Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand trouwens ervaring met avertinoo?

Gr,
    D.

Comment

• Mijn coyote heeft het begeven :S

Start gewoon niet meer op. Sorry voor de waarschijnlijk al veelgestelde vraag, maar hoe zit dat met garantie?
      De alombekende Marjan mailen? Is wel al ietske meer dan een jaar oud. En tis een dat bij een abo gekregen is.

Somebody?
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Inwisselen bij uw verkoper, of opsturen naar Waver.

Comment

• Mijne V2 doet sinds gisteren ook weer raar, hangt met kabel permanent aan via het contact, maar nu is batterij ineens leeg en wisseld vaak van volle naar lege aanduiding, terwijl hij aant laden is. Ik vrees dat de interne batterij naar de eeuwige jachtvelden der Coyote's zal zijn zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djn Bekijk Berichten
            iemand trouwens ervaring met avertinoo?

Gr,
            D.
            Ik heb hem op mijn iphone staan. Ik vind het qua programma een zeer goed programma, beter dan coyote of wikangoo. Zeer handig vind ik de mogelijkheid om te kijken waar de controles staan.
            Persoonlijk gebruik ik meestal de coyote omdat zowel de wikangoo als de avertinoo VEEL minder gebruikers hebben. De avertinoo gebruik is wel eens om te kijken op de kaart waar controles gemeld zijn.

Comment

• Er zijn er precies alsmaar meer die dat ding gebruiken. Een half jaar geleden vond ik 50 verkenners best al wat. Eergisteren, 8:30 op de E42 105 verkenners. Ok dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Inwisselen bij uw verkoper, of opsturen naar Waver.
                Hij kwam bij een abbo van autogids
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• zopas op de ring van roeselare meer dan 100 verkenners en dat op een zondagnamiddag

Comment

• Ik denk dat ik door heb wat er eigenlijk aan de hand was met de batterij. Soms schakeld hij zelf niet uit bij afzetten van het contact, en ik denk dat hij zo volledig platgegaan is, want hij laadt nu toch weer mooi tot max na enkele dagen korte ritten van max 30min.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                      Hij kwam bij een abbo van autogids
                      Ik heb de mijne ook bij een Autogids gehad.
                      Toen ik er problemen mee had, gemaild naar Marjan, en dat is zonder problemen omgewisseld.
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Ik zit ondertussen al aan mijn derde Coyote (onder garantie). De eerste heeft de geest gegeven, bij de tweede werkte het geluid niet en nu is alles weer zoals het hoort.

Vorige week één dag zonder Coyote moeten stellen en al meteen prijs door onoplettendheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                          Ik ben ook nog niet zeker of ik het Coyote abo ga verlengen.
                          Mijn vaste gps in de wagen, geeft het merendeel van de vaste filtspalen ook aan, en verder ben ik ondertussen redelijk op de hoogte van de vaste flitsplaatsen.
                          Bovendien, de snelheden van 2 jaar terug haal je nu niet meer zonder je een hoop ellende op de hals te halen..
                          Die 12 euro per maand betaal ik sowieso niet meer.
                          Ik ga zeker ook eens de wikango bekijken..

Abo verlengen op de V1 doe ik niet meer, aankoop van een nieuw toestel moet ik sowieso overwegen...
                          Ik zit in identiek hetzelfde schuitje... nog altijd niet beslist. Zou even moeten checken hoe lang m'n abo nog loopt, ik rijd al een week of 3 met "einde abonnement naderend" melding 's morgens.

Comment

• Ik heb 2 Wiki's up and running, als je d'er ééntje wil om eens uit te proberen, dan hoor ik het wel. Als je hem gebruikt naast je Coyote, zal de keuze snel gemaakt zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lucley Bekijk Berichten
                              Ik heb hem op mijn iphone staan. Ik vind het qua programma een zeer goed programma, beter dan coyote of wikangoo. Zeer handig vind ik de mogelijkheid om te kijken waar de controles staan.
                              Persoonlijk gebruik ik meestal de coyote omdat zowel de wikangoo als de avertinoo VEEL minder gebruikers hebben. De avertinoo gebruik is wel eens om te kijken op de kaart waar controles gemeld zijn.
                              Wij zijn vorige week naar de alpen gereden en ne maat had dit op zijn iphone staan. Was er zwaar onder de indruk van, veel beter dan de coyote dat ik op android heb.
                              Database error.
                              The database has encountered a problem.

Comment

• icoyote

Maar is het niet zo dan de icoyote/coyote meer gebruikers hebben in Belgie en daarom de coyote/icoyote intressanter is voor gebruik in Belgie?.....

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                                Wij zijn vorige week naar de alpen gereden en ne maat had dit op zijn iphone staan. Was er zwaar onder de indruk van, veel beter dan de coyote dat ik op android heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                  Ik heb 2 Wiki's up and running, als je d'er ééntje wil om eens uit te proberen, dan hoor ik het wel. Als je hem gebruikt naast je Coyote, zal de keuze snel gemaakt zijn.
                                  Merci voor 't aanbod, maar 't lijkt me wat ver om 'es om te komen.

Ik vind die Wikango met lifetime abo niet meer op coolblue? (allez, 2 weken geleden toch ni, snel nog 'es zien)

Edit: nope.

Waar vind je die, en wat kosten ze nog?
                                  Last edited by ; 15/02/2011, 12:37.

Comment

• Zolang hij zichzelf deftig terugbetaalt, zou ik niet weten waarom ik het niet zou verlengen... Tot hiertoe nog steeds tevreden. En ik krijg liever al eens een valse melding teveel, dan een echte te weinig...
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Gilles, test de Wikango app voor je android eerst eens, gebruikt toch dezelfde database.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                        Zolang hij zichzelf deftig terugbetaalt, zou ik niet weten waarom ik het niet zou verlengen... Tot hiertoe nog steeds tevreden. En ik krijg liever al eens een valse melding teveel, dan een echte te weinig...
                                        En als je nu eens géén abonnementskosten meer moest betalen voor quasi dezelfde service ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje Bekijk Berichten
                                          Maar is het niet zo dan de icoyote/coyote meer gebruikers hebben in Belgie en daarom de coyote/icoyote intressanter is voor gebruik in Belgie?.....

Hij zei dat rond de regio van Leuven hij er 's avonds rond de 20 a 30 heeft.
                                          Met de coyote had ik er niet veel meer dacht ik, hangt natuurlijk ook af van de uren. Heb mijn coyote even naast zijn Avertino gebruikt en we hadden in Frankrijk ongeveer hetzelfde aantal verkenners.

Heb de coyote op Android in Fr wel maar ff gebruikt, gebruikt data en twee in de wagen is wat overbodig.
                                          Op een gegeven moment had hij bij Avertino rond de 600 verkenners, +- 250 voor ons en 350 achter ons. 75 % van de meldingen was positief. Ik was zwaar onder de indruk, meldingen worden ook beter aangegeven 'u nadert een mobiele flits's etc.
                                          Spijtig dat het niet voor Android bestaat want dan vloog de Coyote er onmiddellijk af.
                                          Database error.
                                          The database has encountered a problem.

Comment

Working...
                                          X