeurt nogal random, kan ook 's nachts gebeuren waardoor de batterij natuurlijk leeg loopt.

Heeft er nog iemand dit meegemaakt?
    Had graag geweten of ik het moet omruilen of niet (indien fix) vóór ik mijn abo terug verleng.

Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -=MansorY=- Bekijk Berichten
      Ik heb de laatste tijd nogal last van de melding: "no micro sd card". Dit gebeurt nogal random, kan ook 's nachts gebeuren waardoor de batterij natuurlijk leeg loopt.

Heeft er nog iemand dit meegemaakt?
      Had graag geweten of ik het moet omruilen of niet (indien fix) vóór ik mijn abo terug verleng.

Thanks!
      Omruilen, da's echt niet normaal.
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Vanmorgen heb ik voor de eerste keer een mobiele controle doorgegeven.

Vlak erna vraagt hij nog iets van "een betekenis" ofzo.
        Ik kon het niet goed lezen. Je moet dan terug links of rechts duwen.
        Wat is daar de bedoeling van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
          Vanmorgen heb ik voor de eerste keer een mobiele controle doorgegeven.

Lijkt me eerder 'bevestiging' te zijn, niet?
          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
            Vanmorgen heb ik voor de eerste keer een mobiele controle doorgegeven.

Na het aangeven van een mobiele komt er inderdaad op het scherm een mogelijkheid om de melding ongedaan te maken.
            Als je niets doet wordt de melding binnen een paar seconden doorgegeven. Indien de melding per vergissing werd doorgegeven
            heb je de mogelijkheid om deze ongedaan te maken door op het rechterknopje te duwen.
            Last edited by ; 08/10/2010, 10:43. Reden: tekstverbetering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
              Na het aangeven van een mobiele komt er inderdaad op het scherm een mogelijkheid om de melding ongedaan te maken.
              Als je niets doet wordt de melding binnen een paar seconden doorgegeven. Indien de melding per vergissing werd doorgegeven
              heb je de mogelijkheid om deze ongedaan te maken door op het rechterknopje te duwen.
              OK, bedankt.

Comment

• Vanmorgen 3 x " Radar bevestigd " plots op het scherm tijdens het opstarten, om daarna uit zichzelf terug af te sluiten. k'Dacht eerst dat het een temperatuurskwestie was, hij had de nacht buiten in de auto doorgebracht en de binnentemperatuur was 14° toen ik instapte, maar na een uur rijden deed hij het nog eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mazdapickupdriver Bekijk Berichten
                  Vandaag richting Veerle gereden en ze waren daar nieuwe flitspaal aan het zetten ,nu deze flitspaal staat al in de coyote ,want hij melde deze fltispaal al ,dus deze community werkt dus wel heel goed en snel .
                  Nochtans al 4 keer speciaal gestopt voor een vaste te melden in Kemmel, maar na 4 maand nog altijd geen melding ervoor iedere keer ik passeer.

Ik geef het dan maar op als ze die niet willen opnemen in hun bestand...
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk Berichten
                    Dit gaat perfect op de site hoor .
                    kijk nogmaals bij de betalingsmogelijkheden .
                    ik heb mijn abo zo verlengd een tijdje terug ( via overschrijving)
                    Ik vind het ook niet
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Wij hebben sinds een paar maand een coyote en hij is in september een tijdje niet gebruikt geweest, sindsdien hebben we er veel problemen mee.
                      Het abonnement hebben we net met 2 jaar verlengd, dus dat is geen probleem.

Vorige week moesten we hem meer als 10 keer opnieuw opstarten voor hij doordat dat we in belgie waren en niet in het VK en om onze locatie te weten. Daarna werkte hij correct en werd hij ook geüpdate.
                      Vandaag opnieuw problemen, hij heeft 5 minuutjes gewerkt en vanaf dan ontving hij plots geen signaal meer, waar we hem ook hielden.

help?
                      zou ik hem gaan inwisselen want het is nu al een paar dagen dat hij doordraait.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        Ik vind het ook niet
                        Blijkbaar is er verandering in het betaalsysteem gekomen, nochtans loopt het nog altijd via de zelfde firma als een jaar geleden toe ik het eerst verlengde .

ook via De RBSworldpay website voor BIBIT.com

Ook juist gemerkt dat ze hun coyote site eindelijk hebben aangepast zoals de FR website.

Overschrijving is dus niet meer mogelijk .

Comment

• ze zouden beter hun abbonement verlagen :p
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• vraagje..heb 4 maanden gratis..die zijn nu bijna om..waar moet ik dat abbo verlengen?want ben al die papieren kwijt..sturen ze automatisch een overschrijving naar mijn adres of hoe gaat dit in zn werk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                              vraagje..heb 4 maanden gratis..die zijn nu bijna om..waar moet ik dat abbo verlengen?want ben al die papieren kwijt..sturen ze automatisch een overschrijving naar mijn adres of hoe gaat dit in zn werk?
                              Dat kan je doen op de site van coyote.

Comment

• Veel alternatieven binnenkort!

mini coyote plus
                                wikango
                                inforad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  http://www.autowereld.be/artikel/act...plus-13249.htm

ze zouden beter hun abbonement verlagen :p
                                  Dat is een proffesionele reaxie!

De aankoopprijs van het prul mag anders ook naar beneden.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                    Veel alternatieven binnenkort!

mini coyote plus
                                    wikango
                                    inforad
                                    En ook de Garmin GPS met ingebouwde Coyote niet vergeten.

Comment

• Hallo,

komt dit bij nog mensen voor als u inlogt op de site en op coyote settings klikt op, dat er dan 'The user manual will be put shortly online' tevoorschijn komt?
                                      Ik wil nl. instellingen wijzigen en dat gaat niet! Is bij een V2 toestel!
                                      Bij V1 toestel werkt dit wel op de site...

Comment

• is de coyote zoveel beter dan tomtom live service?
                                        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                          is de coyote zoveel beter dan tomtom live service?
                                          Ja

12345
                                          ----------------------------------------------------------------------------------
                                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                          Pictures here: BMW 7 Series
                                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                          Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                          It might need half a starsystem to turn around,
                                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                          Cylons have respect for it...

Comment

Working...
                                          X