Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn telefoon zit in de armleuning, netjes in zijn houder daar. Bediening via het stuur Of in het compartiment op de motorfiets en eveneens bediening via het stuur .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
      Toevallig een idee van het data verbruik?
      Don't know and don't really care

Maar zal wel niet zoveel zijn schat ik.

Dit was gisteren in het verre Oost Limburg

Paar minuten ervoor had ik zelfs 13 verkenners, wetende dat ik hier met geluk soms 1 verkenner had op wikango...
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dataverbruik maakt niks uit als je een MobileVikings SIM kaartje hebt.

Comment

• In België zit ik niet in met het dataverbruik. Normaal zou ik, met de weinige autostrade km's die ik doe mij geen coyote aanschaffen. Icoyote zou wel handig zijn als ik op wintersport ga, en in het buitenland lig ik dan weer wel wakker van het dataverbuik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Dataverbruik maakt niks uit als je een MobileVikings SIM kaartje hebt.
            Zie mijn symbool linksboven

Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
            In België zit ik niet in met het dataverbruik. Normaal zou ik, met de weinige autostrade km's die ik doe mij geen coyote aanschaffen. Icoyote zou wel handig zijn als ik op wintersport ga, en in het buitenland lig ik dan weer wel wakker van het dataverbuik...
            Dat snap ik inderdaad wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Paar minuten ervoor had ik zelfs 13 verkenners, wetende dat ik hier met geluk soms 1 verkenner had op wikango...

Raar, ik heb dat nog nooit gehad enkel 1 verkenner met mijn wikango one millenium.. zelfs gewoon op de gentseweg hier al 7-tal verkenners. Daarnet ook stukje E403 en E17 gedaan en had 20-tal verkenners waarvan eentje zeer dichtbij reed, ook nog een mobiele flitsmelding gehad in Deerlijk toen ik er voor reed (al stond die er al niet meer), toen ik er wat later reed was die melding dan ook al weer weg.

Dus misschien ligt 't aan 't feit dat het op de smartphone anders/minder efficiënt werkt ?

Dat was voor mij een beetje de enige twijfel/evt. vooraf kritiek die ik had bij de aanschaf van m'n Wikango One maar dat moet ik nu toch wel terugnemen.. Vandaag ook nog volledige update (database van 8 januari 2011 dus) gekregen van alle nieuwe vaste radars en risicozone's in EU.

Van mij mogen ze die Mini Coyote hebben met die abonnementskosten van 144 EUR/jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Raar, ik heb dat nog nooit gehad enkel 1 verkenner met mijn wikango one millenium.. zelfs gewoon op de gentseweg hier al 7-tal verkenners. Daarnet ook stukje E403 en E17 gedaan en had 20-tal verkenners waarvan eentje zeer dichtbij reed, ook nog een mobiele flitsmelding gehad in Deerlijk toen ik er voor reed (al stond die er al niet meer), toen ik er wat later reed was die melding dan ook al weer weg.

Dus misschien ligt 't aan 't feit dat het op de smartphone anders/minder efficiënt werkt ?
                Ik vermoed gewoon dat dat aan het feit ligt dat die dingen in deze streek gewoon niet zo ingeburgerd zijn

Gebruikt de smartphone app van wikango niet dezelfde database? (zou me wel verwonderen eigenlijk gezien die gratis en zonder abbo is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Ik vermoed gewoon dat dat aan het feit ligt dat die dingen in deze streek gewoon niet zo ingeburgerd zijn

Gebruikt de smartphone app van wikango niet dezelfde database? (zou me wel verwonderen eigenlijk gezien die gratis en zonder abbo is)

Dat zou idd wel raar zijn en vooral niet eerlijk.. normaal moet je bij de wikango ook een abonnement betalen tenzij je de meerprijs betaalt voor een millenium versie waar ze nu momenteel een levenslang abonnement bijgeven.

Comment

• 'k zou het eens moeten vergelijken eh

Comment

• De Coyote is de laatste twee weken tijdens mijn verlof gearriveerd. Schoon nieuw bakske en deze keer met motorfiets-mogelijkheden .

Comment

• Miljaar!

Ik rij op de baan Roeselare Tielt, coyote gaat af. Niemand te zien, ik druk op nee en rij door. 2km verder wordt de 90 -> 70. En daar stonden ze, achter een huis, maar het was vrij druk en was aan het manoevreren, dus niet deftig kunnen zien. Wel combi en zwaantje zien staan, ik hoop dat ze niet stonden te flitseren!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik heb daarnet een melding gehad op de E403 met mijn Wikango dat er een statief stond te flitsen ter hoogte van Moorsele, wel niets gezien (was te donker).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            Miljaar!

Ik rij op de baan Roeselare Tielt, coyote gaat af. Niemand te zien, ik druk op nee en rij door. 2km verder wordt de 90 -> 70. En daar stonden ze, achter een huis, maar het was vrij druk en was aan het manoevreren, dus niet deftig kunnen zien. Wel combi en zwaantje zien staan, ik hoop dat ze niet stonden te flitseren!
                            u heeft toch wel weer positief gedrukt zeker

Comment

• hallo, ben nieuw op dit forum, heb het wel volledig doorgenomen en sedert dit weekend rij ik ook rond met een Coyote in mijn auto, werkt goed, reageert allen wat laat als de snelheid vermindert van bv 70 naar 50, als ze binnen de eerste 50à 100m staan heb ik het vlaggen, of is er een instelling verkeer misschien

2 vaststellingen, in Beernem en in Wingene in een zone 30 gaf hij 50 aan, werkt toch niet 100% juist.

Comment

• Had je maar een Wikango moeten kopen

Maar alle gekheid op een stokje: de afstand van de melding voor je de flitser tegenkomt kan je toch normaal gezien instellen in de opties, of kan dat bij de coyote niet ?

Comment

• Op de iPhone gaat dat, dus ik veronderstel op de gewone Coyote ook

Comment

• Via de website van Coyote, bij je persoonlijke instellingen. Als je daarna de Coyote de eerste keer terug gebruikt, worden je instellingen vanuit de Coyote-servers geüpdated in je toestel.

Comment

• Kan je op V2 die risico waarschuwingen afzetten? Ik vind da precies niet

Comment

• Nevermind, juist de oplossing gevonden
                                        Last edited by Cash; 10/01/2011, 13:27. Reden: niet meer nodig
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

• Heeft er iemand het volgende al meegemaakt met coyote.

Toen ik hem nieuw kocht kreeg ik 4 maand abo zoals iedereen.
                                          2 Weken nadat ik hem kocht verleng ik die 4 maand met 12 maanden.

Op mijn coyote verschijnt 14/09/11 dus dat klopt.
                                          2 Maand geleden krijg ik mijn 2de ster en zie ik dat mijn abo gezakt is naar 14/02/11

Mail gezonden naar Marjan en die ging me bellen.
                                          Niks gehoord van haar tot nu toe maar gisteren ga ik gaan kijken op de website van coyote
                                          naar mijn abo wanneer het verloopt en daar staat 14/09/11.
                                          Ik kan er dus wel inkomen dat Marjan me niet gebeld heeft aangezien ik mijn coyote nr heb doorgegeven en zij misschien zal gezien hebben dat er niks mis is. Terwijl ik dus met een verschil zit van 7 maand.

Er moet toch ergens iets niet kloppen. Ik hoop dat mijn coyote dus niet lastig zal gaan doen vanaf 14 februari.

Comment

Working...
                                          X