Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    Bij mij(android) is het nu wel vervallen, maar later dan een maand alleszins...

Dus als iemand per toeval toch zoiets kent voor Android?
    Met dank om een einde te maken aan al de miscommunicatie hier...
    Toch logisch dat Coyote dit niet oneindig gratis aanbiedt

Comment

• Bon, vanop de website van Coyote zelf:

TOEPASSING EN BETAALABONNEMENTEN:

Het activeringsproces vereist een geldig e-mailadres. Dit om de iCoyote-gebruikers te responsabiliseren en de kwaliteit van het Coyote-bestand op peil te houden.

Prijs van de toepassing : 1,59 € (met 30 dagen service)

Zodra die periode van 30 dagen is verstreken, kunt u rechtstreeks via de toepassing een abonnement nemen:

1 maand = 11,99 €
      6 maanden + 6 maanden gratis (ofwel 1 jaar) = 49.99 € (of ongeveer 4 € per maand)

Het bedrag wordt rechtstreeks afgehouden van uw iTunes-rekening bij Apple.

Voedingskabel van 12V en houder voor in de auto zijn aanbevolen.

Aangezien waarschuwingssystemen voor flitscamera’s verboden zijn in bepaalde landen (Zwitserland,
      Duitsland,...), dient u na te gaan of het gebruik van iCoyote mogelijk is in het land waarin u zich bevindt.

De weg op in alle vertrouwen

Coyote

OPMERKING VOOR ABONNEES VAN COYOTE

Het gebruik van iCoyote na de periode van 30 dagen is gratis voor de abonnees van Coyote

(Coyote Classic, Mini Coyote v1 en v2, Coyote Rider en Coyote NAV v2). U dient enkel uw Coyote ID mee te delen op de pagina voor de aankoop van het abonnement.
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Kan je dat dan beide tegelijk gebruiken? Anders moet je er maar 1 kopen om met 2 man te gebruiken..
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Je kan ook x aliassen toevoegen op je gmail account en iedere maand opnieuw registreren.

Comment

• Een dikke twee maand geleden heb ik Coyote voor de eerste mail op Android in gebruik genomen en sinds vorige week is hij gestopt met werken.
            Ik kreeg een franse melding waarin stond dat de gratis proefperiode voorbij is en men het programma opnieuw moet installeren + abo moet aanschaffen.

Helaas is de app niet in de market voor Belgie te vinden, in Frankrijk blijkbaar wel. Op hun site is er niets van Android terug te vinden ( of ik heb erover gekeken), kan enkel gegevens / app van isheep vinden.
            Goed bezig zou'k zeggen, ga toch ook eens zoeken om een manier te vinden om het (eventueel terug gratis) werkende te krijgen.
            Database error.
            The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Ik heb onlangs een nieuwe mail gekregen om te activeren op hetzelfde adres... Moet nu gewoon nog eens testen of het weer werkt.
              Dat werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Dat werkt.
                Ik heb juist geprobeerd om opnieuw te installeren door een ander emailadres te gebruiken maar wordt nog steeds naar een link doorgestuurd (met uitleg dat periode verlopen is).
                Database error.
                The database has encountered a problem.

Comment

• Heeft iemand een verklaring waarom 1 jaar coyote op iphone 50€ kost en als je het toestel zelf koopt kost het abbo 144€ per jaar.

Comment

• Coyote in abo voor 144 euro betekent dat Coyote de data-kosten op zich neemt, iCoyote op mobiele telefoons is de data-kost voor jou.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                      Coyote in abo voor 144 euro betekent dat Coyote de data-kosten op zich neemt, iCoyote op mobiele telefoons is de data-kost voor jou.
                      Zou coyote zn tarieven dan ook verlagen nu de gsm-providers de prijs van hun data-abbonementen gaan verlagen?

(.../me hoopt dat Marjan meeleest )

Comment

• Uiteraard, net zoals de horeca-uitbaters hun prijzen hebben verlaagd nadat de BTW van 21 naar 6 % is gegaan

Comment

• Iemand enig idee hoeveel trafic coyote genereerd op iphone of android ?

Bvb per uur dat je hem gebruikt.

Comment

• Maakt dat wat uit in België?

Comment

• Ik zou dat ook wel eens graag willen weten eigenlijk

Comment

• Veel zal het niet zijn, hooguit een paar MB.

Comment

• ik had overlaatst ene gekocht van ne kerel, nu zei hij dat die niet geregistreerd was en perfect in orde was.

Kerel heeft me dus opgelicht, was al wel geregistreerd en geluid werkt niet.
                                  + in het licht zag je het niet, maar als iets donkerder was zag je dat hij deze gelijmd had, clipje afgebroken.

Nu ik ermee naar de auto5, in de hoop dat ze mij konden helpen met dat geluid.
                                  Is kapot zeiden ze, ik heb originele factuur van die kerel, is van juni 2010, nu zegt die van de auto5 dat die garantie niet overdraagbaar is????

Dit kan toch niet, gebruiker heeft toch geen garantie, het toestel toch, maakt niet uit wie de gebruiker is.
                                  Hij weet niets van dat lijmen, enkel dat het geluid niet werkt.

Hij zei ook dat hij wel geregistreerd is omdat er een datum in stond, vanaf toen wist ik eigenlijk dat hij wel degelijk geregistreerd was.

Nu is mijn vraag, kan dit zomaar?

Of zou ik die ook via Waver kunnen oplossen, het is een V2, 10 maanden oud, geregistreerd, abo vervallen in oktober en originele factuur.
                                  Want zo zou ik toch mijn geld kunnen recuperen, want ik heb dat toestel uiteindelijk 110 euro betaald, juist de de dag voor de prijs naar 159 euro is gegaan natuurlijk.

nog een andere vraag: toevallig of niet nu heb ik ook een plus sinds vanavond, spiksplinternieuw, nog niet geregistreerd, juist gedaan, en zou het nu kunnen dat er in mijn gegevens in coyote geen datum staat en in mijn abo op de website tot 1 november 2011, dus geen 3 maanden maar 7 maanden, nog 211 dagen resterend staat erop.
                                  Last edited by ; 04/04/2011, 01:08.

Comment

• Wat betreft garantiegevallen is Waver je contact. Wat betreft overdragen van het abonnement moet je ook bij Waver zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                      Coyote in abo voor 144 euro betekent dat Coyote de data-kosten op zich neemt, iCoyote op mobiele telefoons is de data-kost voor jou.
                                      De datakosten via GPRS (via abo Coyote) moeten toch verwaarloosbaar zijn? Hoe verklaar je anders dat Wikango een levenslang gratis abo aanbiedt. Hoe kan dit anders? Kan toch niet anders dat die datakosten niet erg hoog zijn, anders zouden zij dat ook niet kunnen blijven doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                                        De datakosten via GPRS (via abo Coyote) moeten toch verwaarloosbaar zijn? Hoe verklaar je anders dat Wikango een levenslang gratis abo aanbiedt. Hoe kan dit anders? Kan toch niet anders dat die datakosten niet erg hoog zijn, anders zouden zij dat ook niet kunnen blijven doen?
                                        Die zijn inderdaad vrij klein + ze hebben wel andere overeenkomsten dan de gemiddelde particulier.

Anonimiteit op het internet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lexie68 Bekijk Berichten
                                          Ik heb hem nu één week. Dus zou het kunnen zijn dat de unit niet geheel is geupdate. Dus alle gegevens over vaste palen en snelheidslimieten zijn dus opgeslagen in de Coyote zelf. Weer iets bijgeleerd. Bedankt.
                                          Vandaag weer over de brug van Gentbrugge gereden. Weer geen melding van de 2 vaste palen die er al jaren staan door de Coyote V2. Iemand had al wel de flitspalen gemeld dmv een mobiele radar melding. Toch vreemd dat dit nog steeds niet is aangepast. Kan je zoiets doorgeven??

Comment

Working...
                                          X