Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Intussen al 1x mobiele flitser tegengekomen, en iCoyote op Android deed z'n ding perfect. Gaf flitser wel aan in verkeerde rijrichting, maar da's het minste van mijn zorgen. Als het maar tuut zegt .

Moest dat nu eens €50,00 kosten voor een levenslang abo, ik koop het direct.

Comment

• Garmin 1695

Hoi,
      Ik heb juist een Garmin 1695 gekocht en voor de eerste keer getest.
      De Gps werkt blijkbaar wel goed. Die Coyote, daar heb ik toch m'n twijfels over.
      Hier (in de regio Turnhout) zijn ze de hele streek vol aan het zetten met palen voor trajectmeting. Echt een pest ! Die paal wordt door de GPS wel aangegeven als een vaste flitspaal, maar van de trajectmeting zelf geeft ie niets aan.
      Hoe is dat eigenlijk bij die mini coyote v2 ? Geeft die iets aan ivm trajectmeting?

Grtz
      Last edited by ; 01/02/2011, 20:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erik21245 Bekijk Berichten
        Hoi,
        Ik heb juist een Garmin 1695 gekocht en voor de eerste keer getest.
        De Gps werkt blijkbaar wel goed. Die Coyote, daar heb ik toch m'n twijfels over.
        Hier (in de regio Turnhout) zijn ze de hele streek vol aan het zetten met palen voor trajectmeting. Echt een pest ! Die paal wordt door de GPS wel aangegeven als een vaste flitspaal, maar van de trajectmeting zelf geeft ie niets aan.
        Hoe is dat eigenlijk bij die mini coyote v2 ? Geeft die iets aan ivm trajectmeting?

Grtz
        Ben met collega teruggekomen van Duitstland via Luik. Daar is ergens aan de Tunnel de Cointe een trajectmeeting. De Coyote v2 gaf dit toch iig aan en gaf zelfs op het einde van het traject de gemiddelde snelheid die behaald werd tussen de twee meettoestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
          Ben met collega teruggekomen van Duitstland via Luik. Daar is ergens aan de Tunnel de Cointe een trajectmeeting. De Coyote v2 gaf dit toch iig aan en gaf zelfs op het einde van het traject de gemiddelde snelheid die behaald werd tussen de twee meettoestellen
          Zo werkte dat bij mijn v2 ook op het viaduct in Gentbrugge (Antwerpen --> Kortrijk).

Comment

• Van't weekend gaf em een trajectmeting aan (Tutor is da toch hè?) door heel het centrum van Lille (bij Herentals), en der was just niks te zien...

Soit, twee weken terug zondag geflitst op den A12 ni ver van den afrit Meise. Twee verkenners voor mij, op minder dan 5km. Ik hoop da ze ni geflitst zijn, anders zijn ze bedankt voor het doorgeven Ik heb hem direct doorgegeven, mijn eerste echte melding

Comment

• Echte trajectcontrole zoals in Nederland geeft ie niet als Tutor aan. En dan toont ie ook constant wat uw gemiddelde snelheid is binnen de trajectcontrole. Best handig
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                Echte trajectcontrole zoals in Nederland geeft ie niet als Tutor aan. En dan toont ie ook constant wat uw gemiddelde snelheid is binnen de trajectcontrole. Best handig
                Die van in NL is toch 't zelfde als die in Gentbrugge hè? Want die geeft hij ook als Tutor, idd met max en gemiddelde snelheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                  Van't weekend gaf em een trajectmeting aan (Tutor is da toch hè?) door heel het centrum van Lille (bij Herentals), en der was just niks te zien...
                  Niets te zien? Lille staat vol palen voor trajectcontrole

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Reviewke van die Coyote NAV?

Ik zit met een inmiddels verouderde tomtom (kaarten zeker, toestel ook wel wat, is pokketraag) en mijn Coyote abo verloopt ook zeer binnenkort.

Ik zou graag een 2-in-1 systeem hebben, maar één bakje meer, lijkt me properder. Maar moet wel deftig werken, dan. Liefst.

Tevreden van die Coyote NAV? Vergelijkingetje met tomtom, toevallig?
                    Met de huidige software zou ik hem zeker niet aanraden, maar ben zeer benieuwd naar de update. Zal het binnen een week of 2 kunnen zeggen, dan pas krijg ik de SD kaart met nieuwe firmware...
                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevos Bekijk Berichten
                      Zijn da die groene dingen op de lichtpalen of zo dan? 'k Heb geen échte flitspaal gezien dermee Goe om weten in elk geval, en 'k heb 't zekere voor 't onzekere genomen

Comment

• Trajectcontrole in en rond Turnhout werkt met camera's die er uitziet als ... camera's.
                        Dus GEEN flitscamera-modellekes. Ik zal straks eens wat foto's posten.
                        Coyote geeft altijd TUTOR als trajectmeting, in NL, en Gentbrugge, in ItaliË, met snelheden en gemiddelden.
                        De Garmin Nuvi geeft telkens "flitspaal"-melding als je ter hoogte van de ijrij- of uitrijpoort bent, omdat ze daarvoor geen software hebben denk ik.

Comment

• Klopt dit?

Dus: coyote geeft hun live meldingen door aan het tomtom live netwerk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                            Die van in NL is toch 't zelfde als die in Gentbrugge hè? Want die geeft hij ook als Tutor, idd met max en gemiddelde snelheid.
                            Vreemd, een half jaar geleden toen de trajectcontrole pas actief was gaf mijn coyote inderdaad ook de gemiddelden weer. Sinds een tijdje niet meer en ik passeer er minstens 3x per week. De snelheden wel nog maar hij berekent geen gemiddelde meer. Is dat bij andere gebruikers ook zo of is de mijne terug kapot? (reeds derde coyote op 2 jaar tijd )

Comment

• Ja, dat is mij vorige maand ook opgevallen. Coyote berekent niet meer de gemiddelde snelheid wat hij voordien wel deed. Vreemd inderdaad.

Comment

• Zolang het KB nog niet goedgekeurd is en de trajectcontrole niet geijkt is, geen probleem.... Misschien weten ze dat bij coyote en daarom voorlopig geen gemiddelden meer? Marjan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Klopt dit?

Dus: coyote geeft hun live meldingen door aan het tomtom live netwerk?
                                  Neen, klopt niet
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                    Neen, klopt niet
                                    En wat is dit dan:

Ik heb al foto's gezien van TomTom's waarop Coyote radarmeldingen verschijnen, maar daar is altijd heel vaag over gedaan, ook over de duur of prijzen, en op hun site zelf vind ik het ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                                      En wat is dit dan:

Ik heb al foto's gezien van TomTom's waarop Coyote radarmeldingen verschijnen, maar daar is altijd heel vaag over gedaan, ook over de duur of prijzen, en op hun site zelf vind ik het ook niet.
                                      Ne maat heeft 't indertijd aan Marjan gevraagd, en voor BE is er zeker GEEN samenwerking... Tenzij 't pas veranderd is....
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevos Bekijk Berichten
                                        Inderdaad: Groot Lille staat er vol van. volgens de info die ik ken is er enkel trajectcontrole tussen de brug over de E34 en achter de bebouwde kom van Wechelderzande richting Malle. Hiervan ken ik al mensen met een effectieve boete door de trajectcontrole.
                                        De mini coyote geeft echter hier overal alles aan als trajectcontrole: startende van voor Poederlee tot aan de brug van de E34, maw meer dan 6 km!!! Dit is zeer storend en om de haverklap krijg je hier meldingen van mobiele flitsers: waarschijnlijk mensen die de meldingen trachten weg te drukken en zo een mobiele flitser melden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                          Ik vind die link voor iCoyote op iPhone hier precies niet echt terug. Kan iemand deze nogmaals posten aub ?

THX
                                          niemand die ons kan vertellen hoe we aan deze versie kunnen geraken op onze iphone??

Comment

Working...
                                          X