Woensdag avond weer eens gered door men V2 in Haasrode industrie, recht over de Saab garage stonden ze met een donker grijze Astra op de graskant.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIn de app heb je zo'n driehoek waarmee je files, obstructies of vaste palen kan melden.
Comment
-
Vanmorgen 10u30 E314 Richting Leuven. Tankstation Aarschot. De donkere camionette nog net op de afrit van de parking achter de bomen, de flitskast op de pechtstrook.
16 verkenners voor me, de kortst bijzijnde op 1km voor me, maar niks melding..
Ik begin me sterk af te vragen of ik dit abonnement nog ga verlengen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBeetje het probleem van zo'n dingen. Ik denk dat veel mensen niet weten hoe het in zijn werk gaat en gewoon denken dat iemand anders wel zal melden voor hun en gewoon met oogkleppen op verder knallen.
Sommige controle's zijn moeilijk te spotten, maar dat iedereen zich om de tuin laat leiden, ik geloof dat niet. En t'is niet de eerste keer dat ik zoiets hoor, lees, of schrijf.
Comment
-
Ik kwam hier een vraag posten ivm de Coyote Rider maar de posts hier doen mij besluiten mijn geld aan iets anders te spenderen.
Ikke naar www.gopro.com :-) Als ik dan geflitst wordt heb ik het video staan. Ook tof :-))))
Comment
-
Eind februari zou iCoyote in de App Store voor Belgie moeten uitkomen----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk heb al van verschillende mensen gehoord dat de V1 niet meer te krijgen zou zijn, echter op een brochure die ik op het autosalon zag stond de V1 wel nog afgebeeld?
Weet iemand of de V1 nog verkrijgbaar is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenIk kwam hier een vraag posten ivm de Coyote Rider maar de posts hier doen mij besluiten mijn geld aan iets anders te spenderen.
Ikke naar www.gopro.com :-) Als ik dan geflitst wordt heb ik het video staan. Ook tof :-))))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenWoensdag avond weer eens gered door men V2 in Haasrode industrie, recht over de Saab garage stonden ze met een donker grijze Astra op de graskant.
Ik had ze zien staan, en kreeg nog geen melding, dus heb ik gemeld...
Ben daar eens 245 euro armer geworden op 30 minuten tijd, dus dubbel op m'n hoede...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenHeb gisteren nog ne V1 gekocht op het autosalon dus ik denk het wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAlright! Hoeveel heb je die nog betaald? Hoeveel maand abonnement was er bij?
Ik denk dat de 'normale' prijs voor een v1 148 euro is al ben ik niet zeker.
Comment
-
Weet er iemand of het mogelijk is om op een goedkope manier de vaste flitslocaties te updaten? Als je een tijdje zonder abbo rijdt dan kan ik me inbeelden dat je nog ns een update wil, maar dat kan dus alleen als je een jaar-abbo neemt van 144 euro? Zou je misschien iemand zijn promo-kaart kunnen overkopen en daarmee je kaart 1 maand terug activeren? Of zelfs dat niet?
Voor die 144 euro loont het nog meer om de uwe te verkopen endan een 2de hands te kopen die juist abbo vervallen is. Toch ook allemaal omslachtig : s
Comment
-
Voila, net een mail verstuurd met 3 wijzigingen van vaste flitspalen (ene stond in verkeerde richting, andere bestond gewoon niet en nog een andere stond 500m verder dus geen melding meer)
Voor de rest; lijkt het jullie ook zo onlogisch dat die emblemen op je scherm voor mobiele in jouw richting precies omgekeerd staat? (net boven rechterknop staat de oorsprong van de golven bovenaan, terwijl het toch net omgekeerd is?) Of denk ik dan zo verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenMiljaar ik heb de mijne vast in mijn BMW laten monteren , met behulp van een speciale houder over mijn verwarmingsrooster in het midden , en nu heb ik geen deftige ontvangst .....
Morgen even terug naar A&M en die gasten moeten daar een oplossing voor zoeken .... Hopelijk kunnen ze die houder terug verwijderen zonder dat er iets zichtbaar van blijft ....2014 BMW (F31) 335 d
2011 Mini One D
2007 Kawasaki ZX6R
1997 Honda VFR
1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R
Comment
-
De mijne hangt met 'n brodit in't midden van 't dashboard... netjes en degelijke ontvangst...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenJij hebt dus met andere woorden op de staatsbaan van Lichtervelde richting Diksmuide gereden...
In Sint-Henricus staat paal idd 500m te vroeg gemeld.
In handzame staat er één in de richting van Kortemark, maar er komt ook melding in richting zarren.
En in Esen is de paal omgetrokken en idd weggehaald. Bovendien was dat eentje voor de tegenovergestelde richting die dus ook verkeerd gemeld werd als hij er nog stond;..
Heb ik al meerdere keren laten weten aan Coyote...
Comment
Comment