Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan ook zijn dat je USB-poort brak is. Heb je al eens geprobeerd met de 12V-autolader?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
      ik probeerde in da wagen maar hij valt uit.
      Kan dit zijn omdat hij de eerste keer lang moet opladen ?
      Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
      problemen met de batterij ?

Hij zit nu een uur in mijn laptop, de batterijmeter stond halverwege en was groen, geen minuut later (na het aanzetten) wordt het al rood en nog één minuut later schiet er NIETS meer over van mijn batterijmeter (ik verwacht dat bij binnen een minuujte of zo weer compleet uitvalt)
      Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Kan ook zijn dat je USB-poort brak is. Heb je al eens geprobeerd met de 12V-autolader?
      Als ik 't goed begrepen hebt, heeft hij beide getest...
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
        Als ik 't goed begrepen hebt, heeft hij beide getest...

yup,
        terug naar de winkel, daar getest en hij werket niet
        Nieuwe gekregen , probleem opgelost

Comment

• een suggestie voor die mannen van Coyote

Ik lees hier snel door enkele posts door en constateer dat mobiele flitsers niet altijd goed worden opgenomen (een forumlid zei dat ze het op Q music aankondigden maar dat zijn Coyote van toeten of blazen wist)

Misschien moet Coyote maar eens overwegen om de personen die eerst een mobiele controle doorgeven worden beloont met 3 maand gratis abonnement.
          Ze kunnen zeker zien welk coyote toestel het doorgaf en zo kunnen ze deze gebruiken belonen.

Dit zal veel gebruikers extra motiveren om mobiele flitsers door te geven.

Zelfde met Coyote gebruikers die moeten bevestigen of de mobiele flitser er wel of niet meer staat (deze geef je bv 1 maand gratis abonnement, of 3 bevestigingen zijn goed voor 1 maand)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
            Dit zal veel gebruikers extra motiveren om mobiele flitsers door te geven.
            en dus heel wat valse meldingen tot gevolg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              en dus heel wat valse meldingen tot gevolg.

ik veronderstel dat dit makkelijk is te controleren en snel kan aangepakt worden.
              De flikken kunnen anders zelf met zo'n ding 100 valse controles doorgeven

Comment

• Ik heb hem nu 2 dagen en 'ie heeft me al 2x correct verwittigd voor een mobiele

Wel slecht voor mijn rechtervoet...

Comment

• Sedert 2 dagen ook toegetreden nu. Heb een V1 gekocht omdat die beter in een volvo-interieur paste :-)

Wanneer ik echter in het menu bij 'info abo' ga kijken staat er geen datum ingevuld bij de aanduiding van 'einde abonnement'. Is dat normaal? Heb hem reeds geregistreerd met promo code en al ...
                  Last edited by ; 08/11/2010, 21:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvw Bekijk Berichten
                    Sedert 2 dagen ook toegetreden nu. Heb een V1 gekocht omdat die beter in een volvo-interieur paste :-)

Wanneer ik echter in het menu bij 'info abo' ga kijken staat er geen datum ingevuld bij de aanduiding van 'einde abonnement'. Is dat normaal? Heb hem reeds geregistreerd met promo code en al ...
                    Ja, kan wel even duren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvw Bekijk Berichten
                      Sedert 2 dagen ook toegetreden nu. Heb een V1 gekocht omdat die beter in een volvo-interieur paste :-)

Ik heb de mijne nu 5 dagen, en ook nog steeds "streepjes" bij einde abonnement... hoe lang duurde dit bij jullie?

Comment

• Weet niet waar Coyote de info over vaste flitspalen haalt, maar soms zitten ze er toch serieus naast...

Bij ons in de buurt heeft een paljas bij wijze van grap een brievenbus gemaakt in de vorm van een vaste flitspaal.
                        Nu heeft Coyote die toch wel sinds enkele dagen in mijn V2 gezet zekers.
                        Ook staan er nog enkele locaties in waar dat nu geen vaste flitspalen meer staan.

Heb dit allemaal is op mail gezet, maar geen reactie.

Dan is mijn Roadpilot op dat vlak toch véél nauwkeuriger hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wodan Bekijk Berichten
                          Ik heb de mijne nu 5 dagen, en ook nog steeds "streepjes" bij einde abonnement... hoe lang duurde dit bij jullie?
                          heb de mijne nu 1 jaar en 1 maand, nog steeds streepjes
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• gps MET coyote ingebouwd

eindelijk een all-in-one toestel komt er aan....

garmin ( http://www.garmin.be/NL/prod.asp?refNR=010-00912-10 ) en tomtom krijgen in hun nieuwste generatie gps'en het coyote systeem ingebouwd (en hetzelfde coyote database aan 12 euro/maand.!

goed nieuws, geen 2 maar 1 bakkie in de auto en bovendien, in de toekomst...meer gebruikers!

waarom doen de coyote mannen niet eens een poging om hun abbonementprijs te zakken naar bv 8 euro....volgens mij zullen de meer gebruikers aanlokken en eens iedereen zo'n toestel heeft ,verkoopt het wel als zoete broodjes!

coyote verbieden, tja ik zie het nog niet zo gemakkelijk gebeuren, want mocht er een verbod komen zullen de gps fabrikanten zoals tomtom en garmin te werk gaan zoals bij de singer dsi.....gewoon wissen dat spul...en ja meneer den polis,een gps mag je toch gebruiken...?
                            Last edited by ; 09/11/2010, 16:28.

Comment

• hoezo stom bakkie?

ik heb er eentje, een asus A696, eigenlijk een pda;;;daar kan ik mee op wifi internet, agenda, gps tomtom...ik kan zelf gemakkelijk routes uitstippelen POI's toevoegen.....en dat kan een inbouw tot op heden niet, toch?
                              met mijn brodit houder is dit heel mooi geintegreerd op mijn dashbord en als de batterij volledig opgeladen is heb ik geen kabel nodig....
                              bij platte batterij heb ik 1 stroomkabeltje nodig, en die zou ik ook nog mooi kunnen inbouwen...het is een mini usb, dus voor vele systemen toepasbaar;;

natuurlijk heb je van die lompe bakken met een dikke zuignap op de ruit, dat zijn pas ugly dingen....

bij mijn volgende wagen, zal ik zeker weer GEEN inbouw nemen, het is zijn prijs niet waard!

ps: ik gebruik dat ding zelfs op mijn moto, ook mooi (opbouw natuurlijk) en praktisch.... zoveel voordelen t.o.v een inbouw systeem

maar ja je boedoelde waarschijnlijk een bakkie inbouwen, en geen inbouw fabriek af.....

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                              Nu nog de mogelijkheid om het coyotesysteem te activeren in een fabrieks gps en het is heel goed... Geen stom bakje meer in het interieur...

Daar stoor ik mij soms echt aan zulle... In mijn volgende kar ga ik dan ook moeite doen om dat in te bouwen of zo. Ik haat die kabels die rondslingeren in mijn kar...
                              Last edited by ; 09/11/2010, 16:36.

Comment

• hmm, ieder zijn ding...
                                maar ik zie meer voordeel in portable gps toestellen dan de vaste....

smartphones zullen in de toekomst wel gps, wifi , bellen EN coyote hebben,alleen nog wat geduld...

binnen 15 jaar zullen ze lachen met de huidige gps inbouwtoestellen in de wagens, zal wel allemaal hypermodern worden in de toekomst, tegen dan ben ik op pensioen lol.... maar bon we wijken af van het onderwerp!

Comment

• gevonden op het internet.....

GARMIN® en COYOTE maken een commerciële partnerschapsovereenkomst
                                  bekend
                                  Dankzij dit akkoord wordt de jongste nieuwkomer in het Garmin-gamma, de nülink!™1695 verkocht in
                                  combinatie met de applicatie van Coyote, de realtime waarschuwingsdienst van risico's in het verkeer
                                  Brussel, 30 september 2010 – Garmin, wereldleider in GPS systemen1 en Coyote System, uitvinder en
                                  Europees leider in waarschuwingssystemen van vaste en mobiele radars in realtime, maken vandaag bekend
                                  een partnerschapsovereenkomst te hebben gesloten voor aanvankelijk Frankrijk en België.
                                  Volgens de bepalingen van de overeenkomst zal het nieuwe product uit het Garmin-gamma, de nülink! 1695,
                                  te koop aangeboden worden samen met de Coyote-functionaliteit. De toekomstige kopers van het gps-systeem
                                  nülink! 1695 zullen gebruik kunnen maken van de Coyote-dienst waarmee ze in realtime gewaarschuwd
                                  worden dat er vaste en mobiele radars op de weg staan, en zelf andere bestuurders kunnen waarschuwen. In
                                  heel Europa maken momenteel al meer dan 600.000 bestuurders gebruik van deze dienst. Ze zullen ook
                                  kunnen genieten van de 'Verkennerfunctie' om uit te maken hoeveel leden van de Coyote-gemeenschap vóór
                                  hen rijden en wat de afstand tot die bestuurders is.
                                  Door de komst van de Garmin-klanten zal de Coyote-gemeenschap nog groeien, eerst in Frankrijk en België en
                                  nadien in Europa. Dit zal een nog betere kwaliteit mogelijk maken van de informatie die de leden onderling
                                  uitwisselen.
                                  "De overeenkomst met de nummer één in de wereld van GPS systemen is in de eerste plaats een erkenning
                                  voor de betrouwbaarheid van Coyote, maar daarnaast staat ze voor een heus technologisch partnerschap met
                                  het oog op een meer sereen en veilig rijgedrag", aldus Fabien Pierlot, stichter en directeur van Coyote.
                                  "Tegelijk is de komst van de klanten van Garmin positief voor de hele Coyote-gemeenschap én voor de
                                  kwaliteit van de informatie, die almaar beter wordt" voegt de jonge CEO toe. "Het illustreert perfect onze
                                  filosofie: gemeenschap en technologie."
                                  "De nieuwe netwerkdiensten en de koppeling van de Coyote-dienst aan de nülink! 1695 zijn bedoeld voor een
                                  veeleisend publiek dat uit is op een krachtig en volledig gps-systeem om hun verplaatsingen te
                                  vergemakkelijken", zo verklaarde Eric Bernard, algemeen directeur van Garmin Frankrijk. "Omdat elke
                                  bestuurder verschillende behoeften heeft op het vlak van navigatie, kunnen we dankzij het
                                  samenwerkingsverband met Coyote aan onze klanten de beste navigatie-instrumenten bieden."
                                  De overeenkomst is nu al van toepassing en verwacht wordt dat de eerste nülink! 1695 gps-systemen van
                                  Garmin met Coyote-functie vanaf oktober in de winkel zullen liggen, in een eerste fase enkel in Frankrijk en
                                  België.

Comment

• elaba ....
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                    idd, en bekijk het zo: jou smaalk is een stuk goedkoper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje Bekijk Berichten
                                      en dat kan een inbouw tot op heden niet, toch?
                                      iDrive.

OK, om correct te zijn: we moeten eerst op internet de route en POI's samenstellen alvorens ze in te laden in de auto, en BMW Benelux ondersteunt de internetconnectiviteit nog niet.

Comment

• oei oei sorry hoor...;

dacht wat opzoekingswerk te kopiëren....blijkbaar verboden?

toch leuk om te weten dat de verkoop alleen voor België en Frankrijk gaat, enz....

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                        Zo kan ik ook een lang artikel schrijven ze. Gewoon in de eerste paar zinnen 3 keer hetzelfde zeggen

Comment

• aaaaa, dacht et ne bikke.....
                                          Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                          Had het niet over u, maar over de journalist

Comment

Working...
                                          X