Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat betreft VASTE flits palen , is het normaal dat hij alleen deze meld die in je eigen rij richting staan ?
    omdat ik dacht dat deze toch in de 2 richtingen flitsten
    Of behoord dit ook tot een of andere instelling die ik nog niet vond
    zoals eerder vermeld ben ik nog een leek in die coyote v2 en moet nog een en ander ondekken.
    En dan deze nog ,als je een mailtje stuurt naar info@... hoe lang duurt het eer ze reageren
    dank u bij voorbaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
      En dan deze nog ,als je een mailtje stuurt naar info@... hoe lang duurt het eer ze reageren
      dank u bij voorbaat
      daar zou ik ook mee geholpen zijn, zolang ik geen antwoord heb kan ik de mijne ni eens gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
        daar zou ik ook mee geholpen zijn, zolang ik geen antwoord heb kan ik de mijne ni eens gebruiken
        .
        Das de moeite he , deze morgen die marjan uit haar bed gebeld, en ze antwoorde stuur een mailtje of bel naar het 070 nr heb proberen te bellen 15 keer en steeds frans gebroebel dat het nog even ging duren, op mijn mail van vrijdag en zaterdag nog niks van antwoord

Comment

• Al 180.000 volstrekt legale radarverklikkers in België

08:26 De "Mini Coyote", een apparaatje dat vaste maar ook mobiele flitscamera's signaleert, is in België al aanwezig in 180.000 auto's. Het toestel is pas twee jaar op de markt, het is volledig legaal en aan een blitzcarrière bezig in Europa.

De Mini Coyote wordt gemaakt door de Franse firma Sagem. In het handvol landen waar het toestel gelanceerd werd zijn in totaal bijna 1 miljoen Coyotes over de toonbank gegaan.
          Het toestel is, in tegenstelling tot technische radardetectoren, legaal om het werkt volgens het principe van de gegevensuitwisseling tussen personen. Als drie gebruikers de aanwezigheid van een radar registreren binnen een bepaalde tijd, wordt hij opgenomen in het alarmsysteem.
          "Uw volste recht"

"Als u uw buurman ervan op de hoogte wil brengen dat u ergens een politievoertuig hebt gezien, kan niemand u daarvan weerhouden en hebt u daar het volste recht toe. Nogal wat politici willen dat veranderen en verbieden. Maar het doel is niet om het de snelheidsduivels gemakkelijk te maken. Integendeel, het is de bedoeling dat de chauffeurs zich houden aan de opgelegde limieten", aldus een woordvoerder van het bedrijf.
          Ook locaties van werven van wegenwerken en files kunnen via de Mini Coyote gedeeld worden. De invoerder van het toestel verwacht dat de verkoop dit jaar met 20 procent zal stijgen ten opzichte van 2010. De introductie van een nieuw model moet deze doelstelling zeker haalbaar maken. In de laatste versie is er een knop voorzien die u direct met Touring Wegenhulp in verbinding stelt. Het is niet meer nodig om te bellen en om uit te leggen waar u zich bevindt.
          Het OIVO (onderzoeks- en informatiecentrum voor verbruikersorganisaties) bevestigt de legaliteit van het apparaat. Volgens juriste Anaïs Deville van OIVO is er tot dusver "geen enkele melding van een probleem inzake het gebruik of inzake de goede werking van het toestel".
          http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...-belgie-3.aspx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lexie68 Bekijk Berichten
            Ik kan me niet voorstellen waarom ik een vast flitspaal moet melden als hij dit toch aangeeft. Maar soms denk ik dat ik een van de weinige ben in W-Vlaanderen omdat ik veel mobiele flitsers als eerste meld.
            PLUS obstructies blijf ik ook bevestigen/ontkennen als het bakje dat vraagt.
            Dat komt dus een paar keer per dag voor.
            Scheer mij niet zomaar over een kam als je denkt dat ik met alles maar lukraak op knopjes druk.
            Van welke regio ben je precies?

Ik denk dat soms ook, maar er zijn er wel degelijk veel die er mee rondrijden. Slechts weinigen meldden naar mijn mening zelf (of herkennen ze misschien niet onmiddellijk?).
            Gisteren nog 1 gemeld in Sint-Jan
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
              .
              Das de moeite he , deze morgen die marjan uit haar bed gebeld, en ze antwoorde stuur een mailtje of bel naar het 070 nr heb proberen te bellen 15 keer en steeds frans gebroebel dat het nog even ging duren, op mijn mail van vrijdag en zaterdag nog niks van antwoord

4 dagen en ik heb antwoord gekregen, en bij deze is het opgelost ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                4 dagen en ik heb antwoord gekregen, en bij deze is het opgelost ook
                Bij mij dus niet , daar de eerste stuk was en deze terug naar de winkel is gebracht, heb ik de tweede proberen in te loggen ging niet met zelfde mail adres.
                op laatste van miserie naar de 010 nr gebelt , Die madam aan de lijn was wel vriendelijk maar ze zei dit is alleen voor winkels , ik geantwoord jama ik wacht al ..... dagen op antwoord en op 070 geraak ik niet binnen.
                dus zei mij verder geholpen , kunnen in loggen waarvoor haar bedankt .
                Deze morgen een mail,geachte bedankt om 2 coyotes bij ons in te loggen je heb er dus 2 met die en die nummer.NEEEEEEEE ik heb er maar ene de eerste was prul heeft niet gewerkt dus terug gemaild en nu afwachten .
                word vervolgd.
                Moet wel zeggen deze die ik nu heb doet het prima heeft zijn geld al terug verdient

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                  Heeft er al iemand geprobeerd of het mogelijk is om de coyote zelf + de app op iphone (met de login gegevens van de coyote) tegelijkertijd te gebruiken?
                  Niemand die dit al getest heeft?

Comment

Denk wel dat dit werkt, ik heb mini coyote en mijn broer gebruikt Icoyote met mijn gegevens

Comment

• Vanmorgen om 7u30 stonden ze opnieuw te flitsen, dit keer zone 70 bij het inrijden van Kemmel. De monovolume erachter had zich er wel heel dicht bij geparkeerd. Toch heb ik hem op tijd gezien en weer op m'n gemak gepasseerd.
                      'k denk dat ze m'n auto op den duur gaan kennen. 2e keer in 3 dagen dat ik aan trage snelheid passeer al duwend op coyote
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                        Vanmorgen om 7u30 stonden ze opnieuw te flitsen, dit keer zone 70 bij het inrijden van Kemmel. De monovolume erachter had zich er wel heel dicht bij geparkeerd. Toch heb ik hem op tijd gezien en weer op m'n gemak gepasseerd.
                        'k denk dat ze m'n auto op den duur gaan kennen. 2e keer in 3 dagen dat ik aan trage snelheid passeer al duwend op coyote
                        dus eigenlijk heeft uw coyote niet zoveel nut aangezien je ze bijna allemaal zelf voor de eerste keer gaat melden?

Comment

• Voor de mensen die liever geen apart kastje hebben, Coyote zal ook op de nieuwe radio van Parrot draaien, de Asteroid...

----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

dus eigenlijk heeft uw coyote niet zoveel nut aangezien je ze bijna allemaal zelf voor de eerste keer gaat melden?
                            Hmja er moet altijd iemand de eerste zijn in zo'n systeem hé. In de regio zelf herken ik ze vrij snel, daarbuiten heeft de coyote al heel veel geholpen
                            Dus op autostrades en minder gekende zones komt hij zeker goed van pas.
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3

Comment

ik doe het zo, behalve het feit dat ik precies geen sterren krijg (who cares?) doet hij het perfect!
                              2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Kan het zijn dat de iCoyote minder vallende sterren weergeeft dan de gewone Coyote (v2)?
                                Een collega van me deed de test, en kreeg bij de gewone coyote meer meldingen dan bij de iCoyote...
                                Gezien ik nog geen mobiele meldingen gekregen heb, kan ik hierover geen uitsluitsel geven, vandaar mijn vraag naar jullie toe...

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
                                  Kan het zijn dat de iCoyote minder vallende sterren weergeeft dan de gewone Coyote (v2)?
                                  Een collega van me deed de test, en kreeg bij de gewone coyote meer meldingen dan bij de iCoyote...
                                  Gezien ik nog geen mobiele meldingen gekregen heb, kan ik hierover geen uitsluitsel geven, vandaar mijn vraag naar jullie toe...

Alvast bedankt!
                                  mijn ervaring is toch dat ze beide evenveel meldingen geven. Wat ik in het verleden wel gemerkt heb is dat de fliter werd aangeduid op het scherm naast de baan maar de melding op zich bleef uit.
                                  2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Heb ook iCoyote (enkel iCoyote, geen toestel) en nog geen mobiele meldingen gekregen, hij meldt enkel de vaste flitspalen op het scherm, zonder geluid.

Maar de GPS van mijn Mégane doet dat ook, dus weinig meerwaarde momenteel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Dat werkt.
                                      Heb jij die app nu re-enabled na 1 maand op je Android toestel?

Comment

• Ik wil me aanmelden op de site met mijn pas gekochte V2 en krijg deze mededeling:

Device ID is not registered in Coyote (Secured ID incorrect)

Ook vind het toestel geen GPS-signaal en dat in open lucht.

EDIT: opgelost, alles ging plots wel en ja ik had op de "F" gewacht
                                        Last edited by KBK Racing; 15/04/2011, 23:04.
                                        sigpic

Comment

• Ik heb Icoyote V4.2 aangeschaft via de App Store voor mijn Iphone 3GS. De applicatie staat nu op mijn iphone maar wanneer ik Icoyote wil opstarten, verschijnt het opstartscherm slechts heel even waarna hij direct terugkeert naar mijn scherm met het overzicht van de applicaties. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Eeuwige dankbaarheid zal uw deel zijn .

Grtz,
                                          Duke

Comment

Working...
                                          X