Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
    de opgegeven max snelheid is 231 km (geeft hij bij mij in Duitsland op de onbegrenste stukken ook zo waar). Hij rijdt minder dan de helft van het toegestane!

Ik vind dit eigenlijk ook een boete waard !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Versta het niet, maar I lolled
      Makkelijk: dat is gewoon iemand gelijk wij die nu genoegen moet nemen met meerderjarige vrouwen.

On-topic: ik heb een Coyote plus gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        dawassem

ballen aan uw lijf zeg ik

aan meer dan 't dubbele toegestaan nog maar een honderd meter moeten doen en 't is prijs

of zie ik 't verkeerd?
        Just omgekeerd Toen was 't file.

Later heb ik wel de "toegestane" snelheid eventjes overschreden.

//// is een prachtig bord!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
          On-topic: ik heb een Coyote plus gekocht.
          Zit dat kastje al wat beter in mekaar dan de V2?

En voor de rest grote verschillen?

Comment

Versta het niet, maar I lolled
            .
            Zal het u even uitleggen , das vriendelijk van mij he
            ne flik ik vergelijk dat met ne pedofiel , ne stront, het achterste van een varken, begrijp je??
            heb echt zin om onbeleeft te zijn nu , maar doe dat bewust niet , is juist pasen geweest , morgen trouwt william, je begrijpt peace is the message

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Zit dat kastje al wat beter in mekaar dan de V2?

En voor de rest grote verschillen?
              Voelt vrij stevig aan alleszins.

Enkel die bijstand-bazaar, geloof ik.

Dat spel heb ik gisteren gestart & geregistreerd. Abo op de site: tot 27/04. Op het toestel stond niets aangeven. Werkte perfect.

Nu vanavond staat op het toestel: abo tot 27/3. Werkt niet meer.

Tiens, tiens...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
                .
                Zal het u even uitleggen , das vriendelijk van mij he
                ne flik ik vergelijk dat met ne pedofiel , ne stront, het achterste van een varken, begrijp je??
                heb echt zin om onbeleeft te zijn nu , maar doe dat bewust niet , is juist pasen geweest , morgen trouwt william, je begrijpt peace is the message
                Daaaaag Prospeed.

Comment

• Gisteren weer eens gered door men Coyote. Stonden te flitsen op de baan van Hoogstraten naar Loenhout. Toch een bangelijk ding!!
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                    Daaaaag Prospeed.
                    .

je bent misssssssssssssssssss hahaha
                    maar leuk dat je me een goeiedag stuurt .
                    goedeavond voor u ook trouwens

Comment

• Iemand hier die ook de Garmin met ingebouwde Coyote heeft?
                      Hoe activeer je de coyote service in het Garmin Dashboard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
                        .

je bent misssssssssssssssssss hahaha
                        maar leuk dat je me een goeiedag stuurt .
                        goedeavond voor u ook trouwens
                        Het feit dat je weet wie ik bedoel zegt veel.

Het was niet goeiedag, maar vaarwel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                          Iemand hier die ook de Garmin met ingebouwde Coyote heeft?
                          Hoe activeer je de coyote service in het Garmin Dashboard?
                          Via de menu. Ik heb hem hier niet zo direct bij de hand, maar d'er is ergens een pagina waar je oa de Coyote kan activeren (90 dagen). Ook actuele verkeersinformatie en GoudenGids online moet en kun je daar activeren (of betalend verlengen). Als je het tegen vanavond nie gevonden hebt, stuur me pm, dan haal ik 'em erbij en gids je er naartoe.

Comment

• Wie riep mij

Ik zit hier bijna niet meer ingelogd maar lees nog constant het forum. Maar ik ben blij dat er nog mensen zoals ik denken. Trouwens dankzij iemand hier op het forum heb ik nu een prachtige groep gevonden die meer doen dan wat zeveren en kakken op de flikken. Laat ze nu maar flitsen en boetes geven. Het boeit me totaal niet meer en ik lig er dan ook geen seconde meer van wakker wat ze allemaal willen doen. Vrijgeleide carte blanche En sommigen die het lezen = tot de volgende keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                              Wie riep mij

Ik zit hier bijna niet meer ingelogd maar lees nog constant het forum. Maar ik ben blij dat er nog mensen zoals ik denken. Trouwens dankzij iemand hier op het forum heb ik nu een prachtige groep gevonden die meer doen dan wat zeveren en kakken op de flikken. Laat ze nu maar flitsen en boetes geven. Het boeit me totaal niet meer en ik lig er dan ook geen seconde meer van wakker wat ze allemaal willen doen. Vrijgeleide carte blanche En sommigen die het lezen = tot de volgende keer
                              kan je mij dat groepeke is pmmen bij zoiets wil ik me steeds aansluiten en als het moet sponseren ,, trouwens aangename kennismaking.

Comment

• Man man het is er hier niet beter op geworden, integendeel

DDke heeft het warm water uitgevonden of dat denkt hij toch. Ik lach met uw kortzinnigheid. Jongen toch. Elke moderator kan aan de hand van de IP's nazien dat ik niets met privatinvestigate gemeen heb. Maar ze doen maar. Wat intresseert mij dat nu dat ze mij bannen. Als ze denken daarmee de macho uit te hangen?

Comment

Ja. Het was efkes beter, maar ge zijt terug

Ik zou er waarschijnlijk ook mee lachen, als ik maar wist wat het was...
                                  Scherpzinnig en diepzinnig en kortzichtig ken ik, maar kortzinnigheid?

En dat gezeik over die IP's is achterhaald he man. Als je wil stuur ik u 5 opeenvolgende berichten met 5 verschillende IP's. Als je maar frustro genoeg bent, is geen moeite teveel he.
                                  euh geachte dd,ke even toch vermelden dat ik noch prospeed dezelfde zijn , als je echt graag weet wie ik ben pm mij dan ,zullen dat rap oplossen en anders vraag naar een paar forum leden die mij kennen wie ik ben, ik heb ook geen dubbel account nog andere zever , maar u kleingeestigheid kan ik niet apprecieren.
                                  mvg

Comment

• Mijn gratis abo periode van mijn V1 is afgelopen, kan ik 1 of 2 maand bijnemen gewoon tegen betaling of moet ik meteen jaarabo nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                      Mijn gratis abo periode van mijn V1 is afgelopen, kan ik 1 of 2 maand bijnemen gewoon tegen betaling of moet ik meteen jaarabo nemen?
                                      1 of 2 jaar
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                        1 of 2 jaar
                                        Ok thx

Comment

• heb 3 dagen geleden mijn abo voor 1 jaar bijgenomen, hoe lang duurt dit voor men dit actief maakt op de coyote server?

Comment

Working...
                                          X