Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maak een 2e apple id aan in de Belgische store, kan je zonder problemen tegelijk gebruiken op 1 telefoon. En dan zet er met een Belgische iTunes voucher wat geld op en klaar
Ik vroeg me al af waarom ik op de nieuwe Coyote nooit meer een melding kon bevestigen... Vandaag de iCoyote op mijn iPhone geïnstalleerd en ik zie daar ook een "moto-mode". Ik ga in het help-menu en lees daar dat als deze mode geactiveerd is, je de bevestigingen niet te zien krijgt, omdat je op de motorfiets zit.
Aha.
Hmja. OK. Denk ik. Ik wordt als motorrijder bijbevolg ook niet meegeteld als verkenner...
Nu, dat is voor de iCoyote, maar kan me inbeelden dat dit ook van toepassing is voor de Mini Coyote.
Probleem is als je de Mini Coyote op motorfiets-mode zet, je wel het geluid kan horen via je helm. Zet je 'm terug op auto-mode, gaat het geluid via de luidspreker van de Coyote en hoor je niks in je helm. Hmm.
Nu, voor mij maakt het weinig uit. Voor mijn achterliggers ook niet?
Maandag eens testen of dit ook goed werkt op de motorfiets. Dan kan ik de Mini Coyote in de wagen laten, aangezien ik altijd al mijn iPhone mee heb op de motorfiets.
ik zojuist ook iCoyote geinstalleerd (kost 1,59 )
hierbij krijg je dus abb. van 1maand (dus tot 22-03-2011)
nederlandse taal = instelbaar
morgen ga ik hem is vergelijken met mijn Coyote V2
(waarvan ik reeds 9 maanden zeer tevreden ben)
sinds gisterenavond is mijn coyote V2 voor de 2de maal kapot, hij is gewoon beginnen flippen en ik kan der niets meer mee doen... precies maar povere kwaliteit..
Kwaliteit van de toestellen lijkt me idd niet hun sterkste kant, ik ga stoppen met de verkoop ervan, omruiling van defecte toestellen bij Coyote zelf duurt ook eeuwen.
Wat doet dat eigenlijk juist, heb je dan geen Coyote meer nodig?
Zelfde werking van een Coyote, alleen is het dan uw iPhone die de gegevens ontvangt en doorgeeft. Eerste maand is gratis, daarna is het 11 euro per maand via de AppStore te betalen.
maar dan moet je wel uw iphone in een houder in uw gezichtsveld zetten ...of in zo een tom tom houder ? want anders gaat dat spel dadelijk plat zijn ....
maar dan moet je wel uw iphone in een houder in uw gezichtsveld zetten ...of in zo een tom tom houder ? want anders gaat dat spel dadelijk plat zijn ....
Ja, inderdaad, je zult dan zo een arm moeten kopen om hem aan je raam te bevestigen en best ook een kabel om hem in de aansteker te steken.
Bijzonder handig allemaal, dan krijg je telefoon, en heb je geen dekking meer op iCoyote...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Je kan toch bellen en 3G'en (of GPRESSEN) teglijkertijd?
Enkel als er 3G is, bij Edge of GPRS is't of 't één, of 't ander...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment