Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
niemand die ons kan vertellen hoe we aan deze versie kunnen geraken op onze iphone??
De iPhone-versie is (voorlopig?) enkel beschikbaar in de Franse iTunes-store en dus niet met een Belgische ID verkrijgbaar... Je moet dus al serieus wat truuken uithalen om iCoyote op je iPhone te installeren. Bovendien bestaat de app enkel in het Frans.
Vandaag op de E19 richting Antwerpen kreeg ik een melding van een mobile flitser.
Bij de Garmin moet je blijkbaar niet bevestigen of dat de flitser er nog steeds staat .
Bij de v2 moet je dat toch bevestigen dacht ik? Of niet?
Kunnen jullie met de v2 zien of er echt iemand voor je rijdt?
(Ik krijg alleen een melding van bv 20 medeweggebruikers in een omgeving van bv 1 km.)
Trajectcontrole in en rond Turnhout werkt met camera's die er uitziet als ... camera's.
Dus GEEN flitscamera-modellekes. Ik zal straks eens wat foto's posten.
Coyote geeft altijd TUTOR als trajectmeting, in NL, en Gentbrugge, in ItaliË, met snelheden en gemiddelden.
De Garmin Nuvi geeft telkens "flitspaal"-melding als je ter hoogte van de ijrij- of uitrijpoort bent, omdat ze daarvoor geen software hebben denk ik.
Ik dacht niet dat ie TUTOR gaf bij trajectmeeting in NL. Wel gemiddelde etc, maar dat doet ie nu niet meer in Gentbrugge.
Inderdaad: Groot Lille staat er vol van. volgens de info die ik ken is er enkel trajectcontrole tussen de brug over de E34 en achter de bebouwde kom van Wechelderzande richting Malle. Hiervan ken ik al mensen met een effectieve boete door de trajectcontrole.
De mini coyote geeft echter hier overal alles aan als trajectcontrole: startende van voor Poederlee tot aan de brug van de E34, maw meer dan 6 km!!! Dit is zeer storend en om de haverklap krijg je hier meldingen van mobiele flitsers: waarschijnlijk mensen die de meldingen trachten weg te drukken en zo een mobiele flitser melden
Idd, 't was ne serieuzen afstand. Ik kwam van Geel over Kasterlee om in Lille naar 't ijshockeywinkelke te gaan (vlak voor den oprit van den E34).
Wat wil de flits op driepikkel op Android zeggen? Heb die al een paar keer gezien maar nooit effectief iemand zien flitsen. Ook nooit een signaal gehad terwijl dit wel is ingesteld. Kan misschien een risicozone zijn maar dan zou hij ook een signaal moeten geven.
Database error.
The database has encountered a problem.
Zijn da die groene dingen op de lichtpalen of zo dan? 'k Heb geen échte flitspaal gezien dermee Goe om weten in elk geval, en 'k heb 't zekere voor 't onzekere genomen
Lijkt op een gewone stomme camera eigenlijk voor bewaking met grote grijze kasten, er is daar zone 50 en 70. Van heel Lille tot Wechel :s
Wat wil de flits op driepikkel op Android zeggen? Heb die al een paar keer gezien maar nooit effectief iemand zien flitsen. Ook nooit een signaal gehad terwijl dit wel is ingesteld. Kan misschien een risicozone zijn maar dan zou hij ook een signaal moeten geven.
Ik zie het bij mij ook soms staan, en weet eigenlijk ook niet goed waarvoor het dient. Ik zou vermoeden dat het een aanduiding is van een mobiele controle, daar de andere pictogrammen dienen ter aanduiding van komende flitspalen en komende gevaarsituaties.
Nu, eigenlijk kijk ik niet constant op mijn gsm, en zolang hij *tuut* laat horen waar nodig is het voor mij ok. Enige wat ik mis (en waarvoor ik wellicht wel soms naar het scherm zou kijken) is de toegelaten snelheid op scherm.
Gisteren Mini Coyote V1 vs Wikango One Millenium 's naast mekaar gehad in de auto en getest.
In de ene richting op de E17: Wikango 53 verkenners, Coyote 55
In de andere richting: Wikango 20-tal, Coyote nog altijd rond de 50
In beide gevallen en in beide richtingen een verkenner voor mij op < 1 km.
Denk 2x na voor je een Mini Coyote koopt met abo kosten..
Coyote: fragiel design, lijkt soms achter te komen, hoge abo kosten, voorlopig wel nog iets meer verkenners gemiddeld maar..
Wikango One: komt sowieso met duidelijk kleurenscherm, supergoed afgewerkt, duidelijke meldingen met stem, en hoe langer hoe meer verkenners er bij komen.. Ze zijn hun schade serieus aan het inhalen, én met het millenium pack heb je een abo voor het leven..
Dat ding heeft mij al GOED geholpen tot nu toe, valt me ook op dat er risicozone's inzitten die de Coyote niet heeft zitten. Zo passeerde ik (met beide toestellen) op een punt waar de Wikango een risicozone aangaf, en de Coyote niet. 2 weken terug stonden ze op die risicozone effectief te flitsen.. Op die manier ben ik gered (ging niets ergs zijn maar gelukkig toch gezien en kunnen melden in de Wikango).
Wel, ik ben niet de enige met die mening, ik denk dat ik mijn Coyote v2 ga verkopen en een Wikango kopen. Die abo kosten van Coyote vind ik te hoog en de Wikango is wel een mooi toestel.
Met de Android-smartphone-varianten heb ik net een omgekeerde ervaring.
De Wikango die ik heb getest bevat vervelende bugs (bvb bij naderen flitspaal gaat hij de afstand tot paal niet naar beneden aftellen, maar begint hij op te tellen) en ik haal er absoluut niet hetzelfde aantal verkenners mee op bepaalde wegen zoals de E17 Gent --> Antwerpen. In omgekeerde richting dan wel een met iCoyote te vergelijken aantal. Momenteel heb ik dus enkel nog de iCoyote software draaien.
Wat de risicozones betreft geeft iCoyote me meer aan dan Wikango. Ik moest in de instellingen wel aanduiden om ook een melding te krijgen bij frequente en minder frequente risicozones, en niet alleen bij zeer frequente risicozones.
Gisteren Mini Coyote V1 vs Wikango One Millenium 's naast mekaar gehad in de auto en getest.
In de ene richting op de E17: Wikango 53 verkenners, Coyote 55
In de andere richting: Wikango 20-tal, Coyote nog altijd rond de 50
In beide gevallen en in beide richtingen een verkenner voor mij op < 1 km.
Denk 2x na voor je een Mini Coyote koopt met abo kosten..
Coyote: fragiel design, lijkt soms achter te komen, hoge abo kosten, voorlopig wel nog iets meer verkenners gemiddeld maar..
Wikango One: komt sowieso met duidelijk kleurenscherm, supergoed afgewerkt, duidelijke meldingen met stem, en hoe langer hoe meer verkenners er bij komen.. Ze zijn hun schade serieus aan het inhalen, én met het millenium pack heb je een abo voor het leven..
Dat ding heeft mij al GOED geholpen tot nu toe, valt me ook op dat er risicozone's inzitten die de Coyote niet heeft zitten. Zo passeerde ik (met beide toestellen) op een punt waar de Wikango een risicozone aangaf, en de Coyote niet. 2 weken terug stonden ze op die risicozone effectief te flitsen.. Op die manier ben ik gered (ging niets ergs zijn maar gelukkig toch gezien en kunnen melden in de Wikango).
Waar kun je de Wikango One met Millenium pack kopen en wat is de kostprijs?
2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
In de Krëfel was er in januari een actie voor 250 EUR inclusief het Millenium abonnement, geen idee of die actie nog steeds loopt. Anders zul je met wat googlen vast wel online-shops vinden die het product ook aan die voorwaarden aanbieden.
GODVERMILJAAR mijn vervang-Coyote1 ging vandaag ook dood. Blijkbaar moet je dan ergens 5 minuten gaan stil staan, zodat ie uitvalt, en dan kan je 'm terug aanzetten.
Straks ook een Wikango halen? Hoewel ik de wikango-app op iPhone ook maar bucht vind.
Ik heb eerst ook rond gereden met de Wikango op Iphone. Als ik de twee nu vergelijk heb ik meestal veel meer verkenners op de coyote tov de wikango. Ook geeft de wikango continu vaste flitspalen en de coyote niet die er ook niet zijn (antwerpse ring)
Ik ben ook nog niet zeker of ik het Coyote abo ga verlengen.
Mijn vaste gps in de wagen, geeft het merendeel van de vaste filtspalen ook aan, en verder ben ik ondertussen redelijk op de hoogte van de vaste flitsplaatsen.
Bovendien, de snelheden van 2 jaar terug haal je nu niet meer zonder je een hoop ellende op de hals te halen..
Die 12 euro per maand betaal ik sowieso niet meer.
Ik ga zeker ook eens de wikango bekijken..
Abo verlengen op de V1 doe ik niet meer, aankoop van een nieuw toestel moet ik sowieso overwegen...
Ik rij op de baan Roeselare Tielt, coyote gaat af. Niemand te zien, ik druk op nee en rij door. 2km verder wordt de 90 -> 70. En daar stonden ze, achter een huis, maar het was vrij druk en was aan het manoevreren, dus niet deftig kunnen zien. Wel combi en zwaantje zien staan, ik hoop dat ze niet stonden te flitseren!
Miljaar!
Blijkbaar ben ik daar niet geflitst, maar ben ik gewoon 5km verder zonder af te remmen een flitspaal gepasseerd. Stuk baan gaat van 120 naar 90. Passeer daar al jaar en dag en die flitspalen staan er ook al een jaar of 4. Kak!
Wat baten kaars & bril...
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Ik heb eerst ook rond gereden met de Wikango op Iphone. Als ik de twee nu vergelijk heb ik meestal veel meer verkenners op de coyote tov de wikango. Ook geeft de wikango continu vaste flitspalen en de coyote niet die er ook niet zijn (antwerpse ring)
Die iPhone apps zijn sowieso slechter dan stand alone toestellen, ook normaal he
Die "valse" meldingen op de Antwerpse ring komen van parallelwegen waar je naast of onder een flitspaal passeert. Op het viaduct van Vilvoorde heb je er ook zo ene. De eerste keer is het ergerlijk maar eens je het weet...
Ik heb eerst ook rond gereden met de Wikango op Iphone. Als ik de twee nu vergelijk heb ik meestal veel meer verkenners op de coyote tov de wikango. Ook geeft de wikango continu vaste flitspalen en de coyote niet die er ook niet zijn (antwerpse ring)
Vandaag Wikango op iPhone naast Coyote gezet. Coyote continu > 180 verkenners (Antwerpen-Brussel), de Wikango max. 12 met vanavond slechts 2
Nog wel wat werk aan de winkel dus!
Comment