Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn maand gratis coyote op Android gaat binnenkort ook aflopen.
    Die Wikango lijkt me een ideale vervanger.
    Op appbrain blijkt dat die niet op de achtergrond kan draaien? GPS en Wikango zou dus samen niet mogelijk zijn, iemand die dit kan bevestigen?
    Database error.
    The database has encountered a problem.

Comment

• Mij lijkt het dat de Wikango gebruikers "slaapkoppen" zijn. Gisteren met 24 verkenners een mobiele controle gepasseerd, gelukkig had ik moeten vertragen voor voorliggend verkeer. Onmiddellijk een nieuwe Coyote gehaald (oude is kapot) en vanmorgen al een mobiele melding met evenveel verkenners als ik gisteren op de Wikango had (+/- 25). De Wikango gebruik ik op iPhone, zou geen verschil mogen maken?

Comment

• Op het werk hadden ze een wikango in test en deze morgen hebben ze toch terug 10 coyotes besteld. De coyote V2 blijft toch de nummer één in goede werking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
          Mijn maand gratis coyote op Android gaat binnenkort ook aflopen.
          Die Wikango lijkt me een ideale vervanger.
          Op appbrain blijkt dat die niet op de achtergrond kan draaien? GPS en Wikango zou dus samen niet mogelijk zijn, iemand die dit kan bevestigen?
          Zeker dat die afloopt? Ik dacht dat de limiet van 30 dagen nog niet actief was? 'k Zie ook niet in hoe ze dat kunnen controleren. Het zal niet op basis van e-mailadres zijn, en ook niet op basis van telefoonnummer, want die twee zijn nogal makkelijk te wijzigen...

Ben eens benieuwd wat het zal geven na een maand bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
            Mij lijkt het dat de Wikango gebruikers "slaapkoppen" zijn. Gisteren met 24 verkenners een mobiele controle gepasseerd, gelukkig had ik moeten vertragen voor voorliggend verkeer. Onmiddellijk een nieuwe Coyote gehaald (oude is kapot) en vanmorgen al een mobiele melding met evenveel verkenners als ik gisteren op de Wikango had (+/- 25). De Wikango gebruik ik op iPhone, zou geen verschil mogen maken?
            Vanmorgen de test nogmaals gedaan met coyote en wikangoo op iphone. Coyote had meestal ongeveer 10 maal het aantal verkenners van wikangoo. Zeker ten oosten van antwerpen en rond antwerpen. Op de E17 heb ik eenmaal gehad dat coyote er maar het dubbele had, voor de rest altijd meer.
            Het aantal gebruikers op avertinoo was vergelijkbaar met deze van de wikangoo.
            Anderzijds heeft zowel coyote, wikango als avertinoo de mobiele controle te Waasmunster gemeld .
            Ik vraag me toch af wie een vergelijkbaar aantal op wikangoo tov coyote al heeft gehad en of we hier appelen met peren vergelijken. In stadsmodus is immers, zoals vanmorgen bv coyote: 15 verkenners op 5km niet vergelijkbaar met wikangoo 7 gebruikers op 15km. Indien je beide cijfers tot eenzelfde vergelijkingsbasis herleid kom je op 135 coyotegebruikers tov 7 wikango gebruikers op eenzelfde oppervlakte, maw een factor van een kleine 20!
            Last edited by ; 17/02/2011, 13:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
              De Wikango gebruik ik op iPhone, zou geen verschil mogen maken?
              Klopt.

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
              Zeker dat die afloopt? Ik dacht dat de limiet van 30 dagen nog niet actief was? 'k Zie ook niet in hoe ze dat kunnen controleren. Het zal niet op basis van e-mailadres zijn, en ook niet op basis van telefoonnummer, want die twee zijn nogal makkelijk te wijzigen...

Ben eens benieuwd wat het zal geven na een maand bij mij.
              Dat loopt zeer zeker af Het is immers gekoppeld aan het abonnement dat je in iCoyote hebt (en gelinkt aan het programma zelf ook), heeft idd niets met je email of telefoonnummer te maken.

Comment

• Tegenwoordig worden ook nogal wat TomTommekes en Garmins verkocht met 3 maanden abonnement op de Coyote database.
                2.0 JTDm

Comment

• Vanmorgen bij het naar huis rijden Icoyote en Wikango beide naast mekaar laten draaien, af en toe eens geswitched om stand van zaken te bekijken.
                  Op Brussel -> Luik E40 rond 8h had ik:

ICoyote:

- constant rond de 60 a 80 verkenners, straal onbekend maar vermoed dat Coyote daar ruim in gaat -> +50 km
                  - melding van een vaste flitspaal dat er niet staat (st stevens woluwe)
                  - geen actieve melding van gevarenzones

Wikango:

- max 25 a 30 verkenners in een straal van 0.1 tot 20 km
                  - melding van een flitspaal dat er niet staat, idem als coyote
                  - actieve melding van gevarenzones

Overall vind ik de applicatie van Wikango beter, lijkt een beetje op Avertino.
                  Bij Coyote heb je dan weer meer verkenners.
                  Database error.

Comment

• ... En als je nu een echte Mini Coyote pakt, krijg je die flitspaal niet in St-Stevens-Woluwe, en krijg je wel de gevarenzones.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      ...

Dat loopt zeer zeker af Het is immers gekoppeld aan het abonnement dat je in iCoyote hebt (en gelinkt aan het programma zelf ook), heeft idd niets met je email of telefoonnummer te maken.
                      Welke abonnement? Ik heb een installatiebestandje voor Android gedownload (*.apk) van een of andere android-app-verzameling-website en moest enkel een e-mailadres ingeven om het ding te 'activeren'.

We zullen wel zien, nog een goeie week te gaan en ik zit aan 30 dagen

Comment

• Kijk maar bij je instellingen...staat ook de vervaldag en dergelijke bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Kijk maar bij je instellingen...staat ook de vervaldag en dergelijke bij.
                          Wel, ik zie dat dus niet onder 'paramètres'. Kan misschien wel zijn omdat ik zo'n mini Android gsm heb (320x240 schermpje) waardoor ik bij sommige apps stukken beeld mis

Comment

• Nja, oké

Maar daar staat het dus idd normaal gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              ... En als je nu een echte Mini Coyote pakt, krijg je die flitspaal niet in St-Stevens-Woluwe, en krijg je wel de gevarenzones.

Als ik het op de gsm kan draaien is zo'n extra lelijke doos in de wagen niet nodig. De gevarenzones op coyote werken ondertussen, stonden blijkbaar af terwijl ik me zeer goed herinner deze te hebben ingeschakeld.

Vanavond richting brussel de omgekeerde wereld.
                              + 50 verkenners in Wikango en +- 15 in coyote.

@ Billie: ik kan de einddatum van gratis periode ook niet vinden, staat er nergens in.
                              Database error.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                Wel, ik zie dat dus niet onder 'paramètres'. Kan misschien wel zijn omdat ik zo'n mini Android gsm heb (320x240 schermpje) waardoor ik bij sommige apps stukken beeld mis
                                Ik zie dat toch ook niet staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Ik kan nie zien...

Klote Desire start niet meer op en als hij dan opgestart is reboot hij na 2 min...

Niet aan de praat te krijgen, al de hele dag niet...

Begin het beu te worden. Ga eens moeten gaan bij mijn vriend de rekenaar...
                                  Gij hebt toch al wat miserie gehad met dat toestel hé.

Ik helemaal niet.

Zal wel liggen aan die betaal-fraude die je overwoog

Comment

• iCoyote 4.2 is nu beschikbaar, ook in de Belgische appstore (€1,59) en is dus ook in't Nederlands nu.

Vertaling moet je wel niet te kritisch voor zijn

Comment

• Dikke vette bummer met m'n zwitserse appstore

Comment

• Lap

Werkt dat even goed als V2? Anders zonde dat ik dinsdag één gaan halen ben

Comment

• iCoyote staat blijkbaar ook in de appstore

Last edited by ; 19/02/2011, 09:23.

Comment

Working...
                                          X