Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
    heb 3 dagen geleden mijn abo voor 1 jaar bijgenomen, hoe lang duurt dit voor men dit actief maakt op de coyote server?
    3 dagen is precies wat lang ... ik herinner mij de betaling met VISA online , en dezelfde dag was alles in orde di. de abo-gegevens online zowel als via de Coyote.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
      3 dagen is precies wat lang ... ik herinner mij de betaling met VISA online , en dezelfde dag was alles in orde di. de abo-gegevens online zowel als via de Coyote.
      bij mij was het na 5 minuten in orde.
      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
        bij mij was het na 5 minuten in orde.

da marcheert nie nog nie, en ze pakken daar nie op ook
        heeft er hier iemand het rechtstreeks nummer van marian?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
          Ik heb Icoyote V4.2 aangeschaft via de App Store voor mijn Iphone 3GS. De applicatie staat nu op mijn iphone maar wanneer ik Icoyote wil opstarten, verschijnt het opstartscherm slechts heel even waarna hij direct terugkeert naar mijn scherm met het overzicht van de applicaties. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Eeuwige dankbaarheid zal uw deel zijn .

Grtz,
          Duke
          Niemand die bovenstaand probleem herkent en mss een oplossing heeft?

Grtz,
          Duke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
            Niemand die bovenstaand probleem herkent en mss een oplossing heeft?

Grtz,
            Duke
            Doe eens een double reset? Dus power+home tesamen ingedrukt houden tot 't wit appeltje verschijnt (kan wel 20sec duren of zo), en dan als hij opgestart is, dit onmiddelijk nog eens doen, zonder een app op te starten.

Na de 2e keer probeer je't nog eens. Nu zou je memory cache leeg moeten zijn...
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
              joehoe!! Demijne heeft vandaag zijn aankoop prijs dubbel en dik terug verdiend.
              N17 vanmorgen dendermonde sta voor de lichten naast mij ene die me der niet tussen wou laten , gaf een beetje gas , denk tot hondertwintig of zo , maar je mag daar maar 50 ineeens piep piep , jaja ne witte saab met zo ne mislukte pedofiel in even goed geremd , en tegen 50 gepasseerd.
              thanks wilde hond
              die laat wel zijn lichten veel aanstaan tijdens het flitsen

Comment

• hoe zou het komen dat mijn coyote in frankrijk geen enkele vaste flitspaal aangaf?

Comment

• Ik heb net m'n abo verlengt van m'n Coyote V1.
                  Vandaag leek het abo actief aangezien ik melding kreeg van mobiele flitsers.

Daarnaast heb ik iCoyote 4.2 staan op m'n iPhone 4. Wanneer ik de applicatie opstart, blijft 'ie maar de flitspalen laden en gebeurt er niks. Als ik bij de instellingen ga kijken, zie ik "geen abonnement" staan.
                  Ik weet dat voor Coyotegebruikers met een abonnement, het volstaat op ergens je Coyote ID in te vullen op de iPhone als 'ie daarom vraagt. Maar waar of wanneer kan ik dat invullen?
                  Online op www.coyotesystems.be zie ik niet onmiddellijk iets, en op de iPhone lukt het me ook niet.

Iemand een idee?

Comment

• Je hebt toch een settings scherm in die iPhone app? Bij mij werkt dat perfect.

Comment

• I love my Coyote

De vangst van deze week tot nu toe, en we zijn nog maar woensdag:

Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        I love my Coyote

De vangst van deze week tot nu toe, en we zijn nog maar woensdag:

Damn, da zijn zo van die toestanden die je anders nooit zou gezien hebben !

Lang leve coyote !

Comment

• Erg intelligent zijn de flikken toch niet hé. Ik begrijp niet waarom ze hun camera's niet beter verstoppen als je beseft dat de helft van de "pro's" al met een verklikker rondrijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                            Erg intelligent zijn de flikken toch niet hé. Ik begrijp niet waarom ze hun camera's niet beter verstoppen als je beseft dat de helft van de "pro's" al met een verklikker rondrijdt.
                            het gaat toch niet om "zoveel mogelijk mensen pakken", maar wel om "deze plaats is gevaarlijk, dus 't is belangrijk dat de mensen zich hier aan de snelheid houden"? Dus da's wat de Coyote doet, je melden dat daar een gevaarlijke locatie is.

Zo verkoopt de overheid 't toch aan de burger, right?
                            ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                              I love my Coyote

De vangst van deze week tot nu toe, en we zijn nog maar woensdag:[...]
                              Welke locaties ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Je hebt toch een settings scherm in die iPhone app? Bij mij werkt dat perfect.
                                Ja idd, een settingsscherm. En dan?
                                't Bovenste regeltje specifieert het abonnement?
                                Wel daar staat bij mij: geen abonnement. En ik kan daar allesbehalve op klikken.
                                Ik wil't gewoon gelinkt krijgen aan mijn abo van de Coyote dat ik net verlengd heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lexie68 Bekijk Berichten
                                  Vandaag weer over de brug van Gentbrugge gereden. Weer geen melding van de 2 vaste palen die er al jaren staan door de Coyote V2. Iemand had al wel de flitspalen gemeld dmv een mobiele radar melding. Toch vreemd dat dit nog steeds niet is aangepast. Kan je zoiets doorgeven??
                                  Oorspronkelijk geplaatst door lexie68 Bekijk Berichten
                                  Geloof het of niet. In de auto naar huis kreeg ik een mailtje van....Coyote. Met de melding dat mijn apparaaat wellicht niet goed was geupdate. Men zal mij een update zenden en morgenvroeg moet ik mijn apparaat 3x straten en uitzetten.........?! To be continued...

Geeft hij nu de flitspalen aan in Gentbrugge?
                                  Bij mij geeft hij die ook niet aan (van Gent nr A'pen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                    Ja idd, een settingsscherm. En dan?
                                    't Bovenste regeltje specifieert het abonnement?
                                    Wel daar staat bij mij: geen abonnement. En ik kan daar allesbehalve op klikken.
                                    Ik wil't gewoon gelinkt krijgen aan mijn abo van de Coyote dat ik net verlengd heb.
                                    ik heb net hetzelfde probleem, ik kijk uit naar de oplossing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                      Geeft hij nu de flitspalen aan in Gentbrugge?
                                      Bij mij geeft hij die ook niet aan (van Gent nr A'pen)
                                      Ja, melding vaste palen komt door. (andere richting trajectcontrole).
                                      Vrij dikwijls komt er ook een mobiele melding bij, maar ik wijt dat aan een newbie die nog niet doorheeft dat'm niet elke keer moet drukken als 'm ne paal ziet. Of 't moet zijn dat de vaste palen bij meerdere mensen niet doorkomen, en zij ze alsnog melden. Aangezien ze niet stilstaan, en hun settings niet op voorhand juist staan, wordt er dan een automatische mobiele melding gegenereerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                        da marcheert nie nog nie, en ze pakken daar nie op ook
                                        heeft er hier iemand het rechtstreeks nummer van marian?
                                        Zit hier met het identieke probleem.

Eergisterenavond Coyote gekocht, mooi instructies gevolg en thuis meteen geregistreerd, meteen ook abonnement bijbesteld van 1 jaar en behalve de vaste flitspalen geeft hij niets weer...geen verkenners, geen mobiele radar, geen hinder, ...

Volgens de website en mijn factuur is mijn abonnement geldig tot 01/08/2012 en de coyote zelf zegt van niks, hij heeft dus geen connectie... Ik pendel dagelijks tussen Antwerpen en Brussel dus aan tijd die hij heeft om te connecten kan het niet liggen.

Ik heb hen gisteren ochtend reeds gemaild en probeer hen reeds 2 dagen de hele dag te bellen, zonder succes, steeds een bandje...

Wat is er aan de hand??? Have a bad feeling about this...
                                        Bij de winkel waar ik het heb gekocht kunnen/willen ze mij ook niet verder helpen...

Comment

• Sush, leg eerst eens de coyote op het dak van je wagen (of op een tafel buiten), waar hij compleet vrij zicht heeft op sattelieten, zonder autoraam of dak in de weg.

Je kon vroeger ook aan de status van het GSM signaal zien of de GPRS actief was, ik dacht dat het moest eindigen op de letter F

Comment

Working...
                                          X