Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik krijg de laatste weken veel mobiele meldingen, op de plaats waar een vaste paal staat. Iemand van't zelfde ? Ik denk dat het probleem afkomstig is van de NuviLink gebruikers, die hebben een knop die "flitspaal melden" noemt, en men onterecht er vanuit gaat dat elke paal gemeld moet worden.

Comment

• Ja, ik ken toch een plek op de E314 waar ze 200 meter voor de flitspaal (die nu afgezaagd is) soms hunne auto durven verstoppen hoor .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Ja, ik ken toch een plek op de E314 waar ze 200 meter voor de flitspaal (die nu afgezaagd is) soms hunne auto durven verstoppen hoor .
        Bedoel je die paal ter hoogte van Holsbeek ongeveer, richting Leuven? Enig idee waarom deze weg is?
        2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
          Zoals eerder al gesteld, ik denk dat het met de "telling" van de verkenners wel eens foutloopt, ttz ik geloof dat er imaginaire verkenners bij tussenzitten, of mensen die 3 uur geleden daar gepasseerd zijn, of zich in Knokke bevinden, terwijl ik net de E34 in Antwerpen opdraai, ik zeg maar iets.
          Zijt maar zeker.

Onlangs, op een regionale weg ergens in Vlaanderen:

210? Mooi niet.

Ik stel me de laatste tijd ook vragen over de betrouwbaarheid ervan. En over hoe Coyote "verkeerde meldingen" filtert.

Ik kwam b.v. toegereden op een flitser (meer dan 60 keer bevestigd) aan een brug in De Pinte, verleden zaterdag. De melding met al die bevestigingen localiseert "het gevaar" echter zo'n 250 à 500 meter VOOR de eigenlijke plaats waar de flitser staat. Dus net op het moment dat ik op "ontkennen" wil drukken (want ik zag niks), passeer ik 'm. Dus ik ontken, en druk meteen opnieuw om de correcte locatie te melden.

Wedden dat ik "de pineut" ben, omdat ik heb ontkend terwijl al de rest wél bevestigt, vermoedelijk ook na mij? En dat er velen zullen zijn die mijn melding niet zullen bevestigen?

Trouwens, wanneer gaan ze nou éindelijk 'es iets doen aan dat gedoe met ontkennen/bevestigen net voor een vaste flitspaal, waar de waarschuwing voor de vaste dus primeert en je dus niet meer kan bevestigen of ontkennen, maar na zoveel tijd na die vaste paal wél het "teut"-toontje krijgt met de meldeing dat de tijd om te bevestigen is verstreken?

En 't aantal valse meldingen, dat neemt toch gestaag weer toe, of vergis ik me?

Dat gedoe met die sterren heeft gewoon de zak uitgehaald, zo blijkt. M'n pa heeft een Wikango gehaald met levenslang abonnement. 't Ding werkt perfect, ziet er véél mooier uit, zit voelbaar degelijker ineen dan de Coyote, en er zijn al voldoende verkenners met Wikango's ook zo blijkt. Mijn toestel is zo gammel (zie foto, ik moet 't ding bijeen houden met ducktape verdorie anders trilt het uiteen) dat 't binnenkort aan vervanging toe is. Op het schermpje is ook al een rij pixels naar de vaantjes (net te zien op de foto, onderaan), en omdat het ding op z'n magneet veel te weinig sterk vaststaat dondert het bij elke "sportieve" bocht de grond in, en daardoor zijn 2 van de 3 (of 4?) steuntjes waarop de printplaat is gemonteerd, al afgebroken, waardoor het binnenwerk eigenlijk los in de behuizing zit. En scheef ook, wat zichtbaar is als je op 't schermpje kijkt.

Ik wacht nog op een tomtom product met Coyote ingebouwd, maar ik hoor daar maar niks van (wel een ander navigatiesystemen-merk, maar ik vind de interface en manier van bedienen crap, als ge tomtom gewoon zijt) ... dus als 't niet snel komt wordt het vermoedelijk een nieuwe tomtom 1005 en een Wikango.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• volgens mij zijn er gewoon teveel retards met zo'n ding :s
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Morgen dan eens die Wikango op Iphone nog eens proberen. Mijn abonnement loopt nog een half jaar ofzo.

Overigens beloofde men mij over de telefoon dat mijn abonnement tijdens het wachten op een nieuwe Coyote 'on hold' werd gezet.

Comment

• Regio Hasselt staan er nu al 2 maanden 5 nieuwe flitspalen. Jammer genoeg staan ze nog altijd niet in de Coyote database. Wie wil er zich daar eens mee bezighouden?

Handig overzicht:
                De jacht op de hardrijders wordt opgedreven. Op 70.000km wegen telt Vlaanderen nu 1.322 flitspalen. En Vlaams minister voor Mobiliteit Hilde Crevits (CD&V) doet er daar nu 73 bij. 'Het zijn de laatste. Voorlopig toch.'

Die waar ik het over heb:
                66. Hasselt, R71, G. Verwilgensingel thv Sasstraat
                67. Hasselt, N20, Luikerstw richting Tongeren, thv kmpaal 5,4
                68. Hasselt, N20, Luikerstw richting Hassselt, thv kmpaal 5,5
                69. Hasselt, N20, Luikerstw richting Tongeren, thv kmpaal 2,7
                70. Hasselt, N20, Luikerstw richting Hasselt thv kmpaal 2,9

Of zal ik ze eens een dag allemaal doorgeven?

Het zijn van die kleine modellen waar ik telkens naast kijk. En zeker als je die weg jaren gewend bent zonder flitspalen is het telkens opletten geblazen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koekenpan Bekijk Berichten
                  Regio Hasselt staan er nu al 2 maanden 5 nieuwe flitspalen. Jammer genoeg staan ze nog altijd niet in de Coyote database. Wie wil er zich daar eens mee bezighouden?

Handig overzicht:
                  De jacht op de hardrijders wordt opgedreven. Op 70.000km wegen telt Vlaanderen nu 1.322 flitspalen. En Vlaams minister voor Mobiliteit Hilde Crevits (CD&V) doet er daar nu 73 bij. 'Het zijn de laatste. Voorlopig toch.'

Het zijn van die kleine modellen waar ik telkens naast kijk. En zeker als je die weg jaren gewend bent zonder flitspalen is het telkens opletten geblazen.
                  Stuur het eens door naar Marjan ?
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                    Bedoel je die paal ter hoogte van Holsbeek ongeveer, richting Leuven? Enig idee waarom deze weg is?
                    Iemand die eerder daar geflitst werd is die doodleuk gaan inkorten

Comment

• Dat gedoe met die sterren is idd bizar. Heb al op 3 sterren gestaan, en sta nu terug op 1. Zonder dat ik veel moest melden of bevestigen...Ik rij toch zo'n 60.000Km per jaar, en gebruik de coyote echt wel om te melden/bevestigen, maar toch...vreemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish
                        Elke avond als ik van de B401 kom richting E40 en daar in file sta aan de wisselaar heb ik tussen de 200 en 400 verkenners. Dat is ook logisch want in een straal van 5km ligt een groot stuk van de E40, de E17 en de R4... Als je dan even nadenkt hoeveel coyote's er daar gepasseerd zijn in het laatste half uur lijkt me dat niet onlogisch.

Als jij nu echter zegt dat je ergens in pervijze bij Diksmuide zat dan is het erover. Maar bijvoorbeeld regio Gent is dat perfect mogelijk.
                        Hmm, ik ben zelf geen coyote bezitter, maar ik ging er steeds van uit dat die verkenners wel degelijk gepasseerd waren op de plek waar jij rijdt. Maar zoals ik het lees kan het in het slechtste geval zijn, dat je 210 verkenners hebt, maar dat niemand gepasseerd is waar jij rijdt, maar wel op de autostrade in de buurt. Wat heb je dan aan dat ding? Zelfs met 210 verkenners heb je geen zekerheid dat iemand voor je op de N-weg rijdt die de flitsers opspoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                          Hmm, ik ben zelf geen coyote bezitter, maar ik ging er steeds van uit dat die verkenners wel degelijk gepasseerd waren op de plek waar jij rijdt. Maar zoals ik het lees kan het in het slechtste geval zijn, dat je 210 verkenners hebt, maar dat niemand gepasseerd is waar jij rijdt, maar wel op de autostrade in de buurt. Wat heb je dan aan dat ding? Zelfs met 210 verkenners heb je geen zekerheid dat iemand voor je op de N-weg rijdt die de flitsers opspoort.
                          Op N-wegen en autostrades zie je wel het aantal verkenners die voor jou zijn doorgekomen

op andere wegen zie je het aantal verkenners die in een straal rondom jou rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koekenpan Bekijk Berichten
                            Regio Hasselt staan er nu al 2 maanden 5 nieuwe flitspalen. Jammer genoeg staan ze nog altijd niet in de Coyote database. Wie wil er zich daar eens mee bezighouden?

Handig overzicht:

Merci om die te melden wij rijden daar dus vaak voorbij, maar ook nog nooit een melding gehad.
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Weet iemand hoe je kan zien of de gprs verbinding werkt?

Comment

• in het menu onder één of ander ding zit zo een status venster. En daar is de signaalsterkte hexadecimaal afgebeeld.

Als ge een F ziet, dan is ze goed
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• het zou ook handig zijn moest je een melding krijgen wanneer de GPRS verbinding wegvalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                    Iemand die eerder daar geflitst werd is die doodleuk gaan inkorten

Hehe weet jij soms meer ...

Comment

• Vreemd dat dat niet in de media is geraakt...

Meestal wordt sabotage van een flitspaal gevolgd door mediaberichten die spreken over terrorisme, en hoe er vervolgens elke dag 20 peuters op die plek doodgereden worden.

Comment

• Vanmorgen 40 nieuwe flitspalen ontvangen op de coyote, da kan nu toch ni meer...
                                        2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Ze zullen in reclame staan zeker ?

Comment

Working...
                                          X