Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
    Vanmorgen 40 nieuwe flitspalen ontvangen op de coyote, da kan nu toch ni meer...
    dat zijn niet noodzakelijk nieuwe palen.

Je moet het zo bekijken:
    - Dat is niet alleen voor belgie, maar voor iedereen die zo'n ding heeft (heel de EU dacht ik?). Die nieuwe paal kan dus evengoed in turkmenistan staan.

- Naar mate het systeem zich verspreid worden oude palen ook toegevoegd door gebruikers. (stel, ik rij naar Iran en meld daar een paal, dan is die nieuw voor de coyote, terwijl ze er al 3 jaar staat maar gewoon nog nooit gemeld is geweest omdat men met paard en kar daar geen coyote nodig heeft).
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• volgens mij krijg je enkel een update van flitspalen in het land waar je rijdt, want telkens als ik hier Nederland inrijd dan krijg ik na X aantal minuten een signaal bv. 60flitspalen toegevoegd (kom maar een paar keer per maand in Nederland en daarmee dat het ineens zoveel zijn)
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Misschien handig voor de smartphone bezitters?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
          volgens mij krijg je enkel een update van flitspalen in het land waar je rijdt, want telkens als ik hier Nederland inrijd dan krijg ik na X aantal minuten een signaal bv. 60flitspalen toegevoegd (kom maar een paar keer per maand in Nederland en daarmee dat het ineens zoveel zijn)
          Klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
            dat zijn niet noodzakelijk nieuwe palen.

Je moet het zo bekijken:
            - Dat is niet alleen voor belgie, maar voor iedereen die zo'n ding heeft (heel de EU dacht ik?). Die nieuwe paal kan dus evengoed in turkmenistan staan.

- Naar mate het systeem zich verspreid worden oude palen ook toegevoegd door gebruikers. (stel, ik rij naar Iran en meld daar een paal, dan is die nieuw voor de coyote, terwijl ze er al 3 jaar staat maar gewoon nog nooit gemeld is geweest omdat men met paard en kar daar geen coyote nodig heeft).

Comment

• dan hebben ze mij iets wijsgemaakt :o
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                http://www.alertegps.nl/flitsmelder-...S-Wikango.html

Misschien handig voor de smartphone bezitters?
                Interessant om op te volgen, want m'n Coyote gebruik ik niet meer sinds het aflopen van het gratis abo...

Eigenlijk ben ik op zoek naar gratis alternatieven à la Waze of Trapster, maar die komen niet zo snel van de grond in BE heb ik de indruk.

Comment

Voor iPhone bezitters is het zelf gratis!
                  Ik heb het deze week geïnstalleerd, werkt redelijk. Er zijn wel duidelijk minder gebruikers dan bij Coyote.
                  Enigste grote nadeel wat ik tot nu toe heb opgemerkt is dat je natuurlijk cte 3G data verbinding gebruikt. Geen probleem in België maar ik kom regelmatig in Nederland en heb mijn dataroaming af staan zodat ik het daar dus niet kan gebruiken.

Comment

• Zo een smartphone app van coyote bestaat al in frankrijk, voorlopig nog niet in belgie

Comment

• Voor diegenen die graag Avertinoo gratis willen bemachtigen (legaal radar-waarschuwingsprogramma, perfect te vergelijken met Mini Coyote):

Avertinoo geeft enkele gratis licenties weg via de NL facebookpagina: http://www.facebook.com/pages/Averti...08026349269516

Wie zo’n gratis licentie wil bemachtigen, maak je snel lid van de facebookpagina (vind ik leuk-knop) en reageer met een berichtje! Op 1 januari kiezen ze een aantal winnaars uit die Avertinoo gratis kunnen downloaden en installeren via iTunes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterb Bekijk Berichten
                        Zo een smartphone app van coyote bestaat al in frankrijk, voorlopig nog niet in belgie
                        Zou wel machtig zijn moest het ook in België naar de iPhone komen.
                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
                          Voor iPhone bezitters is het zelf gratis!
                          Ik heb het deze week geïnstalleerd, werkt redelijk. Er zijn wel duidelijk minder gebruikers dan bij Coyote.
                          Enigste grote nadeel wat ik tot nu toe heb opgemerkt is dat je natuurlijk cte 3G data verbinding gebruikt. Geen probleem in België maar ik kom regelmatig in Nederland en heb mijn dataroaming af staan zodat ik het daar dus niet kan gebruiken.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                          Zou wel machtig zijn moest het ook in België naar de iPhone komen.
                          euhm, zoals ik dus al schreef: het is er dus al...

Comment

• Hij bedoelt de coyote-app, niet Wikango.

Comment

• Met een Franse iTunes account zul je het wel krijgen ook. Maar of het dan veel effect gaat hebben hier in België?

Of gebruiken ze de echte Coyote database daar voor? Dat zou wel interessant zijn....

*edit: de app is gratis, maar je kan wel je Coyote abbo ingeven.

Interesting.
                              Last edited by ; 26/12/2010, 16:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                Hij bedoelt de coyote-app, niet Wikango.
                                oeps. Ik was iets te snel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Met een Franse iTunes account zul je het wel krijgen ook. Maar of het dan veel effect gaat hebben hier in België?

Of gebruiken ze de echte Coyote database daar voor? Dat zou wel interessant zijn....

*edit: de app is gratis, maar je kan wel je Coyote abbo ingeven.

Interesting.
                                  Zalig, maand gratis abbo!

En meteen 12 verkenners hier in de buurt, met Wikangoo had ik er pas 12 in de buurt van Antwerpen/Brussel

Comment

Compatibiliteitslijst:
                                    HTTP/1.1 500 Server Error

Dat belooft!
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik kreeg er geen van mijn papa voor kerstmis.

Comment

• ik zag deze vandaag op site van hln

op smartphones, 10 euro per maand

iemand ervaring mee ?
                                        Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                                        Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Dat abbonnement van die Coyote is eigenlijk erg duur. Heb hem nu 7 maanden (gratis, nu ten einde) en hierop ongeveer 30.000 km gedaan waarvan 70% autostrade, ik geloof dat ik 2x een geverifieerde mobiele melding gehad heb maar ook 2x liet het verkeer me ook niet toe harder dan 120 te rijden. Ofwel heb ik enorm pech gehad er 'maar' 2 tegen te komen.

Voor de vaste flitscameras daarentegen werkt hij ideaal, heeft me zeker boetes bespaard, maar daar hoef ik geen abbonnement voor te nemen. Het enige jammere is dat gevoel van 'zeker zijn', met die Coyote ben je echt 95% zeker dat er geen flitsers staan en dat geeft zo'm gevoel van rust op de baan, dat ik het waarschijnlijk toch niet ga kunnen laten te verlengen.

Comment

Working...
                                          X