Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zou ik da wel kunnen……
    Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
    Touchscreen, gewoon op het icoontje drukken.

Comment

• en de coyote is al terug binnen bij de verkoper, den backlight van den helft van het scherm marcheert al niemeer :') prachtige kwaliteit blijkbaar, die v2!

Comment

• leve de garmin 1695 .....

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        en de coyote is al terug binnen bij de verkoper, den backlight van den helft van het scherm marcheert al niemeer :') prachtige kwaliteit blijkbaar, die v2!

Comment

• Gisterenmiddag op de N16 (Bornem) had ik 237 verkenners, toen ik s'nachts nog eens die rit deed, waren het er 229.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten

Gisterenmiddag op de N16 (Bornem) had ik 237 verkenners, toen ik s'nachts nog eens die rit deed, waren het er 229.
            Er was misschien een jamboree aan de gang ???

(Verkenners, scouts, .......)

Comment

• Kan je eigenlijk melding uit die Coyote halen? Mijn V2 (die ik nog maar enkele dagen heb) geeft aan dat er werken zijn op de A12 richting A'pen ergens net voorbij afrit Meise maar daar zijn IMHO de laatste weken geen werken geweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                er was misschien een jamboree aan de gang ???

(verkenners, scouts, .......)

schitterend !!

Comment

• Waar koop je tegenwoordig het goedkoopst een V2?

Kwestie dat ik weet wat vragen voor mn nieuwjaar...

Comment

• Gisteren bij het wegrijden start de coyote op ... 23 (!!!) nieuwe vaste flitsers op 24 uur ! Het gaat hier echt de verkeerde kant op
                    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• da's niet alleen belgie é
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                        Gisteren bij het wegrijden start de coyote op ... 23 (!!!) nieuwe vaste flitsers op 24 uur ! Het gaat hier echt de verkeerde kant op
                        Ik dacht ook al zoiets, damn, dat zijn er veel.
                        Maar zal idd wel de volledige 'dekkingszone' zijn..Hoe dan ook, veel te veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          da's niet alleen belgie é
                          ik dacht van wel?
                          want van zodra ik NL of een ander land binnenrij update hij daar de flitspalen pas van dat land

Comment

• weer 3 nieuwe deze morgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                              eventjes een vraag aan de coyote gebruikers uit west-vlaanderen. na weeral eens op een domme plek geflitst te zijn geweest, begin ik toch serieus te twijfelen om een coyote aan te schaffen. nu is mijn vraag, zijn er veel verkenners overdag, op de gewone gewestwegen? aangezien ik servicetechnieker ben en gans de dag volledig west-vlaanderen rondrijd, heb ik schrik dat er gewoon bijna geen verkenners gaan zijn, en ik teveel toch ga geflitst worden omdat een flitser gewoon nog niet gemeld is... iemand die mij dit kan vertellen?
                              Ik vind eerlijk gezegd de waarde van een Coyote op gewestwegen en lokale wegen heel beperkt. Ervaring gebaseerd op eigen situatie, weliswaar niet in W-Vl. maar in O-Vl. dat qua verkeer op gewestwegen ongeveer gelijkaardig zal zijn.

Vaste camera's weet ik intussen al hangen. Controles van de lokale politie worden bijna nooit gemeld. Je moet ook al zelf geflitst zijn om ze te zien en na een uur staan ze alweer op een andere plaats. Aantal "verkenners" dat aangegeven wordt is een lachertje.

Dan zijn er nog de technische problemen met dit apparaat. Ik blijf me verbazen over het geduld dat men hier heeft met de vele problemen ivm ontvangst, updates, algemene werking etc. Moest het gelijk wat anders zijn dan had de helft van de gebruikers al naar Test Aankoop gestapt. Je betaalt verdorie bijna 200 euro en dan nog eens 144 euro per jaar abo. Voor dat geld mag zoiets toch perfect werken.
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten

Dan zijn er nog de technische problemen met dit apparaat. Ik blijf me verbazen over het geduld dat men hier heeft met de vele problemen ivm ontvangst, updates, algemene werking etc. Moest het gelijk wat anders zijn dan had de helft van de gebruikers al naar Test Aankoop gestapt. Je betaalt verdorie bijna 200 euro en dan nog eens 144 euro per jaar abo. Voor dat geld mag zoiets toch perfect werken.
                                Gij zijt duidelijk nog niet in het Insignia topic gaan kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Het hoeveelste?
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Wat is die telefoonnummer van Marjan? Ik heb weeeeken geleden mijn defecte Coyote opgestuurd en mijn drie mails blijven onbeantwoord...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Wat is die telefoonnummer van Marjan? Ik heb weeeeken geleden mijn defecte Coyote opgestuurd en mijn drie mails blijven onbeantwoord...
                                      Dat bedoel ik dus.
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Comment

• Even gebeld... Ze ziten blijkbaar met een ziektegeval van iemand die de dienst naverkoop deed, en ook zonder voorraad voor de Mini Coyote 1. Ik mag deze eerstdaags verwachten.

Comment

Working...
                                          X