Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Coyote doet lastig laatste tijd, geen GPS-fix, als ik er één heb toont ie mijn snelheid niet meer of springt 't van 110 naar 130 naar 150 naar 110...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
      Dat abbonnement van die Coyote is eigenlijk erg duur. Heb hem nu 7 maanden (gratis, nu ten einde) en hierop ongeveer 30.000 km gedaan waarvan 70% autostrade, ik geloof dat ik 2x een geverifieerde mobiele melding gehad heb maar ook 2x liet het verkeer me ook niet toe harder dan 120 te rijden. Ofwel heb ik enorm pech gehad er 'maar' 2 tegen te komen.

Voor de vaste flitscameras daarentegen werkt hij ideaal, heeft me zeker boetes bespaard, maar daar hoef ik geen abbonnement voor te nemen. Het enige jammere is dat gevoel van 'zeker zijn', met die Coyote ben je echt 95% zeker dat er geen flitsers staan en dat geeft zo'm gevoel van rust op de baan, dat ik het waarschijnlijk toch niet ga kunnen laten te verlengen.
      awel zo denk ik er dus ook over. Chance datmijn gratis 8maand nog bezig zijn.Maar ik denk dat ik in maart ook wel zal verlengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        awel zo denk ik er dus ook over. Chance datmijn gratis 8maand nog bezig zijn.Maar ik denk dat ik in maart ook wel zal verlengen.
        hoe kom je aan 8 maanden gratis?
        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
          hoe kom je aan 8 maanden gratis?
          blijkbaar houden ze daar geen rekening mee als je coyote inwisselt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
            Coyote doet lastig laatste tijd, geen GPS-fix, als ik er één heb toont ie mijn snelheid niet meer of springt 't van 110 naar 130 naar 150 naar 110...
            Installeren op je iPhone en abbo daar ingeven

Werkt denk ik sneller en beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

En werkt de Coyote app op IPhone ook in background verder
              als je het scherm uit zet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Huh, hoe vind je de app (sorry ir_fuel)? Vind niks in de store

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
                  En werkt de Coyote app op IPhone ook in background verder
                  als je het scherm uit zet?
                  Yup, geloof het wel. Nog niet getest, maar als ik terug naar mijn homescreen ga blijft het pijltje van de gps wel staan, dus ik vermoed van wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                  Huh, hoe vind je de app (sorry ir_fuel)? Vind niks in de store
                  Franse iTunes store!

Comment

• Goeiedag,

Ik heb mijn promo-code voor nog een maand extra vergeten in te geven bij de registratie van de Coyote.
                    Daar ik vermoedde deze code om het even wanneer te kunnen gebruiken.
                    Nu is mijn abbonnement bijna afgelopen en ik zou graag deze maand gratis nog activeren alvorens een nieuw abbonnement aan te schaffen.
                    Kan dit?

Mvg,
                    Reactie

Beste,

Initial Subscription
                    6 months (183 days)
                    19/07/2010
                    18/01/2011

Promo code / Free month
                    1 month (29 days)
                    29/12/2010
                    16/02/2011
                    Ze hebben dus gewoon mijn abbonnement nog verlengd met de promo-code, zonder dat ik die promo code moest geven.
                    Top service en weer een reden temeer om mischien toch maar te verlengen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Zij kunnen dat zien dat jij die code niet gebruikt hebt he
                      Ja uiteindelijk is het allemaal commerce, ze kunnen net zogoed 4 maanden geven in plaats van 3 + 1. Ik vermoed niet dat ik die promo-code kan verkopen.

Comment

• wordt de lijst nog bijgehouden? zoja zet mij er maar bij op

Comment

• Is de Mini Coyote v2 zijn meerprijs van € 50 euro waard tov de v1 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                            Is de Mini Coyote v2 zijn meerprijs van € 50 euro waard tov de v1 ?
                            ik vind in elk geval van wel... vooral het feit dat een mobiele flitser een gesproken melding geeft, is voor mij een grote plus. Na verloop van tijd hoor je dat gebiep immers niet meer zo bewust, waardoor de gesproken melding nog wel opvalt!

Comment

Is de Mini Coyote v2 zijn meerprijs van € 50 euro waard tov de v1 ?
                              Oorspronkelijk geplaatst door djn Bekijk Berichten
                              ik vind in elk geval van wel... vooral het feit dat een mobiele flitser een gesproken melding geeft, is voor mij een grote plus. Na verloop van tijd hoor je dat gebiep immers niet meer zo bewust, waardoor de gesproken melding nog wel opvalt!
                              Mijn vriendin heeft een V2, en ik een V1... Ik vind de V1 prima
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                              Pictures here: BMW 7 Series
                              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                              It might need half a starsystem to turn around,
                              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Sinds gisteren Coyote user, als dank aan God omdat ik na +- aan 160 passeren aan flitswagen na meer dan een maand nog niets heb ontvangen. (Ik denk wel dat ik mag aannemen dat er niets meer zal toekomen?)

En meteen al met de neus op de feiten gedrukt. Zoals meermaals per week afrit 1 van de e17 richting moeskroen genomen, en vanaf je 70 mag staat er een zwarte VW Golf/passat variant met geblindeerde ruiten en gele rechthoekige sticker op de achterruit. Die staat er normaal nooit en ik vertraag, coyote gaat niet af, maar was blijkbaar flitser. Doorgegeven!

Toch niet blindelings op vertrouwen dus, maar dat weet iedereen natuurlijk al
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                  ...na +- aan 160 passeren aan flitswagen na meer dan een maand nog niets heb ontvangen. (Ik denk wel dat ik mag aannemen dat er niets meer zal toekomen?)
                                  Aan die snelheid moet ge de foto niet betalen omdat ze 'bewogen' is

Na een maand niets te hebben ontvangen (post noch wijkagent) mag je idd stilletjes hopen dat men net bezig was om de film te wisselen, opstellen/afbreken, uitlijnen etc. ....

Comment

• of in slaap gevallen

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                    Aan die snelheid moet ge de foto niet betalen omdat ze 'bewogen' is

Na een maand niets te hebben ontvangen (post noch wijkagent) mag je idd stilletjes hopen dat men net bezig was om de film te wisselen, opstellen/afbreken, uitlijnen etc. ....

Comment

• coyote is precies druk bezig met het updaten van de vaste palen, krijg nu zelfs al 's avonds updates binnen!
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Via welke shop/formule/manier krijg je bij de aankoop van een Mini Coyote een zo lang mogelijk gratis abonnement ? Langste die ik tot nu toe vind is 4 maand. Dat houdt me tegen om het te kopen, 144 EUR/jaar abonnementskosten is toch veel in vgl. met 0 EUR/jaar abonnement bij de Wikango One Millenium.

Comment

Via welke shop/formule/manier krijg je bij de aankoop van een Mini Coyote een zo lang mogelijk gratis abonnement ? Langste die ik tot nu toe vind is 4 maand. Dat houdt me tegen om het te kopen, 144 EUR/jaar abonnementskosten is toch veel in vgl. met 0 EUR/jaar abonnement bij de Wikango One Millenium.
                                          Bij de aankoop van een KIA kreeg je vorig jaar althans een Coyote V1 + 7 maanden abbo.

Sommigen verkochten dat dan op 2dehands.be voor 120 euro.

Comment

Working...
                                          X