Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht dat een melding maar 1 uur actief blijft indien niemand reactie geeft
Als er meerdere verkenners je melding niet bevestigen gaat ze rapper verdwijnen
Ik dacht dat een melding maar 1 uur actief blijft indien niemand reactie geeft
Als er meerdere verkenners je melding niet bevestigen gaat ze rapper verdwijnen
ik dacht zelfs dat er spraken was dat het naar een half uur was veranderd ...
vroeger was het allesinds 1 uur melding actief .
heb me recent een V2 aangeschaft.
Op eerste zicht zeer tevreden van. Natuurlijk geeft het een meer betrouwbaar gevoel als je effectief weet hoeveel er voor je rijden dan wanneer er in een straal van 5km een aantal mensen rijden. daar kan e niet echt op rekenen vind ik.
heb juist nog enkele vraagjes:
- hoe komt het dat er soms komt te staan dat er bv 7 mensen voor je rijden maar dat er niet bij komt hoever de dichtsbijzijnde is. meestal komt dit er bij echter niet altijd
- vind het ook bizar dat ik op veel N wegen een aantal op mijn weg te zien krijg en op R wegen dan weer niet. dan krijg ik de 5km straal
- ook op E 19 krijg ik de straalindicatie ipv het exacte aantal. is dit normaal.
Leuk zou zijn mochten ze effectief kunnen aangeven hoeveel mensen er het laatste half uur bv jou huidige locatie voorbij reden.
Zelfs als ze even duur waren dan nog zou ik voor de V1 gaan, meer contrast, geen toeters en bellen zoals spraak, batterij gaat langer mee en ook veel minder problemen gemeld.
Zelfs als ze even duur waren dan nog zou ik voor de V1 gaan, meer contrast, geen toeters en bellen zoals spraak, batterij gaat langer mee en ook veel minder problemen gemeld.
Volledig mee eens. Ik heb 4 maand een V2 gebruikt, tevreden van, maar ik rij liever met m'n V1.
Oorspronkelijk geplaatst door Nick Van den BroeckBekijk Berichten
heb me recent een V2 aangeschaft.
Op eerste zicht zeer tevreden van. Natuurlijk geeft het een meer betrouwbaar gevoel als je effectief weet hoeveel er voor je rijden dan wanneer er in een straal van 5km een aantal mensen rijden. daar kan e niet echt op rekenen vind ik.
heb juist nog enkele vraagjes:
- hoe komt het dat er soms komt te staan dat er bv 7 mensen voor je rijden maar dat er niet bij komt hoever de dichtsbijzijnde is. meestal komt dit er bij echter niet altijd
- vind het ook bizar dat ik op veel N wegen een aantal op mijn weg te zien krijg en op R wegen dan weer niet. dan krijg ik de 5km straal
- ook op E 19 krijg ik de straalindicatie ipv het exacte aantal. is dit normaal.
Leuk zou zijn mochten ze effectief kunnen aangeven hoeveel mensen er het laatste half uur bv jou huidige locatie voorbij reden.
Op de brusselse ring: straalindicatie
Op de E40 kust-bxl: voorliggers
'k heb me ook al afgevraagd wat daar de reden van kan zijn...
is misschien al meermaals gevraagd.
Maar wat doet de V2 extra buiten het kleurenscherm en de gesproken mededelingen?
Trajectcontrole doet de V1 ook geloof ik
Op de brusselse ring: straalindicatie
Op de E40 kust-bxl: voorliggers
'k heb me ook al afgevraagd wat daar de reden van kan zijn...
niet overal op de ring, heb de indruk dat het enkel tussen de viaduct van Vilvoorde en Groot Bijgaarden straalindicatie is. misschien omdat er daar veel op en afritten zijn ?
Nu of ik de V1 nog ga houden is iets anders .
Ik stap zelfs niet over naar de V2, ik mag de meuk 2de hands verkopen volgens de helpdeskagent . waarschuwing koop het toestel niet als je denkt met overschrijving te kunnen betalen .
Want deze optie is geschrapt uit hun betaling systeem .
Als je een persoon bent zoals ik die de credit cards veracht en niet wenst te hebben, heb je dus niets meer te zoeken als de eerste 4 maanden gratis abo bij aankoop van een coyote .
het gesprek ging als volgt :
ik: goed avond, kan u mij vertellen waar ik per overschrijving moet betalen ?
Helpdesk : Dat gaat niet meer, zoals u weet is coyote een frans bedrijf ze hebben moeilijkheden gehad hiermee en daarom die optie geschrapt .
Ik : ik heb mijn vorige factuur nogtans mooi betaald !
Helpdesk: daarin spreek ik u niet tegen mijnheer.
Ik: hoe zou ik nu de betaling moeten verrichten ? zonder creditcard wel te verstaan!
Helpdesk: niet het gaat niet .
Ik: dan zal ik de services niet meer kunnen gebruiken van coyote ?
Helpdesk: Het beste dat u kan doen is de coyote 2de hands verkopen om zo nog het geld van u toestel te recupereren , op die manier heeft u er minder last van .
Blijkbaar wel, maar we kunnen het wel verkopen op 2dehands.be zodat een persoon met een credit card hem wel kan gebruiken
Echt ziekelijk de praktijken die ze nu hanteren .
De eerste keer dat ik een melding kreeg dat mijn abbo vervallen was een jaar terug ging het als volgt een boodschap in de trend van " de coyote is gestolen".....
na abbo verlengen ging het terug goed , en nu NADA ge moogt zelfs niet meer via overschijving je word geforceerd om te betalen via credit card .
Comment