Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een tijdje geleden op E313 van Herentals Antwerpen , kreeg ik de traject controle, mooi gemiddelde op dat kleine schermpje.
Gisteren niks traject controle. Is er wat veranderd of ........
Een tijdje geleden op E313 van Herentals Antwerpen , kreeg ik de traject controle, mooi gemiddelde op dat kleine schermpje.
Gisteren niks traject controle. Is er wat veranderd of ........
graag info.
op de E313 is er voor zover ik weet geen trajectcontrole...
Even off topic maar mss wel interessant tussendoortje
leuk om weten:
Wie vanaf heden een donkerkleurige BMW van het type 325d of 123d in zijn achteruitkijkspiegel krijgt, let maar beter dubbel zo goed op. De Belgische verkeerspolitie stuurt zijn verouderde vloot Peugeot 406 V6′en op welverdiende rust en ruilt ze in voor 40 snelle Bimmers.
coyote is precies druk bezig met het updaten van de vaste palen, krijg nu zelfs al 's avonds updates binnen!
Sinds 13 september is mijn database ge-updated met 164 nieuwe vaste radars. Het overgrote deel kwam vanaf pakweg 1 november tot nu dagelijks enkele radars. Vandaag had ik er 29 nieuwe, na 4 dagen het toestel niet gebruikt te hebben. Wie het plaatsen van de flitspalen een beetje op de voet volgt, weet hoe laat het is.
Een vd belangrijkste nieuwigheden volgens mij is het dynamisch tonen vd verkenners in real time in stadsmodus.
Er zijn voor de rest geen noemenswaardige nieuwigheden. Je kan eens nalezen op het forum van coyote zelf :-)
ik begrijp niet waarom coyote die hoge abonnement kosten aanhoud….dit speelt toch alleen maar in hun nadeel.
Hoe goedkoper de abonnement, hoe meer gebruikers en hoe populairder hun systeem zou kunnen zijn…en het zal nodig zijn want ik zei binnen deze 12maanden wel nieuwe spelers op de markt duiken (zoals oa. Wikango,….)
eens dat er radar applicaties op android kunnen werken met een gps software naar keuze (dus niet via google maps) zal coyote hun marktaandeel verliezen…..
eens dat er radar applicaties op android kunnen werken met een gps software naar keuze (dus niet via google maps) zal coyote hun marktaandeel verliezen…..
want iedereen heeft een android smartphone? wat 'n rare redenering
ik begrijp niet waarom coyote die hoge abonnement kosten aanhoud….dit speelt toch alleen maar in hun nadeel.
Hoe goedkoper de abonnement, hoe meer gebruikers en hoe populairder hun systeem zou kunnen zijn…en het zal nodig zijn want ik zei binnen deze 12maanden wel nieuwe spelers op de markt duiken (zoals oa. Wikango,….)
eens dat er radar applicaties op android kunnen werken met een gps software naar keuze (dus niet via google maps) zal coyote hun marktaandeel verliezen…..
Ik wil echt geen geprul met GSM applicaties in de auto hoor... Plus, je bent even aan't bellen in de auto, dan is er geen update mogelijk...
Coyote is hiervoor echt ideaal, 't is proper, compact, alles met 1 knopje...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
de kans is 1op2000000 dat je net aan het bellen bent, erwijl er net een update is ...en dat je NET een sterretje tegenkomt hoor!
geprul mer gsm apps....'tis allemaal minder moeilijk dan dat het is...;
coyote is idd een simpel en efficient middel, maar niet iedereen wilt : een gsm en een coyote en een gps in verschillende toestellen hoor...
Ik wil echt geen geprul met GSM applicaties in de auto hoor... Plus, je bent even aan't bellen in de auto, dan is er geen update mogelijk...
Coyote is hiervoor echt ideaal, 't is proper, compact, alles met 1 knopje...
de kans is 1op2000000 dat je net aan het bellen bent, erwijl er net een update is ...en dat je NET een sterretje tegenkomt hoor!
geprul mer gsm apps....'tis allemaal minder moeilijk dan dat het is...;
coyote is idd een simpel en efficient middel, maar niet iedereen wilt : een gsm en een coyote en een gps in verschillende toestellen hoor...
Ik hang ongeveer 60% van de tijd in de auto aan de lijn hoor
En 't gaat niet over "moeilijk", het blijft geprul, applicatie opstarten, hem naar de achtergrond verhuizen, en dan hopen dat het spel niet crashed omdat je gebeld wordt, of even een 2e app open doet om wat op te zoeken...
Ook leuk als die app ook GPS wil gebruiken, want vaak kan het niet dat 2 apps tegelijk de GPS in gebruik hebben... En dan sta je daar... Een GSM applicatie blijft een lap-oplossing, een dedicated device is en blijft het beste
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
het zal altijd wel voor iemand goed en niet goed zijn...
maar ik hang maar 0,05% aan de telefoon in de auto...
al gedacht op een "chauffeur" in dienst te nemen ?
Ik hang ongeveer 60% van de tijd in de auto aan de lijn hoor
En 't gaat niet over "moeilijk", het blijft geprul, applicatie opstarten, hem naar de achtergrond verhuizen, en dan hopen dat het spel niet crashed omdat je gebeld wordt, of even een 2e app open doet om wat op te zoeken...
Ook leuk als die app ook GPS wil gebruiken, want vaak kan het niet dat 2 apps tegelijk de GPS in gebruik hebben... En dan sta je daar... Een GSM applicatie blijft een lap-oplossing, een dedicated device is en blijft het beste
En plak je die smartphone dan ook aan je voorruit? En trek je dan ook een kabel om de smartphone opgeladen te worden?
Het voordeel van de Mini Coyote zit 'm net in de compacte behuizing en belachelijk simpele bediening. En het feit dat je je 500 euro telefoon niet aan de voorruit moet plakken.
Ja, het zou beter en leuker zijn moest het in de wagen geïntegreerd zijn, maar dat krijg je niet gedaan voor 150 euro.
En plak je die smartphone dan ook aan je voorruit? En trek je dan ook een kabel om de smartphone opgeladen te worden?
Het voordeel van de Mini Coyote zit 'm net in de compacte behuizing en belachelijk simpele bediening. En het feit dat je je 500 euro telefoon niet aan de voorruit moet plakken.
Ja, het zou beter en leuker zijn moest het in de wagen geïntegreerd zijn, maar dat krijg je niet gedaan voor 150 euro.
Comment