Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichten
    voor een V2 ?
    V2 idd
    Ben aan het twijfelen om eentje te gaan halen, zodat ik het abbo op mijn V1 niet meer hoef te verlengen en enkele maanden kan profiteren van de gratis maanden abbo.
    Een V2 mag er gerust komen, alleen zouden de prijzen nog wat verder mogen zakken.

Comment

• Ik vind bij mijn paramètres ook geen datum staan waarop die maand vervalt... Krijg je daar een melding van als het abonnement verlopen is? Want dat zou bij mij wel ongeveer kunnen zijn, toch blijf ik verkenners zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
        Bijzonder handig allemaal, dan krijg je telefoon, en heb je geen dekking meer op iCoyote...
        We zullen ook maar zwijgen over de aantrekkingskracht op dieven als uw iPhone4 daar zomaar voor uw ruit hangt de bengelen.

Comment

• Ja want die laat je daar altijd hangen?
          Ik neem mijn gsm altijd mee uit de wagen, als je die daar laat hangen ben je dom.
          Database error.
          The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
            Bij Auto5 staat hij blijkbaar in promotie (€159 ipv €179).
            (of dit met enkele maanden abo is, vind ik niet meteen terug)
            Hier op het bedrijf kopen wij al van het begin de coyote V2 aan 159€ aan (afname van meerdere toestellen tegelijk). En daar staat in de winkel de V2 al van dag één dat die uitkwam aan 179€ geprijsd. Ook met 3 maanden gratis testabonnement + 1 maand extra met voucher. En die geven tenminste deftige ondersteuning en naverkoop service.

Comment

• Kan je op die website aanpassen hoeveel en hoe hij biept bij vaste flitspalen?

Als ik te snel kom aangereden op een vaste flitspaal biept ie 1x op een bepaalde afstand, en dan zijn het enkel nog maar de LEDjes, terwijl ie bij mobiele van z'n toeter blijft maken tot ik aan legale snelheid zit, of gepasseerd ben
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                Ja want die laat je daar altijd hangen?
                Ik neem mijn gsm altijd mee uit de wagen, als je die daar laat hangen ben je dom.
                Demonteer je ook de houder en de bekabeling? Kwestie van dieven en junks niet het idee te geven dat er een navigatiesysteem in de auto zit dat ze kunnen pikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Demonteer je ook de houder en de bekabeling? Kwestie van dieven en junks niet het idee te geven dat er een navigatiesysteem in de auto zit dat ze kunnen pikken.
                  En de plakkringen mooi afvegen
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Houder gaat altijd de lade onder de zetel in.
                    De ruit wordt dikwijls gewassen dus plakringen zijn er zelden.

Bekabeling demonteren? Dat is gewoon een kabel van de 12v stekker naar de houder, die gaat natuurlijk gewoon mee de lade in.
                    Database error.

Comment

• En als je dat ding niet nodig hebt, heb je veel verkenners...

1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                        We zullen ook maar zwijgen over de aantrekkingskracht op dieven als uw iPhone4 daar zomaar voor uw ruit hangt de bengelen.
                        Bij mij ligt de gsm ofwel op mijn dashboard (op zo'n stukje rubber dat 'plakt') ofwel voor m'n tellerpartij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten

Van het ogenblik dat ik overdag van de E40 -> Kortenbergtunnel uit rij heb ik er + 500.
                          Database error.

Comment

• Ik vorige maandag meer dan 6000 op de android-iCoyote . Was op de Brusselse Ring (die hij niet leek te herkennen) en dus wellicht een foutje.

Comment

• Ik heb vandaag ook een Coyote V2 gekocht in Auto5. De prijs is idd 159 euro en de 4 maanden gratis abo zijn inbegrepn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                Dat houtje!

Maak dat toch zwart man!
                                Euh... de nacht volgend op de avond dat ik dat ding had gekocht, is m'n zoon geboren. De kleur van dat houtje was dan zo even het laatste van m'n zorgen...
                                1991 BMW E30 318is

Comment

• Heel mooi hoe ie de gemiddelde snelheid tijdens een trajectcontrole weergeeft!

Comment

• Het is vandaag rally in ons boerendorp en in plaats van de gebruikelijke 2 a 3 verkenners zijn er nu +- 45.
                                    Database error.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                                      Het is vandaag rally in ons boerendorp en in plaats van de gebruikelijke 2 a 3 verkenners zijn er nu +- 45.
                                      't is dan ook pokkedruk, amaai
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

Comment

• Wie gebruikt nu allemaal die iCoyote? Het systeem werkt samen met de gewone Coyote vermoed ik. Soit, tot nu toe geeft het programma een goede herkenning van de baan, aantal verkenners en vaste flitspalen. Mobiele heb ik nog niet gehad.
                                        AutoMinded.be

Comment

• Ik gebruik het op android en ben er tot nu toe tevreden over.
                                          Database error.

Comment

Working...
                                          X