Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Klote spel...

Zaterdagavond weer niet gered erdoor

Ik rij verdomme meer dan 3 jaar boeteloos en nu in een goeie week 2 keer prijs...
    Waar?
    Hoeveel verkenners had je op dat moment?
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

• 't geeft een beetje teveel een vals vertrouwen eh, die Coyote

Comment

• Bevestigt mijn stelling dat je er buiten de hoofdwegen weinig mee bent.
        Ik heb de Coyote van een kameraad vorig jaar een paar weken mogen testen en bleek hier absoluut niet boete-proof (hier = streek aalter-maldegem-eeklo-gent)
        Als je vooral lokaal rijdt zoals in mijn geval, is het weggesmeten geld
        2021 Taycan 4S
        2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
          In Duitsland coyote uitzetten en in de koffer leggen?Is dit genoeg of doen ze hier nog moeilijk over?
          ik laat die gewoon in assebak liggen
          die geeft alle vaste palen ook aan he
          en die database klopt wel

Comment

• Vandaag op het autosalon nog een testrit gedaan met de Skoda Yeti, het eerste wat die testpiloot deed bij het instappen was een Coyote V1 aan het raam klikken.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
              De V2 staat nu aan 149 euro nieuw bij Krëfel.
              Te overwegen. Met 4 maand abo erbij?

Mijn abonnement verloopt weldra ('t is alweer een jaar, jongens toch dat gaat snel) en m'n V1 is echt 'n gammel bakje en trilt bijna uit elkaar. Als ik nou een nieuwe koop doe ik sowieso 48 EUR "winst" op abonnementsvlak, rest me natuurlijk wel 101 EUR te investeren in een nieuw toestelletje... what to do?

Wikango wil ik niet wegens niet gewoon op m'n Brodit houder te plaatsen (waar m'n tomtom op zit), de Coyote met magneetbevestiging is gewoon zoveel handiger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                ...de Coyote met magneetbevestiging is gewoon zoveel handiger...
                De Wiki heeft ook een magneetbevestiging, smal langwerpig en beter dan de ronde van Coyote, en in optie een houder om op een ventilatorrooster te klikken.

Comment

• Dirk is me voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                    De Wiki heeft ook een magneetbevestiging, smal langwerpig en beter dan de ronde van Coyote, en in optie een houder om op een ventilatorrooster te klikken.
                    Dat laatste wil ik niet, één ding op die roosters is voldoende.

Kan je de Wikango dan rechtop zetten, op een horizontaal oppervlak? En die kleddert daar niet af in een sportief bochtje?

Comment

Kan je de Wikango dan rechtop zetten, op een horizontaal oppervlak? En die kleddert daar niet af in een sportief bochtje?
                      Yep! En don't think so, is echt wel stevig .

Comment

• Bummer, niet meer verkrijgbaar bij gpsshop.be (heb daar nog 'n voucher van 100 EUR voor best review december ), en de online shop van alertegps is ook offline.

Vanavond 'es Wikango app downloaden op smartphone en de komende dagen 'es testen in de auto.

Comment

• iCoyote heeft een update gehad en werkt nu precies veel beter voor de vaste palen

Sommige palen zitten echter gewoon nog niet in het systeem. Geven we die gewoon zelf mooi aan

Comment

Te overwegen. Met 4 maand abo erbij?

Mijn abonnement verloopt weldra ('t is alweer een jaar, jongens toch dat gaat snel) en m'n V1 is echt 'n gammel bakje en trilt bijna uit elkaar. Als ik nou een nieuwe koop doe ik sowieso 48 EUR "winst" op abonnementsvlak, rest me natuurlijk wel 101 EUR te investeren in een nieuw toestelletje... what to do?

Wikango wil ik niet wegens niet gewoon op m'n Brodit houder te plaatsen (waar m'n tomtom op zit), de Coyote met magneetbevestiging is gewoon zoveel handiger...
                            Ik blijf gewoon bij mijn V1 voorlopig... Vriendin heeft een V2, kvind dat maar irritant, batterij direct leeg etc... De V1 gaat echt dagen mee
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ik heb er me donderdag ook eentje gekocht...

Maar op de V2 lijkt het alsof iets aangeven in jouw rijrichting de linkerknop is, en in tegenrichting de rechterknop?
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Mochten er mensen zijn die interesse hebben, ik verkoop mn coyote!
                                Te koop wegens te weinig in gebruik (en naar de toekomst toe nog minder)

Minicoyote v1 + abbo tot 30/04/2011

Contact ENKEL via pm aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Je moet aan FR denken waar ze meestel van voor flitsen... Dan lijken de tekeningtje logischer

Maar het is nog steeds rechts (jou rijrichting) en links de tegenovergestelde rijrichting...
                                  Thanks...!
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    iCoyote heeft een update gehad en werkt nu precies veel beter voor de vaste palen

Sommige palen zitten echter gewoon nog niet in het systeem. Geven we die gewoon zelf mooi aan
                                    waar geef je die aan?

Comment

• In de app heb je zo'n driehoek waarmee je files, obstructies of vaste palen kan melden.

Comment

• Miljaar ik heb de mijne vast in mijn BMW laten monteren , met behulp van een speciale houder over mijn verwarmingsrooster in het midden , en nu heb ik geen deftige ontvangst .....

Morgen even terug naar A&M en die gasten moeten daar een oplossing voor zoeken .... Hopelijk kunnen ze die houder terug verwijderen zonder dat er iets zichtbaar van blijft ....

Comment

• Dat zal dan wel zo'n Brodit houder zijn, normaal is dat te verwijderen zonder schade (zit enkel geklikt tussen de dashboarddelen).

Comment

Working...
                                          X