Ook in de UK? lijkt me softwarefoutjen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik zou graag de iCoyote eens testen op mijne HTC, maar ik krijg die maar niet geinstalleerd. Ik vind de app niet in de market en als ik via een QR code probeer, krijg ik een melding van foute carrier.
Any tips?
Ben aan het twijfelen om, als iCoyote goed gaat, een proclip voor de HTC te kopen om in mijn daily te hangen ipv een 2e clip voor de coyote.
Comment
-
Dankuwel coyote:
De flitsbus + flitsvuilbak onder het bord:
De onderscheppertjes:
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dave86 Bekijk BerichtenIk zou graag de iCoyote eens testen op mijne HTC, maar ik krijg die maar niet geinstalleerd. Ik vind de app niet in de market en als ik via een QR code probeer, krijg ik een melding van foute carrier.
Any tips?
Ben aan het twijfelen om, als iCoyote goed gaat, een proclip voor de HTC te kopen om in mijn daily te hangen ipv een 2e clip voor de coyote.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Gisteren nuttige bijdrage door de iCoyote op m'n Desire.
Net voor de laatse bocht naar de liefkenshoektunnel in LILO kreeg ik een melding van een mobiele controle. Er stond inderdaad een zwaantje te kijken wie (te) vlot uit de bocht kwam.
Ik niet
meer
Comment
-
Waar kan ik hen contacteren ivm klachten ?
Het systeem op zich is zeer goed, bijna 100% dekkend maar hun hardware trekt op geen kl....
De eerste die ik kocht was direct defect, het ding kon je niet opladen. Na 1 minuut was de batterij plat.
Ik kreeg bij AUTO5 direct een nieuwe.
Deze heb ik nu 3 of 4 maand en het is weer om zeep.
Blijkbaar heeft het ding meer energie nodig dan dat het kan opladen want als ik er mee rij en het is aangesloten op de sigaretten aansteker dan zal het na enkele uren toch uitvallen en moet ik het thuis opladen. volledig opladen zonder het ondertussen te gebruiken.
Bovendien heb ik de laatste 14 dagen amper tot geen GPS ontvangst.
Moet 10 keer opnieuw opstarten want valt steeds na een aantal minuten uit omdat het geen GPS signaal kan vinden.
Soit, eigenlijk ben ik het bakje strontbeu. Zeer handig als het werkt maar mega frustrerend als het niets doet.
Ik zou deze week mijn abonnement moeten verlengen maar zal dit niet doen met de rommel die ik nu heb.
Het is de coyote V2.
Hoe zijn jullie ervaringen
ps, ik heb geen zin om nog eens naar AUTO5 te moeten rijden
Comment
-
Heeft er iemand een idee of ze ooit de software gaan aanpassen zodat je op gewestwegen/binnen bebouwde kom ook meldingen kunt krijgen voor flitswagens in de tegenovergestelde richting die je dus wel vooraan kunnen flitsen?
Want afgelopen donderdag had ik net een update gekregen van 13 verkenners, laatste op 1 km afstand, maar helaas dus wel op de kop geflitst geweest . Stond wel gemeld voor tegenovergestelde richting...
Comment
-
In afwachting van een eventuele update kunnen de gebruikers alvast zowel de éne als de andere richting melden. Lokale politie flitst vrijwel altijd in beide richtingen, ik heb daar geen probleem mee dat er een flitser gemeld wordt die niet in mijn richting staat. De V2 is duidelijk meer onderhevig aan mankementen dan de 'oude' V1.
Comment
-
Klopt, maar als je in beide richtingen wil melden kun je toch nooit zeker weten dat je ze in beide richtingen hebt gemeld door op beide knoppen tegelijkertijd te drukken?
En de 5 seconden van bevestiging afwachten tot de ene kant gemeld is, lijkt me ook maar stom
Ik heb trouwens het nummer veranderd in m'n smslijst naar 't uwe, daar ik die vorige keer toch nog manueel heb moeten invoeren via de site (blijkbaar specifieke codes etc)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenAllez man. Dan is het op 5 min geregeld.
Anders moet je bellen/mailen, inpakken, naar het postkantoor rijden, postzegel kopen, wachten, uitpakken.
m.decoster@coyotesystems.be
klopt maar hoe moet je dat uitleggen, ik ken dat
op het moment dat je naar AUTO5 rijd zal het ding natuurlijk foutloos werken ... het is niet continue op zeep hé
nogmaals, het idee is super maar de hardware is zeer triestig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenKlopt, maar als je in beide richtingen wil melden kun je toch nooit zeker weten dat je ze in beide richtingen hebt gemeld door op beide knoppen tegelijkertijd te drukken?
En de 5 seconden van bevestiging afwachten tot de ene kant gemeld is, lijkt me ook maar stom
Ik heb trouwens het nummer veranderd in m'n smslijst naar 't uwe, daar ik die vorige keer toch nog manueel heb moeten invoeren via de site (blijkbaar specifieke codes etc)
zelfde probleem met vaste camera's
sommige flitsen langs beide kanten, mijn V2 geeft ENKEL signaal indien ik er 1 passeer in mijn rijrichting. Waar in je menu kan je kiezen voor BEIDE richtingen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenStuur mij u emailadres in PM en zal u de app doorsturen.
Thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenKan je je abonnement niet online verlengen?
Of sturen ze altijd een overschrijving naar je thuis adres?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenHad ook ergens gelezen dat Coyote abonnementshouders gratis gebruik onden maken van iCoyote.Heb nu iCoyote op mn iPhone met 1 maand gratis abo maar vraag me af wat er gebeurt nadat de maand zal verlopen zijn.
Waar kan je dat dan ergens instellen ?
Comment
-
Ik heb dezelfde vraag als woehaa. Heb sinds vandaag ook de iCoyote app. Tevens een fijne Kensington dashboard mount gekocht en zojuist een Kensington iPhone car charger besteld.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichtenzelfde probleem met vaste camera's
sommige flitsen langs beide kanten, mijn V2 geeft ENKEL signaal indien ik er 1 passeer in mijn rijrichting. Waar in je menu kan je kiezen voor BEIDE richtingen ?
Comment
Comment