Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opgelet een Garmin-toestel met Coyote-functie gebruikt NIET dezelfde databank als de Coyote V1 en V2 en zou blijkbaar minder betrouwbaar zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lievenvw Bekijk Berichten
      richting BXL of richting Oostende? waar staan ze daar precies? al paar keer flitsen gezien toen ik van oostende naar BXL reed, maar dan aan de overkant.

thanks
      Richting Oostende, nog voor het tankstation

Exacte locatie weet ik niet, zal ik kunnen zeggen als ik de pv krijg, maar de wagen stond rechts achter de brug, kon je onmogelijk zien staan als je kwam afgereden, 3pikkel heb ik zelfs niet zien staan.
      Wat verder stonden zwaantjes

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk Berichten
      Opgelet een Garmin-toestel met Coyote-functie gebruikt NIET dezelfde databank als de Coyote V1 en V2 en zou blijkbaar minder betrouwbaar zijn...
      Van waar die info?
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Ik rij nu bijna 4 maand met de Coyote (en toch wel heel wat km's) en hij heeft me gisteren voor het eerste ECHT gered...

Op de E403 aan het rijden richting Kortrijk en plots iets voor bij de parking in Oekene krijg ik een melding voor mobiel die al meer dan 20 keer bevestigd was...

En ja, onder de brug stond hij ver naar links geparkeerd met het statief tussen de pijlers van de brug.

Ik ging hem daar normaal niet gezien hebben zonder de Coyote... Anders al talloze keren een verwittiging gekregen, maar allemaal op gekende plaatsen waar ik ze zou gezien hebben zonder de melding ook.
        Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Geen paniek, was tussen 13u15 en 13u30...
        ... Dat was maandag?

Kutttttt, hopelijk was ie tegen 14u40 al weg
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
          Van waar die info?
          Hendrik van Coyote Belgium vertelde mij dit net toen ik informeerde voor die toestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk Berichten
            Yep, zelfde probleem deze morgen, Geen dataverbinding.
            Juist terug thuis. Hele dag gereden zonder data verbinding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sepp Bekijk Berichten
              Juist terug thuis. Hele dag gereden zonder data verbinding.
              Algeheel probleem denk ik, enkel de vaste db van het toestel werktte, maar geen enkele melding gekregen van mobiele flitsers noch route-herkenning. Gisteren 15 nieuwe vaste radars erbij, s'morgens om 04u00 7 stuks, en s'middags rond 16u nog eens 8.

Comment

• fakkkk

*zucht van verlichting*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  Nope zondag
                  Is dit (naish/ir-fuel) een typisch voorbeeld van een "split personality" ??? (Of een nieuwe zet van de moderators om dubbele accounts in hun hemd te zetten ???)

Naish
                  Senior Member

Leeftijd: 31

Comment

• Ik heb een nieuw Coyote V1 toestel (men vorig was de luidspreker defect), nu kreeg ik daarstrax maar geen verbinding met de GPS. Raar! zijn er nog mensen die problemen hebben (hadden). 1km voor ik thuis was had ik weer verbinding. (Na een rit van 40km zonder coyote )
                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                      Ik heb een nieuw Coyote V1 toestel (men vorig was de luidspreker defect), nu kreeg ik daarstrax maar geen verbinding met de GPS. Raar! zijn er nog mensen die problemen hebben (hadden). 1km voor ik thuis was had ik weer verbinding. (Na een rit van 40km zonder coyote )
                      Ja vandaag idem, geen verbinding. Niet smorgens en niet savonds. Alleen nadat ik hem 4x aan uit zet en kabel in uit dan opeens gaat die weer. Maar bij de terugrit dus terug hetzelfde probleem.

Ik moet zeggen je roept dan wel even rotding en abbonnement niet verlengen enz, maar dan ga je toch beseffen dat je eigenlijk niet meer zonder kan en je hoopt dat het snel opgelost raakt.

Comment

• ik heb onlangs ontdekt dat teletekst p 377 een soort overzicht geeft van mobiele flitsers; lijkt mij wel zeer basic: enkel autostrade's

teletekst heeft wel het gemak dat het eens snel gecheckt is op je telefoon voor je in je bolide stapt

vandaar mijn vraag: iemand die kan bevestigen of de teletekst info betrouwbaar is: d.i. up to date is (naarmate de dag vordert) + exhaustief is (d.i. niet een mobiele flitser op een autostrade vergeet te melden) ?

mijn portefeuille dankt u
                        bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                          Ja vandaag idem, geen verbinding.
                          Vandaag ook wat last mee gehad..Weersomstandigheden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                            ik heb onlangs ontdekt dat teletekst p 377 een soort overzicht geeft van mobiele flitsers; lijkt mij wel zeer basic: enkel autostrade's

teletekst heeft wel het gemak dat het eens snel gecheckt is op je telefoon voor je in je bolide stapt

vandaar mijn vraag: iemand die kan bevestigen of de teletekst info betrouwbaar is: d.i. up to date is (naarmate de dag vordert) + exhaustief is (d.i. niet een mobiele flitser op een autostrade vergeet te melden) ?

teletekst geen idee, maar op stubru staat de flitser er soms al een uur voor ie gemeld wordt.

Comment

• edit:

het stubru kaartje is exact datgene van touring mobilis

wel vervelend dat touring mobilis geen software levert voor blackberry. dus useless for me...
                              Last edited by koenvj; 25/11/2010, 00:30.
                              bmw 116d sportshatch

Comment

• Heb terug dataverbinding

Comment

• Hier ook zonder data gisteren, vandaag nog niet getest.

Iets met de SFR simkaarten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                                    ik heb onlangs ontdekt dat teletekst p 377 een soort overzicht geeft van mobiele flitsers; lijkt mij wel zeer basic: enkel autostrade's

De flitsmeldingen op TT zijn net zo betrouwbaar als een hoer in de Schippersstraat.
                                    Het zijn de meldingen afkomstig van www.fedpol.be , aangekondigde controle's, en het zijn die controle's die ze bij MNM ook ne hele dag omroepen. Weken op voorhand is die lijst al beschikbaar, en mijn ervaring is dat ze na controle ter plaatse nog niet voor de helft klopt. Om nog maar te zwijgen over de "details" ... t'is zoals het weerbericht " t'kan hier en daar af en toe wat gaan regenen" = "snelheidscontrole in de voormiddag op de E313 tussen Antwerpen en Lummen".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                      De flitsmeldingen op TT zijn net zo betrouwbaar als een hoer in de Schippersstraat.
                                      Het zijn de meldingen afkomstig van www.fedpol.be , aangekondigde controle's, en het zijn die controle's die ze bij MNM ook ne hele dag omroepen. Weken op voorhand is die lijst al beschikbaar, en mijn ervaring is dat ze na controle ter plaatse nog niet voor de helft klopt. Om nog maar te zwijgen over de "details" ... t'is zoals het weerbericht " t'kan hier en daar af en toe wat gaan regenen" = "snelheidscontrole in de voormiddag op de E313 tussen Antwerpen en Lummen".

ik had zoiets al gevreesd

MNM geeft niet meer aan dan de aangekondigde controles ofwa?
                                      bmw 116d sportshatch

Comment

• MNM geeft die aangekondigde controle's, aangevuld met actuele controle's die luisteraars sms'sen. Dan krijg je zoiets als "er wordt deze voormiddag geflitst op de E34 tussen Melsele en Zelzate, ook nog wordt er geflitst op de E34 in Moerbeke". Da's dus al een hele goeie reden om bv. een Coyote aan te schaffen. Nu nog overstappen naar meldingen in beide richtingen, en het rijdt al heel wat geruster.

Comment

• Ik ben niet zo voor meldingen in beide richtingen, want dan is je verkennersaantal ook in beide richtingen geteld. Die 10 verkenners kunnen dus even goed 8 uit de richting komen waar jij naar toe wilt, die de flitsers in jouw rechterberm niet gezien hebben.

Comment

Working...
                                          X