Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje Bekijk Berichten
    eindelijk een all-in-one toestel komt er aan....

garmin ( http://www.garmin.be/NL/prod.asp?refNR=010-00912-10 ) en tomtom krijgen in hun nieuwste generatie gps'en het coyote systeem ingebouwd (en hetzelfde coyote database aan 12 euro/maand.!

goed nieuws, geen 2 maar 1 bakkie in de auto en bovendien, in de toekomst...meer gebruikers!

waarom doen de coyote mannen niet eens een poging om hun abbonementprijs te zakken naar bv 8 euro....volgens mij zullen de meer gebruikers aanlokken en eens iedereen zo'n toestel heeft ,verkoopt het wel als zoete broodjes!

coyote verbieden, tja ik zie het nog niet zo gemakkelijk gebeuren, want mocht er een verbod komen zullen de gps fabrikanten zoals tomtom en garmin te werk gaan zoals bij de singer dsi.....gewoon wissen dat spul...en ja meneer den polis,een gps mag je toch gebruiken...?

maken ze dan nog auto's zonder ingebouwde GPS tegenwoordig ?

Comment

• valse meldingen

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
      en dus heel wat valse meldingen tot gevolg.
      Hohja, ok de valse meldingen zijn stom als ze incorrect lijken, maar ik vind het op zich niet zo erg.

Ik ben veel liever te veel gewaarschuwd dan die ene keer te weinig.
      Waarom koop je anders zo'n systeem?!

Dus voor mijn part mogen ze die "3-stars only" directe registratie verwijderen en direct een melding geven van zodra gelijk welke gebruiker ene meldt. Je kan dan gewoonweg bevestigen en/of ontkrachtigen indien dit nodig blijkt.

Gisteren trouwens in Kemmel de befaamde corolla gezien.
      Alles toegegooid en kunnen afdrukken, maar hij vertrok toen ik net passeerde en nog op tijd kunnen annuleren.
      Voor de rest heel keurig de snelheid aangehouden zoals het hoorde.
      Ie was er precies niet mee gediend, want ie zat constant op minder dan de toegelaten afstand me op te jagen. Ie hoopte wss zoals altijd wat te provoceren. Helaas voor hem had ik het al lang door...
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• mensen, toch een belangrijke opmerking

Ik stelde de vraag via een ander topic 'kunnen vaste camera's in beide richtingen flitsen ?'
        Volgens een aantal mensen die ik ken WEL, zij beweren geflitst te zijn langs de voorkant met een camera die dus langs de overgestelde kant van de weg stond

Klopt dit of niet ?

Indien wel, ik krijg enkel melding van vaste camera's die ik tegenkom in de richting die ik rij, NIET als ze aan de overkant staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
          mensen, toch een belangrijke opmerking

Ik stelde de vraag via een ander topic 'kunnen vaste camera's in beide richtingen flitsen ?'
          Volgens een aantal mensen die ik ken WEL, zij beweren geflitst te zijn langs de voorkant met een camera die dus langs de overgestelde kant van de weg stond

Klopt dit of niet ?

Indien wel, ik krijg enkel melding van vaste camera's die ik tegenkom in de richting die ik rij, NIET als ze aan de overkant staan
          Een vaste niet, een mobiele kan dat wel, als de agent het toestel omschakelt, als hij je ziet komen.

Als je dus net over de limiet rijdt, en in tegengestelde richting een flitser ziet, zal de agent jou niet echt opmerken. Kom je daar aan een asociale snelheid afgevlogen, zal hij het "knopke" wel eens omdraaien...
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ik heb nu 22 maanden de V1 maar zit toch nog met een vraagje.

De risicozones zijn bij mij eigenlijk nooit geupdate. Al 22 maanden geeft hij constant dezelfde risicozones aan, er zijn er nooit bijgekomen of verdwenen.

Zelfs goed gekende flitsplaatsen waar ze zeker een paar keer per maand staan, worden niet weergegeven als een gekende locatie.

Nochtans staat op hun website dat de risicozones constant geupdate worden als er flitsers gemeld werden op die locatie de voorbije 3 maanden.

Heeft daar nog iemand last van? Is dit normaal?

Een plek waar ze een paar keer per maand staan zou hij toch moeten aangeven als risicozone vind ik..

Nog iets: als ik inlog op de nederlandse website van coyote, en ik ga naar coyote settings, krijg ik deze altijd in het frans en het is onmogelijk om dat aan te passen!
            Last edited by ; 11/11/2010, 02:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
              Een vaste niet, een mobiele kan dat wel, als de agent het toestel omschakelt, als hij je ziet komen.

Als je dus net over de limiet rijdt, en in tegengestelde richting een flitser ziet, zal de agent jou niet echt opmerken. Kom je daar aan een asociale snelheid afgevlogen, zal hij het "knopke" wel eens omdraaien...
              in duitsland doen de vaste dit wel!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koekenpan Bekijk Berichten
                Ik heb nu 22 maanden de V1 maar zit toch nog met een vraagje.

De risicozones zijn bij mij eigenlijk nooit geupdate. Al 22 maanden geeft hij constant dezelfde risicozones aan, er zijn er nooit bijgekomen of verdwenen.

Zelfs goed gekende flitsplaatsen waar ze zeker een paar keer per maand staan, worden niet weergegeven als een gekende locatie.

Nochtans staat op hun website dat de risicozones constant geupdate worden als er flitsers gemeld werden op die locatie de voorbije 3 maanden.

Een plek waar ze een paar keer per maand staan zou hij toch moeten aangeven als risicozone vind ik..

Nog iets: als ik inlog op de nederlandse website van coyote, en ik ga naar coyote settings, krijg ik deze altijd in het frans en het is onmogelijk om dat aan te passen!
                Is uw abbonnement nog wel goed of hebt gij nog wel verbinding? Meldt hij mobiele fliters? Meldt hij soms 'x nieuwe radars' bij het opstarten? Kunt ge zien hoeveel coyotes er voor u rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                  Is uw abbonnement nog wel goed of hebt gij nog wel verbinding? Meldt hij mobiele fliters? Meldt hij soms 'x nieuwe radars' bij het opstarten? Kunt ge zien hoeveel coyotes er voor u rijden?

daar wil ik even op inspringen

Gisteren morgen kreeg ik bij het opstarten 5 nieuwe radars en gisteren avond 3 nieuwe radars.
                  Dat maakt 8 vaste op 1 dag. 8 !!! ??

Ik weet dat ze die dingen graag zien in Vlaanderen maar 8 op 1 dag extra kan ik moeilijk geloven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koekenpan Bekijk Berichten
                    Ik heb nu 22 maanden de V1 maar zit toch nog met een vraagje.

Als jij 'm al 22 maanden hebt, dus sinds Januari 2009, dan heb je een toestel in FR gekocht. In Belgie zijn ze pas sinds eind april/begin mei van 2009 beschikbaar.

Ik meen me een discussie te herinneren waarbij mensen die een franse V1 gekocht hadden, ook update-problemen hadden. Dit zou liggen aan de roaming van de franse SFR kaart.
                    Je zou dan eens tot in FR moeten rijden, zodat dan op het thuisnetwerk van de SFR kaart een hoop updates doorkomen, zoals firmware etc...
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
                      daar wil ik even op inspringen

Gisteren morgen kreeg ik bij het opstarten 5 nieuwe radars en gisteren avond 3 nieuwe radars.
                      Dat maakt 8 vaste op 1 dag. 8 !!! ??

Ik weet dat ze die dingen graag zien in Vlaanderen maar 8 op 1 dag extra kan ik moeilijk geloven
                      Dat kunnen waarschijnlijk flitscamera's + rood-licht camera's zijn. En misschien voor gans Europa.

Comment

• Sinds de risicozones in België beschikbaar zijn, heb ik ze nog niet zien veranderen hoor... Nieuwe locaties komen er alleszins niet automatisch bij, hoewel men meerdere keren per week er staat te flitsen.

Comment

• Er zijn dus flitsers die WEL langs 2 kanten kunnen flitsen

Hoe gaan ze dit bij Coyote oplossen ? Want zo missen we wel een reeks vaste camera's !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                            Jazeker, alles werkt prima. Hij downloadt regelmatig ook nieuwe vaste flitspalen.

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            Als jij 'm al 22 maanden hebt, dus sinds Januari 2009, dan heb je een toestel in FR gekocht. In Belgie zijn ze pas sinds eind april/begin mei van 2009 beschikbaar.

Ik meen me een discussie te herinneren waarbij mensen die een franse V1 gekocht hadden, ook update-problemen hadden. Dit zou liggen aan de roaming van de franse SFR kaart.
                            Je zou dan eens tot in FR moeten rijden, zodat dan op het thuisnetwerk van de SFR kaart een hoop updates doorkomen, zoals firmware etc...
                            Oeps, ik heb mij volledig vergist vannacht. (Het was dan ook al laat toen ik het bericht nog had getypt)

Ik heb mijn coyote gekocht in december 2009 bij Auto5. (11 maanden dus)

Dus blijkbaar is het niet normaal dat sinds al die tijd de risicozones altijd hetzelfde zijn gebleven?

Ik heb in mijn coyotesettings eens gewoon de instellingen van de melding van de risicozones veranderd naar een andere instelling, misschien als ik hem morgenvroeg opzet dat hij bij het downloaden van de nieuwe settings ook meteen de risicozones update.

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Sinds de risicozones in België beschikbaar zijn, heb ik ze nog niet zien veranderen hoor... Nieuwe locaties komen er alleszins niet automatisch bij, hoewel men meerdere keren per week er staat te flitsen.
                            Nog iemand dus. Heeft er eigenlijk al iemand een risicozone zien bijkomen?

Comment

• Coyote v2 aangeboden

In verband met de aankoop van een garmin nuvi 1695 met Coyote functie bied ik mijn coyote V2 aan.

Ben er erg tevreden over, alleen nu er een combinatie van navigatie en snelheidscontrole beschikbaar is ben ik gezwicht.

Systeem is nog als nieuw, slechts 3 maanden oud, geheel compleet en inclusief optionele raamhouder.

Info: johan.dejonge@planet.nl

Comment

• Ik heb hem nu al enkel dagen, maar verbinden met de gps is toch maar moeizaam. Ik rij met een Abarth 500 Esseesse en die kan daar totaal geen verbinding maken. Niet op het dashboard en niet in de zone boven de achterruitkijkspiegel.

Ligt dit nu aan de ruiten of iets anders aan het apparaat zelf? Mijn Garmin GPS heeft direct verbinding.

Comment

• Kak. Vanochtend geflitst aan 160-166 in Jabbeke, was nog niet vermeld op stubru >_<

Denk dat er toch eentje in huis zal komen
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• 166?
                                    Das de danger zone he

Comment

• Ik heb hem nu een weekje of 2 en 'ie is al min of meer terugverdiend

Het grote nadeel imo is toch een beetje het vals gevoel van "veiligheid" en ik ontbreek soms het karakter om mezelf onder controle te houden

Gisteren stonden ze te flitsen en het was nog niet gemeld, dus was toch weer ff schrikken...

Maar al bij al supercontent van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jojo007 Bekijk Berichten
                                        In verband met de aankoop van een garmin nuvi 1695 met Coyote functie bied ik mijn coyote V2 aan.
                                        tevreden over die garmin??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          Kak. Vanochtend geflitst aan 160-166 in Jabbeke, was nog niet vermeld op stubru >_<

Denk dat er toch eentje in huis zal komen
                                          richting BXL of richting Oostende? waar staan ze daar precies? al paar keer flitsen gezien toen ik van oostende naar BXL reed, maar dan aan de overkant.

thanks

Comment

Working...
                                          X