Oorspronkelijk geplaatst door Naish
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matthis Bekijk Berichten
Vorige maand heb ik gratis een nieuwe coyote gekregen nadat mn vorige het plots begeven had. Maar voorlopig heb ik nog altijd 0 sterren. Iemand een idee hoe lang dit duurt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QuartMonitor Bekijk BerichtenIk weet een winkel waar ze sinds de eerste dag ze aan 179 euro verkopen. Ook met 4 maanden abo gratis en omruilgarantie zonder één woord gezever
Vorige week er nog één gaan bijkopen en toen stonden ze zelfs 159 euro
Nieuwe coyote plus zou al besteld kunnen worden aan 179 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lexie68 Bekijk BerichtenIk zou het niet weten. Rij nu al een aantal weken mee rond en meld alles wat ik tegen komen en bevestig ook alles. (als ik niet te laat ben met drukken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenHeb je hem buiten al eens geprobeerd, met vrij zicht naar alle windrichtingen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichtenik heb mij ook ene aangeschaft de v2, is het normaal de eerste keer als je hem op start dat ik hier al 2 uur zit te wachten voor die gps ontvangst heeft .
alle info welkom dank u
Mijn pa heeft een paar weken geleden ook een V2 gekocht en die had ook geen ontvangst. In de winkel hebben ze direct een nieuwe meegegeven en blijkbaar was hij niet de enige die dat probleem had. Waarschijnlijk een slechte reeks die gemaakt werkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QuartMonitor Bekijk BerichtenVerdikke de tweede V2 iets te vroeg gekocht. Nu hebben ze daar de plus op voorraad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten*vind ik leuk*
Waar stond de wagen dan precies?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenEn waar is die winkel?
Comment
-
Alle ik ben al aan mijn tweede toe , de eerste werkte dus blijkbaar echt niet .gisteren gekocht , en eerst vond hij geen signaal na 6 uur eindelijk toch een signaal,
Vanmorgen zet ik hem op en dat ding sloeg tilt , batterij laadde niet meer op en als ik hem in de lader stak begon die te flikkeren en vanalles uit zijn eigen te doen.
Naar de winkel en daar deden ze gelukkig niet te moeilijk en een andere gekregen.
Nu heb ik wel mijn eigen reeds ingelogd op hun site, hopelijk gaat dit niet te veel zever geven om de abbonement over te zetten.
Nog iemand met zo een fratsen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichtengisteren nen V1 gekocht, die kan ik zelfs niet registreren, foute ID...
Maar bon de nieuwe is aan het opladen ben benieuwd , zal morgen mijn ervaringen hier delen .
ben benieuwd.
Comment
-
Ik heb daarnet online verlengd en betaald met Mastercard.
Op de website staat mijn abbo al verlengd tot 09/04/2012, op het toestel staat het nog steeds als vervallen op 08/04/11
Iemand een idee hoe lang het duurt eer het toestel zelf ook doorheeft dat het abonnement verlengd is?
thanks!2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition
2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
1999 Volvo V70 classic 2.5d
1967 Volvo 123 GT
Comment
-
Ik heb al 3 dagen lang snachts geen ontvangst, overdag doet ie het wel altyd. Na 5 keer opstarten kreeg die nsachts dan toch weer ontvangst. Ik heb de V1DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenJe bedoelt toch " de mobiele flitscontrole die je tegen komt " , ipv " alles". Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er nog een aantal mensen zijn die toch telkens weer zo'n vaste paal moeten melden. Ik kan me voorstellen dat een andere Coyote passeert en bevestigt ( uit onwetendheid) dat daar inderdaad ne paal staat, terwijl dat hele meldingssysteem eigenlijk dient om mobiele controle's te melden en/of te bevestigen. Bij Wikangoo zitten er tegenwoordig ook van die potentaten die drukken om te kunnen drukken en denken dat ze daar telkens punten voor krijgen.
PLUS obstructies blijf ik ook bevestigen/ontkennen als het bakje dat vraagt.
Dat komt dus een paar keer per dag voor.
Scheer mij niet zomaar over een kam als je denkt dat ik met alles maar lukraak op knopjes druk.
Comment
Comment