Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
    Ik gebruik het op android en ben er tot nu toe tevreden over.
    Idem. Enkel in het weerkeren van Luxemburg vorige week plots flitspaal gepasseerd waarvoor het ding me niet waarschuwde. Hopelijk was dat de enige

Comment

• 2 vraagjes voor de iPhone gebruikers:

1/ Kan je iCoyote op de iPhone minimaliseren en toch waarschuwingen krijgen?
      2/ Kan je scherm afzetten om batterij te besparen en toch waarschuwingen krijgen?

Thx
      Last edited by Dino737; 27/02/2011, 03:02.

Comment

• Ja en ja.

Maar als ik me niet vergis zet 'ie zichzelf uit na een tijdje. Al denk ik wel dat dat gelinkt is aan beweging, dus dat 'ie enkel uitgaat bij stilstand. En volgens mij kun je dat ook uitzetten bij de opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
          Kan je op die website aanpassen hoeveel en hoe hij biept bij vaste flitspalen?

Als ik te snel kom aangereden op een vaste flitspaal biept ie 1x op een bepaalde afstand, en dan zijn het enkel nog maar de LEDjes, terwijl ie bij mobiele van z'n toeter blijft maken tot ik aan legale snelheid zit, of gepasseerd ben
          Iemand?
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Mini Coyote v1 kun je instellen via de website. V2 en iCoyote gaan op het toestel zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
              Hij geeft dan alleen de vaste radars aan. Verder niets.
              Hij geeft bij mij na het opstarten ook altijd aan 'einde abbonnment nadert' en na doorklikken 'bel 0800...'. Wel vervelend. En ondanks het abbonnement afgelopen is, is het wel nog steeds mogelijk om flitsers te melden.

Comment

• wanneer maken ze eens een blackberry variant :p
                bmw 116d sportshatch

Comment

• Mogelijk al meermaals gevraagd maar kan je je abonnement op je Coyote ook gebruiken voor iCoyote?

Comment

• Yup, bij instellingen kun je dat volgens mij ingeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Mogelijk al meermaals gevraagd maar kan je je abonnement op je Coyote ook gebruiken voor iCoyote?
                      Had ook ergens gelezen dat Coyote abonnementshouders gratis gebruik onden maken van iCoyote.Heb nu iCoyote op mn iPhone met 1 maand gratis abo maar vraag me af wat er gebeurt nadat de maand zal verlopen zijn.
                      Waar kan je dat dan ergens instellen ?

Comment

• Heeft er iemand weet van externe gps antennes, en hoe je ze kan aansluiten op een v2?

Comment

• Even gesnuffeld...het beste wat je kan doen is blijkbaar een re-radiating gps receiver kopen, genre RA-45.
                          Helaas voornamelijk over de plas beschikbaar.

Comment

• Dit weekend ook een MC2 gekocht, maar hoe bevestigen jullie de Coyote op het dashboard?

De magneet lijkt me wel handig, maar wat als je vaak wisselt van wagen?

Comment

• Een nadeel van de coyote is dat als je een flits ziet staan aan de andere kant van de weg en je drukt dus op de linkse knop dat de auto s met een coyote achter je GEEN melding krijgen op hun coyote .Nogthans flitsen ze dikwijls de twee kanten van de weg en dus op kop!Ikzelf omzeil dat probleem door zowel de linkse als de rechtse knop te gebruiken.

Comment

• ikke,
                                ik ga niet vaak de baan op, maar hij heeft netjes de vaste flitspalen weer….mobiele heb ik (gelukkig) nog niet tegengekomen.
                                Ik heb de icoyote nu al 1 maand op mijn android staan, maar alles werkt nog en ik heb nog geen commentaar gekregen over 'kopen'….
                                daarom durf ik ook de upgrade niet doen…..

Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                Wie gebruikt nu allemaal die iCoyote? Het systeem werkt samen met de gewone Coyote vermoed ik. Soit, tot nu toe geeft het programma een goede herkenning van de baan, aantal verkenners en vaste flitspalen. Mobiele heb ik nog niet gehad.

Comment

• Mijn coyote houdt niet zo van de UK

Al de 2e keer dat ik in Engeland zit, ik kom uit de trein, zet coyote aan, ie schakelt om naar mph, alles goed en wel.
                                  Ik kom op een plaats, zet hem uit, en als ik terug wil vertrekken weigert het spul alle dienst. LEDje van opladen gaat zelfs niet branden, wilt gewoon niet meer opstarten.

Is al de 2e keer dat dit voorvalt en telkens in de UK..
                                  Vorige keer is ie pas terug tot leven gekomen door hem aan de PC te hangen. Hopelijk lukt dat nu terug.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Nu bijna 1.5j coyote gebruiker en globaal wel tevreden ervan, doch vind ik het echt jammer dat die updates ivm vaste flitspalen en correcties vaak enorm lang duren. 2 maand terug nog 3 meldingen doorgegeven via mail van palen die er bv niet meer staan of gewoon aan de verkeerde kant van de weg, nog altijd geen wijzigingen. Nochtans hun protocol gevolgd...
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Heb vorige week ook maar gewoon abo met een jaartje verlengd. Er komt naar 't schijnt in 2011 veel nieuw leuk spul uit, en ik zie wel voor 'n vervanger als de nieuwe generatie (evt tomtom incl coyote?) er is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Er komt naar 't schijnt in 2011 veel nieuw leuk spul uit
                                        Zoals? Coyote V3?

Integratie met iDrive zou wel super zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          Mijn coyote houdt niet zo van de UK

Al de 2e keer dat ik in Engeland zit, ik kom uit de trein, zet coyote aan, ie schakelt om naar mph, alles goed en wel.
                                          Ik kom op een plaats, zet hem uit, en als ik terug wil vertrekken weigert het spul alle dienst. LEDje van opladen gaat zelfs niet branden, wilt gewoon niet meer opstarten.

Is al de 2e keer dat dit voorvalt en telkens in de UK..
                                          Vorige keer is ie pas terug tot leven gekomen door hem aan de PC te hangen. Hopelijk lukt dat nu terug.
                                          Ik heb dat dus ook al 2 keer aan de hand gehad... Heel gek...

Comment

Working...
                                          X