Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    Klopt. Van de winter na een company eventje teruggekomen van Amsterdam op zaterdagmorgen:
    2 verkenners, mijn 2 Belgische collega's
    Jammer want vorige week daar gepasseerd en ze waren bezig met de laser. had het op de radio gehoord want anders was je eraan voor de moeite!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Jammer want vorige week daar gepasseerd en ze waren bezig met de laser. had het op de radio gehoord want anders was je eraan voor de moeite!!
      De waarschuwingen op de radio zijn wel zeer correct en up to date in Nederland. Ik denk dat dit dan ook een reden is waarom de Coyote niet echt goed verkoopt in Nederland (waarom betalen voor een systeem als er een goed gratis alternatief is?)

Comment

• De NL'ers zijn daar indd wat collegialer in

Gewoon even de lijst checken voor je aanzet

Comment

• Op de radio gaven ze vanmorgen vanaf 11u 2 commerciële meldingen, ééntje op de A12 in Meise ( werken ) en ééntje op de E19 net voor Zemst. Ik vertrek om half 1, rij via de A12 naar Ring Brussel, passeer de flitser in Meise en meld hem als eerste. Terwijl er 19 verkenners voor mij reden. Via de Ring draai ik de E19 terug richting Antwerpen, er zijn 22 verkenners, maar werkelijk niemand heeft het statief onder de brug zien staan, ik meld hem als eerste.
          Spijtige zaak , Wikangoo mistte de A12-flitser ook met 6 scouts, de E19-flitser was wel gespot met 9 verkenners. Verblind door de zon ?

Nog een opmerking over Coyote, als je een mobiele ingeeft terwijl je een vaste paal nadert, wordt die verstuurd naar het systeem. Maak je even later de run nog eens in dezelfde richting, krijg je eerste de vaste, maar niet meer de mobiele. Ik heb reeds enkele malen een soortgelijke situatie meegemaakt, iemand die dezelfde ervaring heeft ?
          Last edited by ; 25/04/2011, 22:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
            Kan het zijn dat de iCoyote minder vallende sterren weergeeft dan de gewone Coyote (v2)?
            Een collega van me deed de test, en kreeg bij de gewone coyote meer meldingen dan bij de iCoyote...
            Gezien ik nog geen mobiele meldingen gekregen heb, kan ik hierover geen uitsluitsel geven, vandaar mijn vraag naar jullie toe...

Alvast bedankt!
            Dit weekend opnieuw iCoyote getest richting kust...
            Stonden in Beernem in middenberm (LPM-941 vermoed ik)
            Flitsen gebeurde richting Gent, terwijl ik richting kust reed...
            Doch, geen melding gekregen (enige melding die ik kreeg was de 'peu frequent'..)

Icoyote, kheb er zo mn twijfels bij...

Comment

• Heb jij hem dan ingegeven ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk Berichten
                Heb jij hem dan ingegeven ?
                Neen, gezien het om een federale flitswagen ging, die heel open opgesteld stond (middenberm), bij een zeer druk verkeer (richting kust), kan ik me heel moeilijk voorstellen dat nog niet gemeld zou zijn...
                Ik ben de eerste om flitsers door te geven (via sms dan), maar niet in dit geval:
                Gezien ik de iCoyote applicatie momenteel als 'test' gebruik, wil ik eerst resultaten zien, maar tot op heden valt dat zeer mager uit...

Comment

• Konijn.

Comment

Ik ben de eerste om flitsers door te geven (via sms dan), maar niet in dit geval:
                    Gezien ik de iCoyote applicatie momenteel als 'test' gebruik, wil ik eerst resultaten zien, maar tot op heden valt dat zeer mager uit...
                    Goeie insteek.

Comment

• Zaterdagnacht op de E17 Gent-Antwerpen stond een kar op de pechstrook.

Coyote zegt niets, ik vlam ervoorbij... *flits*

Afwachten wat het gaat geven. Had CC op 160 staan, maar had al even afgeduwd...
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                        Zaterdagnacht op de E17 Gent-Antwerpen stond een kar op de pechstrook.

Duvel!

Comment

• Mja, vond het raar. Lichten brandden, leek er nog maar even te staan.

Denk dak nog zo'n 140 moet gedaan hebben.

Ik kan ook niet alles dichtgooien, want ik heb kromme remschijven, dus dat is veel te gevaarlijk.
                          1991 BMW E30 318is

Comment

Ik kan ook niet alles dichtgooien, want ik heb kromme remschijven, dus dat is veel te gevaarlijk.
                            Gebruiken als argument in de rechtbank!

Misschien stond die gast gewoon in panne, was het geen flik, trok aan z'n lichten, en hoopte hij dat je zou stoppen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                              Gebruiken als argument in de rechtbank!

Misschien stond die gast gewoon in panne, was het geen flik, trok aan z'n lichten, en hoopte hij dat je zou stoppen?
                              Rechtbank?

Ik zal wel betalen...
                              1991 BMW E30 318is

Comment

Rechtbank?

Ik zal wel betalen...
                                Plooier!

Je zat met kromme schijven man! Je kon niet remmen!

Comment

• Moet ik dringend eens iets aan laten doen...

Maar geen tijd hee...
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                    Goeie insteek.
                                    Ter info:
                                    In de tijd dat ik mn 'echte' coyote nog had, was ik een 3sterren-verkenner, en heb er bijgevolg meer dan 1tje gemeld...

Ik had gewoon graag geweten of de iCoyote :
                                    a) uberhaupt meldingen weergeeft?! (auditief/visueel)
                                    b) in beide richtingen meldt (en eventueel; waar kan je dit instellen)

Comment

• Mijn tripje naar NL liep best goed maar...wat jullie al wisten heb ik dus ook meegemaakt. Vanaf de grens tot Friesland: 0 verkenners. Na het apparaat uit en aan te hebben gezet gaf hij aan: '89 nieuwe flitspalen'.
                                      Terug pikte ik 1 verkenner op maar weet niet hoelang die aanwezig bleef (op 48km)
                                      Wat mij is opgevallen is dat mijn Coyote V2 vanaf de grens een keer een update van 0 verkenners gaf en daarna niet meer een update. Hij gaf wel de vaste flitspalen aan.
                                      Op de terugweg viel het op dat hij niet update. Bij Utrecht de boel uitgezet en weer aangezet.Toen één verkenner gespot op 48km en dit bleef zo tot over de grens richting A'pen. Na weer uit en aan te hebben gezet werkte hij weer normaal. Tot Gent waar hij weer 'bevroor' totdat ik het spel weer resette. Tot de kust werkte hij weer normaal. Ik dacht dat hij over de grens automatisch een update gaf? De snelheid gaf hij wel iedere keer goed aan.
                                      Iemand ook deze ervaring dat de Coyote V2 over de grens niet goed werkt?
                                      Last edited by ; 26/04/2011, 13:02. Reden: typefouten bij de fleet

Comment

Ter info:
                                        In de tijd dat ik mn 'echte' coyote nog had, was ik een 3sterren-verkenner, en heb er bijgevolg meer dan 1tje gemeld...

Ik had gewoon graag geweten of de iCoyote :
                                        a) uberhaupt meldingen weergeeft?! (auditief/visueel)
                                        b) in beide richtingen meldt (en eventueel; waar kan je dit instellen)
                                        Het gaat niet om wat je deed, maar wat je doet. Ik zie nog altijd niet in waarom je nu niet zou rapporteren, omdat je eerst wat wil verifiëren/terugkrijgen.

a) ja, beide
                                        b) ja, niet instelbaar bij mijn weten

Comment

Zaterdagnacht op de E17 Gent-Antwerpen stond een kar op de pechstrook.

Thv van welke afrit stonden ze?

Comment

Working...
                                          X