Als je zo'n Garmin koopt, moet je dan betalen voor die Coyote functie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAls je zo'n Garmin koopt, moet je dan betalen voor die Coyote functie?
natuurlijk, je moet hun service betalen
Anders doen ze zichzelf de das om, wie zou dan nog de Coyote zelf kopen ?
Comment
-
Blijkbaar kan je de coyote V2 instellen zodat vaste camera's langs beide kanten van de baan worden opgemerkt
KAN IEMAND MIJ ZEGGEN HOE ??
Waar ik het menu kan ik die instelling aanpassen ?
Ik weet dat er camera's zijn die zowel passerend als aankomend verkeer kunnen flitsen maar mijn Coyote V2 reageerd enkel als ik een camera passer, niet bij deze die aan de andere kant van de baan staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichtennatuurlijk, je moet hun service betalen
Anders doen ze zichzelf de das om, wie zou dan nog de Coyote zelf kopen ?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Kut-Coyote!
Geweldig systeem, dat wel. Vrolijk gisteren België doorkruist en net zoals bij de Zoo een mooie rondleiding gekregen waar de zwaantjes achter de bosjes zaten
Maar wééral bij het terugkomen geeft dat ding de geest. Ik kan er niet bij dat dat ding kapot gaat. Afijn, jawel, want het is niet gemaakt als een iPhone, maar toch...
Deze keer ga ik niet wachten tot ie het weer doet. Doosje in, en de post op richting Waver. Laat die garantie ook maar eens werken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenGeen paniek, was tussen 13u15 en 13u30...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAfgesproken met Marjan? Argh!
De mijne is vandaag de post op gegaan. Ben curieus .
Ze moest die dag in Antwerpen zijn, dus voor mij is dat niet ver
Toffe madam!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wodan Bekijk BerichtenHebben de eigenaars van een V2 hier ook last van de knopjes, die een beetje blijven hangen? Als ik die induw, komen die zelden gewoon terug, wat dikwijls voor dubbele meldingen etc zorgt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk rij nu bijna 4 maand met de Coyote (en toch wel heel wat km's) en hij heeft me gisteren voor het eerste ECHT gered...
Op de E403 aan het rijden richting Kortrijk en plots iets voor bij de parking in Oekene krijg ik een melding voor mobiel die al meer dan 20 keer bevestigd was...
En ja, onder de brug stond hij ver naar links geparkeerd met het statief tussen de pijlers van de brug.
Ik ging hem daar normaal niet gezien hebben zonder de Coyote... Anders al talloze keren een verwittiging gekregen, maar allemaal op gekende plaatsen waar ik ze zou gezien hebben zonder de melding ook.Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenGeen paniek, was tussen 13u15 en 13u30...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wodan Bekijk BerichtenHebben de eigenaars van een V2 hier ook last van de knopjes, die een beetje blijven hangen? Als ik die induw, komen die zelden gewoon terug, wat dikwijls voor dubbele meldingen etc zorgt...Oorspronkelijk geplaatst door pieterb Bekijk Berichtenyep, bij mij blijven ze soms ook hangenOorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk BerichtenYep, zelfde hier, kwaliteit toetsen V2 is niet echt schitterend.
Ook de aanduiding van werken is soms vervelend omdat er helemaal geen wegenwerken zijn,
Voor de rest, geen klagen, mobiele flitsers worden correct doorgeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtendaar krijg je ook een nieuw toestel voor
enkel deze morgen had ik geen dataverbinding, nog iemand last van ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtendaar krijg je ook een nieuw toestel voor
Mailen jullie gewoon naar die Marjan dan?
Comment
Comment