Oorspronkelijk geplaatst door funpilot
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenBedankt voor de info! ik zit trouwens in dezelfde branche gelijk u ik ben technieker bij het merk met de rode vogel :p
Heb jij al een rode vogel? Van de kou?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenVandaag softwareupdate doorgestuurd gekregen, staat nu op 15. Iemand een idee wat de aanpassingen zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door capsicum annuum Bekijk BerichtenVrijdag 19 november geflits (157 km/u) op de A10 Oostkamp richting Oostende thv kilometesrpaal 82,4. 135 euros.
Ik had nieks gezien. De verkenners precies ook niet!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jojo007 Bekijk BerichtenDirk,
bedankt voor jouw toelichting.
Inmiddels gevonden. Zowel aantal medeweggebruikers als afstand wordt weergegeven.
Ben jij wellicht ook tegengekomen hoe je een mobiele flitser aan de andere zijde van de weg kan melden?
Vanmorgen op de E19 tussen Brussel en Antwerpen, melding op de commerciële radio's dat men in Zemst op de brug stond te flitsen, ri. Antwerpen. Vreemd, want ri. Antwerpen OP de brug heb ik ze nog nooit geweten, meestal staan ze in het weekend onder de brug ri. Brussel met statief of vuilbak, de onderschepping met enkele motorrijders, en de mobiele kassa op de parking van Peutie. Een valse melding, die enkel op de Coyote vermeld werd, maar ook maar halfsegat ttz enkele biepkes 'mobiele melding', dan 1 u geleden 0 x bevestigd, en daarna niets meer, geen countdown, geen 'aanwezigheid radar?'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichtenietsje trager rijden dan had je ze misschien wel zien staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenmag ik het mail adres van Marjan even aub?
Heb bij het registreren emailadres.be gepakt inplaats van het echte emailadres.nl
Dus nu log ik in met een email adres dat niet bestaat
m.decoster@coyotesystems.be
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door capsicum annuum Bekijk BerichtenVrijdag 19 november geflits (157 km/u) op de A10 Oostkamp richting Oostende thv kilometesrpaal 82,4. 135 euros.
Ik had nieks gezien. De verkenners precies ook niet!!!Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichtenietsje trager rijden dan had je ze misschien wel zien staan...Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenZeg dat ook tegen die 10 of meer verkenners die voor je reden ....Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
28 verkenners op de A12 voor mij, en werkelijk niemand heeft de blauwe Passat op de pechstrook zien staan, net voor de Bevrijdingstunnel. Ik heb hem al eerste gemeld, ben hem dan gaan fotograferen vanop de brug aan de Populierenlaan, daarna via de Singel terug naar Borgerhout gereden en nog eens gepasseerd. Ondertussen waren er ruim 21 minuten voorbij, en kwam de melding 21 minuten geleden gemeld, 0 bevestigingen op de Coyote, alsook een apart icoontje op de Garmin. (mobiele flitsers hebben ander icoontje). Nog een voorbeeld van dik 25 verkenners die stekeblind zijn, of niet bestaan, of geen goesting hebben om op't knoppeke te drukken.
Op de Nüvi, een ander icoontje voor mobiele flitsers, het daaropvolgende icoontje is voor de vaste paal.
Comment
-
@Dirk, exactly my point..
Wat doen die verkenners dan..Gewoon rondtoeren en veronderstellen dat iemand anders wel op het knoppeke zal duwen ?
Heb er zo ook al enkele gemeld, met een hoop verkenners voor me, die blijkbaar een overduidelijke mobiele flitser niet zien of willen melden..
Wat is dan nog de waarde, op het automatisch updaten van de vaste palen na..
Comment
-
Ik denk van niet, onder voorbehoud. Als er geen GPRS-verbinding is, maakt het toestel enkel gebruik van z'n eigen database. Zoals eerder al gesteld, ik denk dat het met de "telling" van de verkenners wel eens foutloopt, ttz ik geloof dat er imaginaire verkenners bij tussenzitten, of mensen die 3 uur geleden daar gepasseerd zijn, of zich in Knokke bevinden, terwijl ik net de E34 in Antwerpen opdraai, ik zeg maar iets. Ik heb daaromtrent reeds uitleg gevraagd aan Coyote zelf, maar buiten een beleefd "mail goed ontvangen" heb ik nog geen antwoord op mijn concrete vragen. Blijft een goed toestel, systeem , daar niet van .... vooral de V1 die minder 'probs' heeft dan z'n opvolger. Maar da's een stukje persoonlijke voorkeur natuurlijk, ik heb liever een correcte simpele melding, one ping only, dan de informatie die de V2 mij wil laten zien. Een V2 is om mee uit te pakken tov vrienden, maar als je dan de misérie leest, en vooral de beperkte batterij-duur, is mijn keuze snel gemaakt. Ik heb m'n V2 zelfs niet meer verlengd, k'geef die aan mijn vrouw. (lees = kinderhand, blond, snel gevuld).
Verder met Garmin vs. Coyote, een mobiele flitser gemeld via Garmin, komt ook op Coyote toe. Vannacht ben ik gaan testen, maar ik heb nog geen uitsluitsel over bepalen van de rijrichting.
Comment
-
Mensen,
ik denk dat je je niet echt mag fixeren om die verkenners….
mijn schoonvader (70jaar) heeft nl ook zo'n toestel en het is een goeie mens hoor maar ik ben er 1000% zeker van dat hij niet eens weet HOE hij op de knop moet drukken (het zal hem wel te ingewikkeld zijn….lol)
Er zijn volgens mij inderdaad veel mensen die blindelings vertrouwen hebben op het systeem en met de gedachte , er zal iemand 'voor' mij wel op da knoppeke duwen……
blijft altijd opletten natuurlijk, maar met hoe meer we zijn….hoe beter
Comment
Comment