Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag de nieuwe Mini Coyote Plus gekocht en laten plaatsen in de wagen.
    werkte direct , en bij thuiskomst even geregistreerd en de promo code ingevoerd voor 3 maanden gratis abonnement , ook dit ging van een leien dakje.

hoe snel moet ik nu het abonnement verlengen ?
    iemand zei , dat ik dit binnen een bepaalde tijd doe , ik nog een extra maand gratis zou verkrijgen...is dit zo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichten
      .is dit zo ?
      nee

Jij hebt nu normaal 4 maand bij je toestel gekregen. Daarna heb je de keuze uit 1 jaar aan 144€ of 2 jaar aan 250€.
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
        nee

Jij hebt nu normaal 4 maand bij je toestel gekregen. Daarna heb je de keuze uit 1 jaar aan 144€ of 2 jaar aan 250€.
        heb "maar" 3 maand gekregen bij registratie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
          Voor de mensen die liever geen apart kastje hebben, Coyote zal ook op de nieuwe radio van Parrot draaien, de Asteroid...

arghl

veel liever een deftig standalone navigatiesysteem (bv tomtom) met coyote integratie

maar ondanks de geruchten van een jaar terug, geloof ik daar niet in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            arghl

veel liever een deftig standalone navigatiesysteem (bv tomtom) met coyote integratie

Tja, ik hou het bij mijn standalone Coyote, die werkt prima, ook als ik aan't bellen ben bijvoorbeeld
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

arghl

Dat bestaat toch al? Garmin nüLink! 1695
              Garmin délivre une technologie GPS innovante dans divers marchés tels que l'aviation, la marine, le fitness, le plein air récréatif, le suivi d'activités et les applis mobiles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                Van welke regio ben je precies?

Ik denk dat soms ook, maar er zijn er wel degelijk veel die er mee rondrijden. Slechts weinigen meldden naar mijn mening zelf (of herkennen ze misschien niet onmiddellijk?).
                Gisteren nog 1 gemeld in Sint-Jan
                De Westhoek, bij de kust. Maar rij door gans West-en Oost Vlaanderen.
                Ik merk dat ik wel wat sneller rij op de E40. Mmm. Hopelijk rijdt er eens iemand voor me die ook op die knopjes drukt en niet geniet van anderen die dit wel doen.
                BTW: Vanmorgen hebben ze weer een blik Engelsen op de Europese wegen losgelaten. Een groep linksrijders bleef maar jagen richting Oostende tegen 180km/h. Heb maar gelost. Wat als ik de eerste ben bij een flitscontrole?? Brrrr....
                Last edited by ; 18/04/2011, 14:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lexie68 Bekijk Berichten
                  De Westhoek, bij de kust. Maar rij door gans West-en Oost Vlaanderen.
                  Ik merk dat ik wel wat sneller rij op de E40. Mmm. Hopelijk rijdt er eens iemand voor me die ook op die knopjes drukt en niet geniet van anderen die dit wel doen.
                  BTW: Vanmorgen hebben ze weer een blik Engelsen op de Europese wegen losgelaten. Een groep linksrijders bleef maar jagen richting Oostende tegen 180km/h. Heb maar gelost. Wat als ik de eerste ben bij een flitscontrole?? Brrrr....
                  Tjah voorop blijven rijden is het domste wat ge kunt doen hé
                  Ik wacht altijd eerst wat af tot wanneer ik een 'snelle' zie opdoemen in de achteruitkijkspiegel en dan laat ik die passeren, beetje afstand houden en ge hebt het ideale flitsslachtoffer!
                  Op die manier heb ik toch al paar boetes kunnen omzeilen.

Comment

• In Canada heb ik zo ene vrolijk laten pakken . Snelheid verlaagde enkele kilometers voor de grens met de VS, en mijn vrouw al aan het klapwieken dat ik nog 100 reed waar 70 was toegelaten op een brede rechte snelweg. Maar geen probleem: een treintje was me al aan het inhalen. En inderdaad, achter de volgende brug stond een zwarte Crown Vic te wachten met speedgun, en even later zette ie de eerste van de rij aan de kant .

Comment

• Opnieuw geeft Avertinoo gratis licenties weg via facebook: http://www.facebook....108026349269516

Maak je lid via de 'vind ik leuk-knop' en post een commentaar. Morgen 20/4 weet je of jij de winnaar bent van een van de gratis licenties! Maak meer kans om te winnen door Avertinoo door te linken naar jouw persoonlijke berichtenmuur.

De laatste maanden stijgt het aantal gebruikers enorm, ben nog steeds zeer tevreden gebruiker (gebruik het bij elke autorit).

Comment

• heb nu enkele dagen mijn Coyote Mini Plus en moet zeggen dat er nog veel geupdate moet worden denk ik.
                        op verschillende wegen geeft hij verkeerde toegelaten snelheden.

ik vraag mij ook af , of dit toestel ook perfect moet werken in Nederland en Duitsland ?
                        ik reed vorige zondag in Duitsland en vanaf de grens in Venlo geeft hij geen snelheidsbeperking , nu heeft het eerste stuk geen beperking , maar wanneer de borden met 120 en 100 komen , blijft ie geen snelheidsbeperking aangeven , ook niet in het centrum van de Duitse steden...

off topic , op de Duitse Autobahn de Coyote even 260 km/u laten aanwijzen...

Comment

• vandaag dik gered door m'n prairiehondje

nieuw rubber = effe testen of ze goed uitgelijnd zijn = 'es tot de 200 gaan

wat biepjes maanden me aan tot coasten, de melding "54x 0min" deed me onmiddellijk remmen

grijze bak (zag eruit als een soort van vuilbak) onder een verkeersbord, en 1 km verder een toom kuikens op gummikoeien als onderscheppingspatrouille

thanks doggie

Comment

heb nu enkele dagen mijn Coyote Mini Plus en moet zeggen dat er nog veel geupdate moet worden denk ik.
                            op verschillende wegen geeft hij verkeerde toegelaten snelheden.

ik vraag mij ook af , of dit toestel ook perfect moet werken in Nederland en Duitsland ?
                            In Duitsland is zo een toestel niet toegelaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              In Duitsland is zo een toestel niet toegelaten.
                              Dat klopt, maar het toestel zou wel correct moeten werken. De V1 en V2 werken probleemloos, telkens je de grens overgaat volgt er een update van de vaste palen. Uiteraard zie je vrijwel nergens verkenners, dus de kans om in een mobiel vangnet te rijden is dan ook groter.

Comment

vandaag dik gered door m'n prairiehondje

wat biepjes maanden me aan tot coasten, de melding "54x 0min" deed me onmiddellijk remmen

grijze bak (zag eruit als een soort van vuilbak) onder een verkeersbord, en 1 km verder een toom kuikens op gummikoeien als onderscheppingspatrouille

thanks doggie
                                Gisterenavond, E17 Gent-Kortrijk in Deerlijk?

Comment

Voor de vaste flitspalen wel. Voor de mobiele krijg je gewoon geen meldingen meer, ook niet naar het aantal verkenners rondom je

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  vandaag dik gered door m'n prairiehondje

thanks doggie
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                  Gisterenavond, E17 Gent-Kortrijk in Deerlijk?
                                  Credits go to moyaert voor waarschuwing per sms

Last edited by B3noît; 21/04/2011, 14:42.
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Daarjuist ook mijn Mini Coyote Plus gaan halen.

Als ik die nu gewoon aansteek, dan gaat dat abonnement toch niet beginnen lopen? Want je moet je toch eerst registeren?

Maar ik zag wel al hoeveel verkenners er waren en zelfs een mobiele (foute) controle, terwijl ik juist van de winkel kwam?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zondag voor het eerste met de Coyote naar Nederland. Ben benieuwd of het die daar ook populair is. Aangezien we door de polder gaan rijden vermoed ik dat we snelheden boven de 120km/h gaan halen. We will see. hehehe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Daarjuist ook mijn Mini Coyote Plus gaan halen.

Als ik die nu gewoon aansteek, dan gaat dat abonnement toch niet beginnen lopen? Want je moet je toch eerst registeren?

Maar ik zag wel al hoeveel verkenners er waren en zelfs een mobiele (foute) controle, terwijl ik juist van de winkel kwam?
                                        Jawel, je gratis maanden zijn al aan't lopen.
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lexie68 Bekijk Berichten
                                          Zondag voor het eerste met de Coyote naar Nederland. Ben benieuwd of het die daar ook populair is. Aangezien we door de polder gaan rijden vermoed ik dat we snelheden boven de 120km/h gaan halen. We will see. hehehe.

Wordt zo goed als niet gebruikt in Nederland, zelfs Rotterdam geeft slechts een sporadische verkenner (en zelfs dat is wsl dan een Belg)

Comment

Working...
                                          X