Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lexie68 Bekijk Berichten
    Vandaag weer over de brug van Gentbrugge gereden. Weer geen melding van de 2 vaste palen die er al jaren staan door de Coyote V2. Iemand had al wel de flitspalen gemeld dmv een mobiele radar melding. Toch vreemd dat dit nog steeds niet is aangepast. Kan je zoiets doorgeven??
    Ja, als je stilstaat naast de paal en dan als vaste flitspaal doorgeven.
    Indien je niet kunt stilstaan (zoals op autosnelweg), kun je hem gewoon als mobiele melding doorgeven en het uur van je melding onthouden. Daarna een mailtje zenden naar hen met je coyote id nummer, uur van melding en zeggen in welke richtingen hij flitst.

Probleem is alleen dat het EEUWEN duurt vooraleer ze updaten...
    Ik heb zo nog een goeie 2 à 3 maand terug 3 wijzigingen doorgegeven en nog steeds geen wijzigingen. Ik krijg nog 2x/dag de melding van valse vaste flitspalen... Irritantie troef!

Ander probleem is dat andere coyote gebruikers je melding kunnen ontkennen en je dan quotatie verliest. Imho niet zo erg, want het is in eerste instantie het systeem die geupdate moet worden, niet je eigen beoordeling. Al is het wel leuk meegenomen natuurlijk...

Maar dus nogmaals aan de mensen van coyote systems: doe aub iets aan de snelheid van updates van jullie vaste camerabestand en interageer met je klanten over hun aanpassingen! (na meldingen hoor je gewoon niets meer van de overkant)
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• @Wooter:

Zijn dit de gegevens van Waver, of moet ik daar ergens anders voor zijn?

thnx

Coyote systems Benelux:

Informatie - Helpdesk - Klantdienst:
      Tel: 070 211 225
      Mail: support@coyotesystems.be

Bestelling - Levering - Facturatie:
      Mail: info@coyotesystems.be
      Fax: +32(0)10.84.23.06

Comment

Vandaag weer over de brug van Gentbrugge gereden. Weer geen melding van de 2 vaste palen die er al jaren staan door de Coyote V2. Iemand had al wel de flitspalen gemeld dmv een mobiele radar melding. Toch vreemd dat dit nog steeds niet is aangepast. Kan je zoiets doorgeven??
        Geloof het of niet. In de auto naar huis kreeg ik een mailtje van....Coyote. Met de melding dat mijn apparaaat wellicht niet goed was geupdate. Men zal mij een update zenden en morgenvroeg moet ik mijn apparaat 3x straten en uitzetten.........?! To be continued...

Comment

• IK heb dan toch maar eens een abo van 12maand gekocht.

Comment

...moet ik mijn apparaat 3x straten en uitzetten.........?! To be continued...
            Moet je er 3 straten mee doen en dan uitzetten?

Comment

• Zaterdag namiddag nog is 2x gered door men V2 op E19 Antw/Brussel, eerste keer wou er mij net een BMW E46 tour me inhalen, maar heb er teken naar gedaan en hioj hield zich ook meteen in, kerel deed opgelucht en breed glimlachend teken nadien

Comment

• Wat kosten ze momenteel,nieuw?
                Waar kan ik het best eentje kopen in Limburg? (bestekoop)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                  Wat kosten ze momenteel,nieuw?
                  Waar kan ik het best eentje kopen in Limburg? (bestekoop)

Huidige prijs: €199,00 incl. 4 maanden abo gratis.

Comment

bij auto5 en vandenborre staan ze dan toch goedkoper.

Comment

• ik heb de nieuwe Mini Coyote Plus besteld , kost 199€.
                      zou momenteel nog nergens te krijgen zijn , enkel op bestelling...

Auto5 maakt er al reclame over op de website , maar volgens enkelen zouden deze niet op stock liggen...

Comment

• in nazaret was de flik zijn driepikkel nog aan het opzetten en ie was al 2x gemeld op 1 minuut tijd
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          in nazaret was de flik zijn driepikkel nog aan het opzetten en ie was al 2x gemeld op 1 minuut tijd
                          *vind ik leuk*

Waar stond de wagen dan precies?
                          Last edited by B3noît; 07/04/2011, 11:26.
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Ik weet een winkel waar ze sinds de eerste dag ze aan 179 euro verkopen. Ook met 4 maanden abo gratis en omruilgarantie zonder één woord gezever

Vorige week er nog één gaan bijkopen en toen stonden ze zelfs 159 euro
                            Nieuwe coyote plus zou al besteld kunnen worden aan 179 euro.

Comment

in nazaret was de flik zijn driepikkel nog aan het opzetten en ie was al 2x gemeld op 1 minuut tijd

Zalig

Comment

• Komt er binnenkort een Coyote V3 uit?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Komt er binnenkort een Coyote V3 uit?
                                  evolutie: http://www.coyotesystems.be/nl/produ...e-plus-nl.html

Pers: http://auto.be.msn.com/nieuws/artike...ntid=154964212

Samenwerking met touring voor bijstand: http://www.coyotesystems.be/uploads/...nternet_NL.pdf
                                  Last edited by dragonfly; 07/04/2011, 15:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    Er lijkt niets veranderd behalve de toevoeging van dat bijstands-ding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Maakt dat wat uit in België?
                                      Nee maar als alternatief voor een Coyote als je in het buitenland zit wel.

Nuja voor een iPhone is dat ook geen oplossing want je kan daar geen dataroaming gaan configureren per applicatie. Als je dan zit te coyote'en dan trekt hij je mails ook binnen enzo, en dat kan dan wel duur worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                        Lees ik hier een nadeel over een iPhone????
                                        Nee, een nadeel van de belachelijke Europese roamingkosten.

Comment

Had ik ook vorige week in beernem, ze waren nog aan het parkeren en hij was al 2 x gemeld. Ook deze week aan de werken in de Pinte. Bij het opstellen van de driepikkel gaf de coyote al melding.

Vorige maand heb ik gratis een nieuwe coyote gekregen nadat mn vorige het plots begeven had. Maar voorlopig heb ik nog altijd 0 sterren. Iemand een idee hoe lang dit duurt?

Comment

Working...
                                          X