Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Simkaart heb ik net even aangedrukt maar leek mij reeds goed te zitten.
    Ik zal hem vanavond even 5 minuten in openlucht leggen en noteren wat de gsm ontvangst zegt maar dit leek mij toch ook goed te zitten... Ik zal mijn geduld tot morgenvroeg nog even op de proef stellen .

Bedankt al voor de hulp in ieder geval!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
      Ja, melding vaste palen komt door. (andere richting trajectcontrole).
      Vrij dikwijls komt er ook een mobiele melding bij, maar ik wijt dat aan een newbie die nog niet doorheeft dat'm niet elke keer moet drukken als 'm ne paal ziet. Of 't moet zijn dat de vaste palen bij meerdere mensen niet doorkomen, en zij ze alsnog melden. Aangezien ze niet stilstaan, en hun settings niet op voorhand juist staan, wordt er dan een automatische mobiele melding gegenereerd.
      Ik bedoel dat mijn Coyote de flitspalen op de brug van Gentbrugge niet aangeeft, maar flitspalen elders wel.

Die in Gentbrugge weet ik goed genoeg staan, maar als hij die niet aangeeft, zou het kunnen dat hij ook nog andere palen over het hoofd ziet...

Comment

• Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Mijn coyote is vandaag dus open geploft :s ik was aan het rijden en plots *KRAAAK* en toen zag hij er zo uit :s de batterij staat volledig bol, maar werkt wel nog. De behuizing is niet meer dicht te krijgen en de printplaat is los gekomen van zijn bevestigingspunten onder de druk van de batterij.

Wat nu gedaan?
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

Mijn coyote is vandaag dus open geploft :s ik was aan het rijden en plots *KRAAAK* en toen zag hij er zo uit :s de batterij staat volledig bol, maar werkt wel nog. De behuizing is niet meer dicht te krijgen en de printplaat is los gekomen van zijn bevestigingspunten onder de druk van de batterij.

Wat nu gedaan?
            Ik heb dat indertijd met de batterij van mijn MBP gehad... Die batterij is er helaas aan, je zal 'm moeten vervangen, of als hij nog in garantie is, snel laten omwisselen !
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Net even gechecked hoe iCoyote voor iPhone / iPad kan geregistreerd worden:

1. in iCoyote, klik op het icoon voor instellingen
              2. Bovenaan zie je "Geen abonnement", klik hierop
              3. Nu gaat hij zoeken voor aanbiedingen, en kan je een abonnement kopen, of daaronder de gegevens van je Coyote V1 of V2 ingeven: de ID, en de laatste 4 cijfers van je toestel serienummer. Beide kan je vinden door je toestel op configuratie -> Info Coyote te doen.
              ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                Net even gechecked hoe iCoyote voor iPhone / iPad kan geregistreerd worden:

3. Nu gaat hij zoeken voor aanbiedingen, en kan je een abonnement kopen, of daaronder de gegevens van je Coyote V1 of V2 ingeven: de ID, en de laatste 4 cijfers van je toestel serienummer. Beide kan je vinden door je toestel op configuratie -> Info Coyote te doen.
                Net even getest, ik had dit eerst op mijn iPad gedaan, als ik het daarna ook op mijn iPhone probeerde, zei hij dat de ID al gekoppeld was aan een ander toestel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sush Bekijk Berichten
                  Zit hier met het identieke probleem.

Eergisterenavond Coyote gekocht, mooi instructies gevolg en thuis meteen geregistreerd, meteen ook abonnement bijbesteld van 1 jaar en behalve de vaste flitspalen geeft hij niets weer...geen verkenners, geen mobiele radar, geen hinder, ...

Volgens de website en mijn factuur is mijn abonnement geldig tot 01/08/2012 en de coyote zelf zegt van niks, hij heeft dus geen connectie... Ik pendel dagelijks tussen Antwerpen en Brussel dus aan tijd die hij heeft om te connecten kan het niet liggen.

Ik heb hen gisteren ochtend reeds gemaild en probeer hen reeds 2 dagen de hele dag te bellen, zonder succes, steeds een bandje...

Wat is er aan de hand??? Have a bad feeling about this...
                  Bij de winkel waar ik het heb gekocht kunnen/willen ze mij ook niet verder helpen...
                  Gelijkaardig hier. Snel even neerpoten.

Vorige week Coyote plus gekocht, geregistreerd: toonde op de site abo tot 28/7. Abo einddatum stond nog niet vermeld op het toestel. Die dag succesvol gebruikt: GPS ok, verkennerweergave ok.

De dag erna, was de einddatum door het toestel opgehaald. Er stond 27/4. Toestel gaf nog enkel vaste locaties aan, geen verkenners.

Gemaild naar Coyote. Geen antwoord. Gebeld naar Coyote. Het meest onduidelijke verhaal ooit over al het dan niet inbegrepen zijn van de 3 maand bij de Coyote plus etc. Ze raadde me aan een betaald abo te nemen. (aangezien de teller van m'n resterend proefabonnement nu zakt zonder ik het kan gebruiken, ben ik niet van plan zo mijn betalend abo uit te doen, noch kon ze me vertellen of mijn betaald abo na de 3 maand zou komen of per direct zou ingaan) Ze liet me ook het toestel herinitialiseren (ondersteboven 3x herstarten), maar dat bood geen oplossing. De verschillende abo-einddata bleven, en het toestel werkte niet meer. Ze ging het navragen hoe het zat met dat abo en me maandag terugbellen. GSM nummer opgeschreven.

Niet teruggebeld geweest. Woensdag zelf gebeld, verhaal opnieuw aan een andere persoon. Die vertelde direct dat er momenteel een probleem was bij een groot aantal gebruikers waar de abo-datum niet of verkeerd werd weergegeven en zo het gebruik belemmerde, maar...dat ze er mee bezig zijn en dat ik nog 1 dag (tot gisteren dus) moest wachten en dat het dan automatisch (via hun systemen dus) zou opgelost zijn. Ik dacht: "hmmm". Toen zei hij: "als het nog niet opgelost is, moet je terugbellen". Toen dacht ik: "fak".

Gisteren was het dus niet opgelost. Ook niet na resetten en opnieuw initialiseren.

Nog eens bellen...zucht. Tot op vandaag nog altijd geen antwoord op m'n eerste mail.

Comment

• @ICM : ik had al zo een vermoeden dat ik niet de enige zou zijn.

Nu, wat betreft het verlengen van een abo : als je een jaar bijkoopt wordt dit bij je 3 maand bijgeteld, op dat vlak kan ik je reeds geruststellen.
                    Je hebt echter wel gelijk dat je nu een abo hebt dat je niet kan gebruiken, ik ga dan ook - eens mijn coyote wél correct werkt - eens lief vragen of ze de dagen waarop de service niet werkte willen compenseren en achteraan mijn abo bijhangen.

Hou me op de hoogte moest je een antwoord krijgen, ik vertrek vanavond voor een weekend richting Ardennen en had graag mijn coyote daar eens getest
                    Wanneer ik een oplossing verneem laat ik het hier ook weten.

Aan de persoon met de opgeblazen batterij : Ik heb bij een Nokia GSM net hetzelfde gehad...

Comment

• Zucht, ging eerst een V2 kopen maar als ik zag hoeveel miserie daarmee was.
                      Met de plus hebben ze het nu nog niet voor elkaar

Comment

Net even gechecked hoe iCoyote voor iPhone / iPad kan geregistreerd worden:

ik heb iphone met IOS 4.3.2
                        in de instellingen van Icoyote 4.2 heb ik bovenaan "geen abonnement" : nergens kun je "klikken"

dus ik wacht nog steeds op oplossing :-(
                        (probleem iphone IOS of probleem software iCoyote 4.2 ??)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolscub Bekijk Berichten
                          ik heb iphone met IOS 4.3.2
                          in de instellingen van Icoyote 4.2 heb ik bovenaan "geen abonnement" : nergens kun je "klikken"

dus ik wacht nog steeds op oplossing :-(
                          (probleem iphone IOS of probleem software iCoyote 4.2 ??)
                          toch wel hoor, je moet klikken, en opeens gaat hij zoeken naar aanbiedingen en kan je alles ingeven... er staat wel niet echt een knop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
                            Welke locaties ?
                            ik gok op E17 en E403.

Last edited by ; 06/05/2011, 12:06.

Comment

toch wel hoor, je moet klikken, en opeens gaat hij zoeken naar aanbiedingen en kan je alles ingeven... er staat wel niet echt een knop
                              Ik zit met dat zelfde probleem en ik kan echt niet op Geen Abonnement klikken hoor. Dat doet niks...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

Mijn coyote is vandaag dus open geploft :s ik was aan het rijden en plots *KRAAAK* en toen zag hij er zo uit :s de batterij staat volledig bol, maar werkt wel nog. De behuizing is niet meer dicht te krijgen en de printplaat is los gekomen van zijn bevestigingspunten onder de druk van de batterij.

Wat nu gedaan?
                                Als je dit probleem hebt vraag ik me af waarom er "fixed" op het scherm staat ????

Comment

• Ik hoor blijkbaar nu pas dat m'n vader zijn coyote heeft binnengebracht aangezien hij die niet meer aan kreeg (noch in het stopcontact). We hebben hem gekocht bij de Krëfel en blijkbaar heeft hij die nu ingediend, maar geen nieuwe gekregen.
                                  Is dat normaal dat je niet onmiddellijk meer een vervangtoestel krijgt?
                                  Want ik herinner me dat ik de mijne indertijd wel vlot heb kunnen wisselen...
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Dat zal misschien afhangen van het verkoopspunt, en hun policy omtrent omruilen. Ik heb ooit een defecte Coyote gehad, en op aanraden van dit topic rechtstreeks bij Marjan aangekaart, 2 dagen later een nieuwe Coyote in de bus, en in dezelfde verpakking mocht ik de oude opsturen. Nette service, daar heb ik graag de portokosten voor over. En vooral, een kwestie van vertrouwen, ik had geen factuur, toestel was 2° (of misschien zelfs 3°de)hands gekocht, en geen flauw idee hoe oud het eigenlijk was, dus ben ik heel blij dat men dat zo heeft willen oplossen. Bij Krëfel / MAKRO / Saturn pakt dat geen verf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                      Als je dit probleem hebt vraag ik me af waarom er "fixed" op het scherm staat ????
                                      Demomodus, maar dat wist je al wel :p

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                                      ik gok op E17 en E403.

Bijna juist, eerste is E17 in nazareth, 2e is E17 is deerlijk

Vandaag weer "piep piep" in De Pinte. Da's dan de 5e keer dat hij deze week succesvol een flitser kan aangeven i'm happy
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sush Bekijk Berichten
                                        Zit hier met het identieke probleem.

Eergisterenavond Coyote gekocht, mooi instructies gevolg en thuis meteen geregistreerd, meteen ook abonnement bijbesteld van 1 jaar en behalve de vaste flitspalen geeft hij niets weer...geen verkenners, geen mobiele radar, geen hinder, ...

Volgens de website en mijn factuur is mijn abonnement geldig tot 01/08/2012 en de coyote zelf zegt van niks, hij heeft dus geen connectie... Ik pendel dagelijks tussen Antwerpen en Brussel dus aan tijd die hij heeft om te connecten kan het niet liggen.

Ik heb hen gisteren ochtend reeds gemaild en probeer hen reeds 2 dagen de hele dag te bellen, zonder succes, steeds een bandje...

Wat is er aan de hand??? Have a bad feeling about this...
                                        Bij de winkel waar ik het heb gekocht kunnen/willen ze mij ook niet verder helpen...

heb deze mail van coyote gekregen

Geachte heer ,

Zoals u via mijn collega aan de telefoon ook doorgekregen heeft, is er een technisch probleem bij ons opgedoken, voor wat betreft de abonnementsgegevens. In het kort gezegd komt het erop neer dat wijzigingen in abonnementsgegevens (dus ook bij een registratie) niet aan de Coyote gekoppeld worden; dit heeft dan ook tot gevolg dat de informatie die de Coyote ontvangt minder is dan zoals het hoort te zijn. Dit wordt op dit moment bij ons uitgezocht en hopelijk zo snel mogelijk verholpen. Uw ID-nummer is doorgegeven opdat dit ook op uw Coyote in orde wordt gemaakt.

Het ongemak dat u als klant hiervan ervaart, zal met een commerciële geste worden gecompenseerd. Wij gaan ervan uit dat begin volgende week de problemen verholpen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
                                        Metha Bot

Tél : 070 – 211 – 225

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                          heb deze mail van coyote gekregen

Geachte heer ,

Zoals u via mijn collega aan de telefoon ook doorgekregen heeft, is er een technisch probleem bij ons opgedoken, voor wat betreft de abonnementsgegevens. In het kort gezegd komt het erop neer dat wijzigingen in abonnementsgegevens (dus ook bij een registratie) niet aan de Coyote gekoppeld worden; dit heeft dan ook tot gevolg dat de informatie die de Coyote ontvangt minder is dan zoals het hoort te zijn. Dit wordt op dit moment bij ons uitgezocht en hopelijk zo snel mogelijk verholpen. Uw ID-nummer is doorgegeven opdat dit ook op uw Coyote in orde wordt gemaakt.

Het ongemak dat u als klant hiervan ervaart, zal met een commerciële geste worden gecompenseerd. Wij gaan ervan uit dat begin volgende week de problemen verholpen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
                                          Metha Bot

Tél : 070 – 211 – 225
                                          Ik heb ook een mail gekregen van deze of (die ) meutte bot,mijn mening over deze persoon is dat hij ofwel geen nederlands spreekt of zeker onvoldoende,eigenlijk in het algemeen zijn er daar weinig personen die zich in het nederlands kunnen uitdrukken ik kreeg zelfs een mail dat mijn klachten onduidelijk waren , zie mijn post hier een paar paginas terug.
                                          Het geen ze mij wel wisten te zeggen , dat ik geduld moest hebben , hun niet afjagen, toen ik zei dat het langs de telefoon onmogelijk was hun te bereiken werd het stil, lees ze waren onder bemand, spijtig voor zo een opkomend product , vind ik ,zou de service moeten top zijn.
                                          Maar das mijn bescheiden mening

Comment

Working...
                                          X