Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je zo'n Garmin koopt, moet je dan betalen voor die Coyote functie?

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Als je zo'n Garmin koopt, moet je dan betalen voor die Coyote functie?

natuurlijk, je moet hun service betalen
      Anders doen ze zichzelf de das om, wie zou dan nog de Coyote zelf kopen ?

Comment

• Blijkbaar kan je de coyote V2 instellen zodat vaste camera's langs beide kanten van de baan worden opgemerkt

KAN IEMAND MIJ ZEGGEN HOE ??
        Waar ik het menu kan ik die instelling aanpassen ?

Ik weet dat er camera's zijn die zowel passerend als aankomend verkeer kunnen flitsen maar mijn Coyote V2 reageerd enkel als ik een camera passer, niet bij deze die aan de andere kant van de baan staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
          natuurlijk, je moet hun service betalen
          Anders doen ze zichzelf de das om, wie zou dan nog de Coyote zelf kopen ?
          Ahzo. Geen Coyote voor mij dan.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Iemand ervaring met de gratis app Trapster?

Comment

• Kut-Coyote!

Geweldig systeem, dat wel. Vrolijk gisteren België doorkruist en net zoals bij de Zoo een mooie rondleiding gekregen waar de zwaantjes achter de bosjes zaten

Maar wééral bij het terugkomen geeft dat ding de geest. Ik kan er niet bij dat dat ding kapot gaat. Afijn, jawel, want het is niet gemaakt als een iPhone, maar toch...

Deze keer ga ik niet wachten tot ie het weer doet. Doosje in, en de post op richting Waver. Laat die garantie ook maar eens werken .

Comment

• Rond hoe laat was dat ongeveer? Ben daar gepasseerd rond 23u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  Geen paniek, was tussen 13u15 en 13u30...
                  Oef! Of 't was rijbewijs kwijt peins ik.

Comment

• Toch even vermelden dat ik een nieuwe Coyote V1 heb gekregen, nadat er wat pixels uit mijn scherm verdwenen waren van mijn oude.

Afgesproken met Marjan, oude aan haar meegegeven en een nieuwe gekregen.

Perfect naverkoop

Comment

• Afgesproken met Marjan? Argh!

De mijne is vandaag de post op gegaan. Ben curieus .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Afgesproken met Marjan? Argh!

De mijne is vandaag de post op gegaan. Ben curieus .

Ze moest die dag in Antwerpen zijn, dus voor mij is dat niet ver

Toffe madam!

Comment

• coyote deed al tijdje vies.
                          Terug naar auto5 gedaan. Na 5 minuten stond ik weer buiten met een splinternieuwe

Comment

• Hebben de eigenaars van een V2 hier ook last van de knopjes, die een beetje blijven hangen? Als ik die induw, komen die zelden gewoon terug, wat dikwijls voor dubbele meldingen etc zorgt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wodan Bekijk Berichten
                              Hebben de eigenaars van een V2 hier ook last van de knopjes, die een beetje blijven hangen? Als ik die induw, komen die zelden gewoon terug, wat dikwijls voor dubbele meldingen etc zorgt...
                              yep, bij mij blijven ze soms ook hangen

Comment

• Yep, zelfde hier, kwaliteit toetsen V2 is niet echt schitterend.

Ook de aanduiding van werken is soms vervelend omdat er helemaal geen wegenwerken zijn,

Voor de rest, geen klagen, mobiele flitsers worden correct doorgeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Ik rij nu bijna 4 maand met de Coyote (en toch wel heel wat km's) en hij heeft me gisteren voor het eerste ECHT gered...

Op de E403 aan het rijden richting Kortrijk en plots iets voor bij de parking in Oekene krijg ik een melding voor mobiel die al meer dan 20 keer bevestigd was...

En ja, onder de brug stond hij ver naar links geparkeerd met het statief tussen de pijlers van de brug.

Ik ging hem daar normaal niet gezien hebben zonder de Coyote... Anders al talloze keren een verwittiging gekregen, maar allemaal op gekende plaatsen waar ik ze zou gezien hebben zonder de melding ook.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Geen paniek, was tussen 13u15 en 13u30...
                                  Ik ben daar rond 14u30 ongeveer gepasseerd richting Brugge. Any chance dat hij ook gericht stond naar die richting?
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wodan Bekijk Berichten
                                    Hebben de eigenaars van een V2 hier ook last van de knopjes, die een beetje blijven hangen? Als ik die induw, komen die zelden gewoon terug, wat dikwijls voor dubbele meldingen etc zorgt...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door pieterb Bekijk Berichten
                                    yep, bij mij blijven ze soms ook hangen
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk Berichten
                                    Yep, zelfde hier, kwaliteit toetsen V2 is niet echt schitterend.

Ook de aanduiding van werken is soms vervelend omdat er helemaal geen wegenwerken zijn,

Voor de rest, geen klagen, mobiele flitsers worden correct doorgeven.
                                    daar krijg je ook een nieuw toestel voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                      ah maar zo hard stoort het mij niet en voor de rest doet ie perfect zijn werk.
                                      enkel deze morgen had ik geen dataverbinding, nog iemand last van ?

Comment

• Yep, zelfde probleem deze morgen, Geen dataverbinding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                          Dus voor toetsen die blijven hangen, krijg je een nieuw toestel? het is dus geen probleem van alle V2's?
                                          Mailen jullie gewoon naar die Marjan dan?

Comment

Working...
                                          X